16 Haziran 2012 Cumartesi

Yok böylesi | Seks Hikaye

Selamlar ben Ahmet(kullandigim isimler benim ve kuzenimin gercek ismi değildir) 1.80 boylarında esmer ve yakışıklı sayılacak biriyim. Yani en azından kızların cogu oyle diyor. Sizlere cok ensest hikaye okumamdan dolayı basıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. Gecen yıldan beri ensest hikayelere karsı büyük bir ilgim var ama bunu tecrübe edeceğimi hiç düşünmüyordum. Hikayeleri okuduktan sonra kuzenime farklı bir gözle bakmaya başladım. Bu arada kuzenimin adı yaren Oda 17 yasında koyü kahve sacları , yasina göre oldukça iri ve diri göğüsleriyle ve tabiki o kocaman ve muhteşem kalcalariyla üniversiteli kızlara tas çıkaracak biridir.

Ben bu özelliklerine ensest hikayeler okuyana kadar dikkat etmemiştim ama belli bir süreden sonra onun resmini bile görünce hayran kalıyordum. Ben yaz aylarında istanbuldan dışarı cok çıkmam ama mutlaka ankaraya giderim 2-3 hafta çünkü dayimlar ve tabiki kuzenim orda yasıyorlar. Bu yaz karneyi alır almaz direk soluğu Ankara'da aldım. Dayimlar beni havaalanında karşıladılar. Onları gördüğümde dayım etrafa bakınıp beni arıyor kuzenimde telefonuyla uğraşıyordu. Onlara yaklaştıkça kuzenimin giydikleri benim gene terlememe sebep oldu. Dayıma rağmen incelik ve daracik askılı bir body ve götünü zar zor kapatan bir kot şort giymişti. Dayimla görüştükten sonra kuzenim bana oyle bir sarıldı ki nefes alamıyordum adeta. Bende aynı sekilde sarıldım sertce beline dolandım incelik beline sarildikca benim aşağıda hareketlenmeler oluyordu. Kuzenim fark etmesin diye hemen çekildim. Dayım : " görüşme faslınız bittiyse hadi eve gidelim artık yengen kahvaltıya bı ton şey hazırladı dedi. Ben hemen onayladım çünkü açlıktan oluyordum.

Arabada kuzenimle arkada oturdum her fırsatta bir temas ani yakalamaya çalışıyordum. Eve geldiğimizde kahvaltı felan bittikten sonra kuzenimle odasında sohbete geçtik. Dayım o arada alışverişe gitmiş yengende bulaşıklarla uğraşıyordu. Kuzenim hadi çık iki dakikada üstümü değiştiriyim dedi bende tamam ama oyalanma dedim ve salona gidermiş gibi yaptım ve kapıyı kapatmasını bekledim. Kapatır kapatmaz hemen anahtar deliğinden izlemeye başladım.

Önce body sonra da şortu çıkardı şimdi karşımda sadece sudyeni ve takvaya cok benzeyen kiloduyla kalmıştı en sonunda sutyenini de çıkardı ve sok geçirdim böyle bir güzellik daha önce görmemiştim 2-3 kez seks tecrübem olmuştu ama böyle göğüsler görmemiştim oldukça büyük ve kalkikdilar. Cok fazla oyle kalmadı ve yazlık elbiselerinden birini giydi ama oldukça kısa ve cok ince bir elbiseydi bu. Günesin önüne geçince vücut hatları direk belli oluyordu ve sütyen giymemişti. O çıkınca odadan bavulum orda olduğu ici bende orda giyinmeye başlamıştım kuzenim yengem çağırdığı icin mutfağa gitmişti bende bu fırsatta üstümü değiştiriyim demiştim kotumu ve gömleğimi çıkartıp tam boxerla kalmıştım ki kuzenim odaya daldı beni oyle görünce insan bi haber verir ya diye bana cıkıştı. Bende PAT diye odaya giren sensin diye kendimi savundum ama fark ettim kuzenimin gözü benim sikdeyd. Az önce onu çıplak özlediğim icin tüm görkemiyle zaten dar olan boxerimdan belli oluyordu. Bu arada tam 19 cm'dir kendileri. Aksam olunca hep beraber guzel bir yemek yedik ve cok da guzel bir film izledik. Ama benim gözüm sürekli kuzenimdeydi.

Ev ortamı olduğu icin sürekli frikik veriyordu ve ben artık dayanamaz hale gelmiştim en sonunda tuvalete gidip 31 çektim ve şimdiye kadar patlamadıgım gibi patladım . Tekrar odaya döndüğümde film bitmiş herkes odalarına gidiyordu kuzenimde bana heyecanlı heyecanlı filmin sonunu anlatıyordu ama ben yeni 31 çekmiş olmama rağmen göğüslerini hayran hayran izliyordum. Kuzenim ve yengem oturma odasına bana kanepeye yatak hazirlamislardi. Ben sadece boxerla uyumayı cok severim gene o halde yatacakken odaya geldi ve tam ona döndüğümde gene soklara girdim . Üzerine yapışmış bir gri askılı body oda tutam göğüslerini kapatamiyordu degajesi olduğu gibi ortadaydı altınada varlığını zar zor anladığım bir şort giymişti. Bu haliyle geldi ve gene ılıca sarıldı sıkım gene kalkım haldeydi ve oyle bir satılmıştı ki sıkım tam aminın olduğu yere yerleşmişti. Bende daha sıkı sarıldım ve baya abandim artık dayanmamıştım en sonunda hadi iyi geceler bitanem diyip odasına gitti. Gecenin ilerleyen saatlerine doğru ben arkadaşımla mesajlasirken kuzenimden mesaj geldi. Uyanık misiiin diye bende evet ne oldu dedim bana sessizce odanın kapısına çık dedi bende dediğini aynen yaptım. Baktım kuzenim dayimlarin odasının kapısında çömelmiş anahtar deliğinden heyecanlı heyecanlı birşey izliyor o gördüğümü fark etmedi ama bir elide amindaydi. Yanına gittim sessizce olay ne dedim kendin izle dedi sessizce güldü ve odasına gitti. Delikten bakınca hayret düştüm dayım yengemi domaltmış elinede yengemin sacını dolamis acimasizca götünü sikiyordu. Ama yok böyle sikmek böyle bir hız ve sertlik görmemiştim. Orda oldugum yerde 31 çekmeye başladım sonra kuzenime doğru baktım odasından çaktırmadan beni izliyor.

Sikime baktığımda maksimum ölçülere ulaşmış devasa duruyordu hemen boxerimi çekip kuzenimin yanına gittim havadan sudan konuşurken konuşma ikimizinde demin gördüklerinden dolayı sekse kayıyordu. Bana nasıl bekaretini kaybettiği anlattı. Erkek arkadaşı onu götünden sikerken cok hızlanmış ve siki en sonunda dışarı fırlamış tekrar hizlica götünü giriyim derken birden amina köklemis. Şimdiye kadar böyle bir çığlık atmadım diye anlatıyordu kuzenim ama ben uçmuştum dinlerken. Sikim artık sığmıyordu boxera. Kuzenim en sonunda dayanamayip seninkide bı türlü rahat durmuyor diyip gülmeye başladı bende guzel görünce kudurur dedim gülmeye başladık. Sonra dedi biraz muzik acalım da keyiflenelim dedi önce ayağa kalkıp kapıyı kitledi sonrada dolabın alt bölümünde bişeyler aramaya başladı oyle bir domalmıştı ki sikim patlayacak gibi oldu. Bende arkasına geçip dolabın üst raflarından birşey almaya çalışıyor gibi yaptım. Birçok ensest hikayeden öğrendiğim bir yoldu bu. Kuzenim götüne abanmama karşılık adeta kalçalarını sikimin üzerinde dans ettirir gibi sallamaya başladı.

Artık dayanamadim ve belinden kavradigim gibi havaya kaldırdım. " sen kaşındın şimdi yedim seni o göte nasıl karsı koyiyim lan diyip yatağa sırt üstü yatırdım onu. Üstündeki bluzu direk yırttım çıkarmakla ugrasamayacak durumdaydım. Oda altımdan yırtmasaydın iyiydi gibi bişeyler geveliyordu ama onun göğüslerine yapıştıktan sonra Hiçbirşey umrumda degildi oyle bir emiyordum ki direk kizariyordu emdigim yer. Isırıyor yalıyor emıyor adeta yiyordum göğüslerini . Göbek deliğine doğru indikce altımda kıvranmaya başladı ve bu beni ateşledikce ateşledi. Şortunu kiloduyla beraber soktum attım ve amina yumuldum dudaklarına yapışmayı atladigim icin acısını amindan Çıkardım. Dilimi iceri sokup sokup çıkarıyor altımda inletiyordum
seks hikayeleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.