16 Haziran 2012 Cumartesi

Evli Çiftle birlikte Geçirdiğim unutulmaz anlar

selam sex ve fantazi düşkünü güzel insanlar ben murat gercek yaşanmış hikayeler bire bir benim yaşadıgım gercek hikayedir ama isimler degiştirilmiş ben 35 yasında 175 boyunda 78 kg atletik iri yapılı kendı capıda yakışıklı seksi cok seven hayatımda olmasa olmazların basında gelen bir yasam tarzıdır .

Benim fantazim ciftlerle beraber olmak ve bunu 3 seneyı gec gin bir zamandır doyasıya yasıyorum bazı hikayeleri yazıyorum bazılarını izin alamadıgım icin ciftlerden yazamıyorum.ben profosyenel bekarım bu işe herzaman.Basit bir olay deyildir benim icin ben tek erkekde olsam her hıyar diyene bir avuc tuz alıp kosmam karsılıklı güven begeni ve en önemlisi hijyen bakımlıyım bakımlı severım .Burada hikayeleri okuyorumda ciftlerle beraber olan arkadaşların hikayeleri hemen yatıp kalkıyorlar evlerine cagırıyorlar işi götürüyorlar bu kadar basit degil ben bu kadar deneyimime ragmen hic 2 günde bu işi beceremedim hatta aylarca görüstügüm ciftlerle bile bazılarıyla cok istemelerine ve benim istememe ragmen cesaret edip yapamadılar bazılarıda bana güven vermedikleri icin yaşayamadık her yazılana inanmayın derim ha bazı yazılan hıkayeler fantazi olabilir ama baslıga fantazi yasınlar en azından.İnsanlara güven vermek onların güven saglamak bu kadar kolay degil özellikle ciftlere neyse hikayemize gecelim en dogal haliyle ne yasandıysa onu yazıyorum abartı ekleme yok hersey gercek. benim çok çok ciftle deneyimlerim var

Bu siteye yazdıgım hıkayemden msn adresimi alan bir cift msn mi aklemis gerci cok kisi ekliyor ama cogu yalan dolan neyse mehmet adında bir bey le msn de sohbete basladık klasık yazısmalar merhaba nasılsın gıbı bana yine klasık soru herkezin sordugu yasadıklarımın gercek olup olmadıgı . Sohbet ilerledikce kendisininde böyle bir fantazisinin oldugunu cok istedigini eşiyle yatakta fantazi yasadıklarını ama eşinin reele gelince istemedigini olmaz dedigini söyledi bana bir kac gün msn de görüstük bana altin büyüklüyünü fılan sordu :) 18 cm kalın damarlı dedım inanmadı camda goreyim dedi tabi dedim actık camı görünce hayret etti inanamadı bak dedi bu yaragın hatırına sana eşimin tlf verecegim dedi bir kac kişiye daha vermiştim eşimin tlf ama ikna edemediler sen deneyimlisin eşimi ikna edersen sikmeni o koca yaragın eşime girmesini isterim dedi ama işin zor dedi bana tlf verdi.

Ben ertesi gün eşini birkere caldırıp kapatım eşi özlem adını soylemişti eşide üc dört saat sonra beni aradı cevapsız cagrı görmüş kimsiniz dedi pardon yanlıs oldu dedim tamam dedi kapattı ertesi gün tekrara aradım özlem hanım buyrun dedi dün aramıştınız sesınızden cok etkilendim dedim ola bilir dedi ben evli bir bayanım dedi bende hemen lafa girdim evet biliyorum diyince anladı eşimmi verdi tlf dedi evet dedim .

Birdaha aramayın dedi bende tamam dedim ve mehmet beyi aradım olmadı kusura bakmayın konusamadık aramamı istemiyor dedim görüşürüz dedim mehmet bey bana sen sonkez ara bakalım dedi bende bir kac gün sonra birdaha aradım rahatsız etmek istemem cünkü zorla değil güzellikle olması lazım.Tlf cıktı niye aradın ben sana arama demedimmi dedi özür dilerim dedim kapatım 5 dk sonra tlf caldı baktım özlem hanımın tlf actım niye arıyorsun ben böyle bir şey yapmam umut etme dedi bende yok daha aramam dedim özür diledim özlem hanım orada ama dedi istersen iyi bir insana benziyorsun tlf sohbet ede biliriz normal arkadaş olarak dedi bende tamam dedim icimden .

Günler böyle gecmeye devam etti haftalar hergün tlf sohbet ediyoruz bana sorular soruyor yasadıklarımla ilgili ciftlerle özlem hanımda acılmaya başladı bu ara mehmet bey benim aletin 18 cm kalın oldugunu filan anlatmıs sevişrken hayal etmişler fantaziler yasamya baslamıslar aralarında benimle ilgili bu arada 1 ay gecti üstünden tanışmanın özlem hanım msn de hic sohbet etmemiş bana akşam msn de olurmusun seni görmek istiyorum dedi 1 aydır tlf görüşüyoruz merak etmiş :))) tamam dedim akşam msn actık eh beni görünce daha bir yüzü güler oldu yabana atılacak biri degilim iri yarı yakışıklı kendi capında bir de dedi şu aleti görsem dedi tabi dedim kaldırdım baktı oda inanamadı bune dedi ben alamamki istesemde dedi ama bu arada ben özlemi ikna ettim.
mehmet bey bana tlf helal olsun sana dedi bu isi biliyorsun verecek özlem sana sikeceksin ikna etmisin haftaya istanbuldayız dedi zaten yataklarında benden baska birşey düsünemez hale gelmişler şevişirken sikilmek istemeyen özlem boşalırken beni hayal ediyormuş mehmet bey den alıyorum haberleri :))) .


istanbula geldiler ama özlem bana ilk önce bir yerde bulusalım belki hoslanmam senden dedi reelde dedi bende evet bencede belki de ben senden elektirik almam dedim lafın altında kalmam ben istesem yapmazmısın dedi bende elektirik almasam yapmam dedim hadi bakalım dedi istanbul taksimde bulustuk sanki kırk yıllık dostuz hemen tanıdık bir birmizi merhaba filan yarım saat oturduk özlem 165 boylarında yeşil gözlü iri gövüslü dolgun kalcalı seksi bir kadın ben kaptım elektirigi hemen :))) özlem hanıma sordum ne diyorsun dedim tamam olur dedi mehmet beye baktı güldü .

Oradan ayrıldık otele gitiler bana oda numarasını verdiler onlardan yarım saat sonrada ben gittim direk cıktım odaya büyük otellerde sormazlar nereye gidiyorsunuz diye :)))) deneyimde varya sanki babamın oteli :))) direk gittim kapıyı caldım mehmet actı girdim iceriye özlem ayaktaydı oturduk yatagın üstüne mehmet ben sadece seyredecegim ben yokum ne istiyorsanız yapın dedi

özlemle dudaktan başladık öpüşmeye sevişmeyi cok severim benim icin hersey iki bacak arası degil ön sevişme cok önemlidir beraber oldugum bayanı hisetmek doyasıya cıldırtmak ve cıldırtmak isterim yavaş yavaş üstünü cıkarmaya başladım ayaga kaldırıp özlemin harika bir kadın karşımdaydı kırmızı jartiyerler üstünde ayakta öpüsüyor koklaşıyorduk özlem kot pantolondan benim kalmış azgın 18 cm kalın damarlı aleti oksuyor nefes alısları hızlanıyordu kotun duymelerini cözdü ben kot pantolon giydigimde ic camaşırı genelde giymem koca alet dışarı fırladı özlem inanmadı bu ne böyle dedi kafasını asagıya eydim azına aldı başladı yalamaya yaragımın hepsını alamıyordu gırtlagına kadar sokmaya calıştım alamadı yataga uzattım özlemi ayak parmaklarından yalamaya başladım ayak bileklerini yalıyorum üste dogru cıkıyorum diz kapaklarını yaladıkca kuduruyor o güzel tertemiz amına geldim kokladım harika bir şey basladım yalamaya suyu akıyordu okadar tatlı bir su ki icmeye doyamadım dilimi amının icine sokuyorum aşkım kadınım dıyorum özlem kendınden gecmiş vazıyette inliyor ellerim özlemin gövüslerinde o kocaman iri gövüsleri elerimde uclarını sıkıyorum özlem cok severmis buna bayılıyor bana yeter hadi gir icime dedi o koca yaragı sok icime yanıyor diye inliyor.
Bu arada ben mehmete baktım oda cıkarmıs aleti oynuyor 31 cekiyor kendinden gecmiş özlemi ayaga kaldırdım bana sok hadi icimde istiyorum erkegim seni diye inliyordu ama sokmam ben delirtmem lazım delirtmem lazım bu isi bilenler bilir sevişmek en güzel zevktir doruklara cıkarsınız o anda daha sehvetli olur insan daha cok arzular özlem duvara yasladım bacaklarını ayırdım dız coktüm önünde başladım o güzel amı yalamaya tekrara deliriyor bacaklarından aşagı sular süzülüyor yalıyorum onları özlemi duvara ters cevirdim kalcasını hafıfı dışarı cıkardım dizlerimin üstünde özlemin o güzel kalcalarını tutum ayırdım yanaklarını deligini hafif hafif dilimle yalamaya basladım kadınların en hassas yerlerınden birdir götünün delikleri cok zevk alırlar ama herkez bilmez bunu ben yaladıkca özlem duvarı tırmalıyor azdıkca azıyor yalvarıyor sok diye birazını sok ne olur diyor yok dedim bir sartım var dedim arkadanda sikecegim seni dedim ben mehmete bile vermedim orayı onu alamam dedi ama dedi bakarız ola bilir dedi mehmete baktım göz kırptı yap diye kafasını salladı dilimi özlemin götünün deligine soktum bir ohhhhhh diye ses geldi inanamasınız bosaldı titreyerek özlem bir kadını dille bosaltmak kolay degildir .

özlemin dizlerinin bagı cözüldü yere yıglacaktı hemen kolarıma aldım kendınden gecmiş şimdi özlemin o güzel fındık amına sokma sırası geldi özlemi yasladım duvara bir bacagını belime attım dudaklara yumuldum 18 cm lik kocaman kudurmuş damnarları cıkmıs yaragımı özlemin amına deydirmeye basladım özlem yanıyor amını bana dogru itikliyor girmesi icin ama ben bir elimle fırcalıyorum amını kafasını sürtüyorum yavaş yavaş özlemin o kaygan acılmış amına girdikce özlem belimden sıkı sıkı kendine cekiyor yaragın hepsini soktugumda bir ohhhhh sesi geldi harıkasın erkeyim sen benim sikicim kocamsın demeye basladı özlemin amına öyle gırıp cıkıyorduki benim koca yarak şap şap sesler geliyor özlem dudaklarıma yapışmış emiyor kemiriyordu resmen benim ellerim özlemin gövüslerini sıkıyor duvara iyice yasladım taşaklarıma kadar alıyor du amı acılmıstı amı iyice zevkten.

Hemen kucagıma aldım özlemi ayakta bacaklarını belime doladım gecirdim amına ayakta girip cıkıyorum hopladıkca amının kokune kadar koca yarak giriyor özlem zevkten ucuyor özlemin boynu omuzlarıma düştü kendınden gecmiş vazıyette kucagımda 2 ci kez bosaltım yorulmustuk bende terledım bir duş alalım dedik o arada mehmete baktım oda bosalmıştı sesı solugu cıkmıyor izliyordu biraz oturduk yatagın üstünde dinlendik mehmet özleme nasıl mutlumusun dedi özlem ben hayatımda tek sen oldun ama kızma hic bukadar seksten zevk almamıstım dedi bu koca yaragı nasıl aldım bilmiyorum dedi bulutlarda uctum dedi mehmet güldü ben sana bosumamı dedim ikna edememiştim seni dedi özlemde bilemezdimki iyiki tanışmışsız dedi mehmetin dudaklardan öptü teşekür ederim kocacıg bana bunları yaşatıgın icin dedi elimden tuttu duşa gitik bu arad ben gec bosalırım merak eden varsa bu adam hicmi boşalmıyor diye ben kendime bu konuda hakımımdır sekste ya bir ya iki kere bosalırım .
özlemle duşa girdik hem duş alıyoruz hem sevişiyoruz özlem iyice kaptırdı ortama kendini egildi yaragımı emmeye başladı tasaklarımı yalıyor ustumuzden su akıyor harıka bır ortam suyun altında sevişmek başka yaragı ıyıce kaldırdı özlem yüzünü duvara cevırdım hafif domaltım gectım artkasına 18 cm lik damarlı yaragım kudurmuş şekildeydi damarları fırlamış arkadan amına yavaş yanaş sokuyordum cok agır aheste özlem inlemeye başladı kokle yak canımı bagırt beni diyordu özlem gövüslerinden iki elimle tuttum arkadan sert sert vurdukca canı yandıgı belli ama nasıl zevk alıyor haykırıyor resmen sesimize mehmet geldi banyoya oh bagırt orospuyu inlet senin karın bundan sonra ne zaman istersen sik diyor bir elide aletınde hamile bırak sürtügü diyordu mehmet özlem bagırdıkca kuduruyor ne dedigini bilmiyor özlemle dusta 15 dk filan öyle amını dagıtacak şekilde siktim öyle bosalldıki yasayan bilir gözlerinden muıtluluklar fışkırıyordu .

İceriye odaya gectik özlemi dizlerinin üstüne yatakta domaltıp kenara yatagın ben gectim arkaya tekrar soktum ama ama amacım göten sikmek tekrar hızlı hızlı sıkmeye basladım özlem kafayı yataga yasladı bir yandan sikiyorum bir yandan sırtını yalıyorum boynunu yalıyorum kulakmemelerini yalıyorum delirttikce delirtim iyice cıktım icinden özleme arkadan yapalım dedim yüzüme baktı mehmete baktı canım yanar alamam ben o koca yaragı dedi mehmete dene aşkım dedi biliyorum verecek beni kırmayacak ama mehmete vermemiş mehmet bir şey dermi diye cekindiginede eminim özleme ben acıtmam dedim cok göt siktim hic sikilmemis götleri actım bana bırak dedim özlem acırsa cıkaracaksın dedi okey dedim özlem kremin varmı dedim evet dedi cantasından kremi cıkardı bana verdi biraz krem aldım özlemin o güzel deligine sürmeye başladım 15 dk ugraştım iyice yumuşattım arada parmagımı sokuyordum icine kayıyor pek hısetmıyordu yan yatırdım ilk göten sikilecek kadını canı yanmadan alıstırmak isterseniz yan yatırıp sikeceksiniz bu bir tecrubedir cok kadını alıstırdım ben bu sayede neyseözlemin götü yan kendıme cektim benim koca oglanın basınada bıraz krem sürdüm yavas yavas dayadım göt deligine ama benim alet damarlar şişmiş kocaman patlayacak mos mor olmuş özlemin kalcalardan tutum icine dogru santım santım giriyorum acıdıgında bekliyorum cünkü o güzel götü sikmem lazım yarım satte santım santım hepsini soktum götünün deligine kasları acılmıştı biraz bekledim alıssın diye sonra sordum acıyormu diye cok az dedi hepisi girdimi dedi evet dedim inanamadı yavas yavas girip cıkmaya basladım iyice acılmıstı deligi ama harıka bir şey daracık götünün deliğini ilk ben sikiyordum mehmet bizi izliyor 31 cekıyordu iyice alısınca hic icinden cıkarmadan domaltım iyce belini kırdım asagıya götünün deligini pompalıyordum özlem zevk almaya basladı bana dagıt erkegim amımı götümü parcala feda olsun san diye bagırıyor yırtılıyordu özleme ben geliyorum aratık dayanamıyacagım dedim özlemde sakın icime boşalma azıma boşalmanı istiyorum senin dölerini yütmak istiyorum erkeyim dedi ve götünden cıktım özlemin azına verdim ve azına boşaldım ve hepisini yaladı ve yütü öylece yataga uzandık 5 dk dinlendik mehmete bosalmamış hala 31 cekiyordu özlemi domaltım mehmete gel dedim geldi yap dedim özlemin götünden sikmeye başladı va fazla sürmedi mehmete boşaldı duşlarımızı aldık mehmet ve özlem bana cok tşk ederiz harıka bir gün gecirdik özellikle özlem dudaklarımdan ayrılmıyor durmadan öpüyor sonra birdaha isterim benim erkegim sikicim olmanı isterim diye laf ediyor mehmeten izin istiyor mehmet de tamam karıcıgım hem murat sikecek birde ben sikecem seni söz dedi vedalaştık ben otelden ayrıldım halada görüşüyoruz çok sevdigim guzel insanlardır hepsi gercek yazdıklarımın
fatissaa@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.