22 Mayıs 2012 Salı

OROSPUM CANAN



Merhaba arkadaşlar size en ateşli erotik sex hikayemi anlatacağm.ben canan 21 yaşında 166 boyunda 56 kiloda kumral bir kadinim çevremdeki herkes beni çok güzel ve seksi bulur.

Ben 3 yaşındayken annen ve babam trafik kazasinda ölmüşlerdi beni en büyük amcam yanına aldı büyüttü amcamın benden 4 yaş büyük oğlu ersin ve 1 yaş ufak kızı nurdan isminde iki tane çocuğu vardı amcamın ailesinde yengemde dahil kimse beni dislamadi sanki onların cocuklariymisim onların kardesiymisim gibi davrandılar bana ana baba hasreti yasatmadilar bana.

Artık buyumeye baslanistim 12 yasindaydim ersinden çok etkileniyordum oba karşı içim boş değildi ama bunun anlamı askmiydi sevgimi tutkumu o senlerdeki yaşadıklarımın ne olduğunu hala tam kestiremiyorum zamanla ersine daha çok baglaniyordum tutuluyordum benimle çok iyi anlasiyordu bana çok iyi davranıyordu çok sakalisirdik bu sakalasmalarinda ellerini çok kullanıyordu orana burama elliyordu surtunuyordu bana ama içinde art niyet asla aramiyordum ben nurdaba kiyafetlerimizi iç camasirlarimizi dahi hep beraber kullabirdikki çoğu zaman ersinin odasında bunları çok bulurdum bunlara yaşından olsa gerek hic bir şekilde anlam veremezdim.

Zaman vu şekil devam ediyorken ersin bir gün dışarı çıkmıştık ve bana ogün aşkını olan etmisti bana aşık olduğunu beni çok sevdiğini ama babasının duymasindan cekindiginden dolayi bişey diyemedigini acilamadigini söyledi ama bana kararının ne olursa olsun bu olayın aramızda kalmasını duyulursa gem rezil olacağını hemde babasının hicmina ugryacagindan korkuyordu ama ben zaten ona olan tutkumdan dolayi hemen kabul etmiştim teklifi ve artık istediğim olmuştu ersin benim sevgilimdi artik ona yaklaşımım daha farklı olacakti bundan sonra .

Ersinle artık her fırsatta sarilmaya opusmeye baslamistik en ufak boşluğu kacirmiyorduk hemen sarılıp ilanı aşk ediyorduk bu şekil çok uzun sure devam ettik
Ufak kacamaklarla sürekli buluşup gesiyorduk ama artık ikimizede bu yetmiyordu bende 13 yaşına gelmitim artık göğüslerin şeklini almaya başlamıştı popom kendini göstermeye baslamisti ersinle artik masum opusmelerimiz yavaş yavaş ileriye doğru gidiyordu elbiseleri çıkarmadan opusurken ersin sürekli goguslerimi okşuyordu boynumu emip kokluyordu ve gün gelmişti sanirsam bir gün ersin elini esofmanimin üstünden Amima attı ve oksamaya başladı o esnada hissettiklerimi bilemiyordum ucuyordum bunun adı zeckmiydi yoksa ersine olan askim tutkumdan dolayı bana olan sahiplenme duygusunun hoşuma gitmesimiydi bilemiyordun.

Ersin herşeyi hak ediyordu çünkü beni hiç kirmiyordu hiç uzmuyordu incilmemi hiç ama hiç istemiyordu ve bende ersinin benim üzerimdeki sahiplenme duygusunun olmasından dolayı bana sahip olmasını istiyordum ama ne ben ona nede o bana bunu acilamiyorduk .

Bir gün gene gizli kaçamak yaptığımız birgün ersine bir ödül vermek istedim gene sevişirken ben ersinin sortunun içine elime soktum ve sikini elime alıp oynamaya başladım 31 çeker gibi oynuyordum bu ersini çok mutlu etmişti gözlerini kapatmış olacakları bekliyordi evet sevdiğim adamin siki elimdeydi artik onunla oynuyordum Ersinde dayanamiyacak ilacakki esofmanin üstünden oksadigi Amima ulaşmak için bir anda elini esofmanimin içine daldiirdi beni sirtim duvara gelecek şekilde duvrar dayadi ve amimi oksamaya başladı bir yandanda boynumu deli gibi yaliyip emiyordu ben ersinin sikini sımsıkı tuttum birakmiyordum 31 çekiyordum ona ama ersinin anımı oksamasi ve boynumu yalayıp emmesi dizimin bağlarını cozuyordu ayakta güçlükle duruyordum ve Ersinde dayanamayıp elime ve kilosuna dillerini bosaltiyordu bundan sonraki sevismelerimizde bile ileri gitmiyorduk bir adım fazladan atmiyorduk.

Artık 14 yaşına girmiştim tam anlamıyla genc kiz olmuştum Ersinle aşkımız süratli ve her geçen daha çok bağlanarak devam ediyorduk soguyacagimiza birbirimize daha sıkı sarılıp daha sidsetli asik oluyorduk sevismeli gunlerimizden bir gün bugune özel ersin bunu ilk kez yapıyordu delicesine opuyordu beni çıldırmış gibiydi boynumu öperken bir yandanda goguslerimi avuclamis sıkıyor okşuyordu bende ersini dilini elime almış 31 çekiyordum ersin daha sonra esofmanimin fermerunu indirip sutyenimi yukarı kaldırıp goguslerimi ağzına almış emiyor yaliyordu gofuslerimin uçlarına isiriklar konduruyordu goguslerimi daha dik olmasından dolayı göğüs uclarim füze andiracak şekilde diklenmisti ersin bugün çok siddetliydi sanki hayatında ilk kez bir kıza kadına dokunuyormus gibiydi biraz acı biraz zevk alıyordum ersine daha hızlı bir şekilde 31 çekmeye baslanistim biran önce.bosalip rahatlasin diye çok gecmediki. 1 2 dk geçti ve ersin dollerini elime bosalti.

Bir sabah kalktığımda ersinin evde olduğunu fark eder etmez hemen gittim yanına kivrildim yattım sımsıkı sarildim ersine oda bana sarılıp bir kaç saat uyuduk daha sonra ateşli bir opucukle uyandım ersin dudaklarima yapışmış ateşli bir şekilde beni opuyordu bir yandanda amimla oynuyordu ersine alta geçecek şekilde yatirdim üstüne çıktım diklenmisti dilinin ustune oturdum kendimi dilinin üstüne bastiriyordum esofmani delip anımı parcalayacak şekilde duruyordu ersinin siki sonra ne oldu anlamadim nasıl oldu hala bilmiyorum ama 15 sn gecmemistiki ben fırıl çıplak soyunmustum ilkez ersinin karsinda ciril çıplak kalmıştım ersin hemen beni sırt üstü yatağa yatırdı ve hiç vakit kaybetmeden kafasını Amima gomdu ve dilini anının derinliklerine doğru saldı o esnada cildirmisdim bu kadar zevk almamistim daha önce kafasını bastırıyordum hiç çekmesin diye inanılmaz.derecede islanmistim ucuyordum goklerdeydim inanın ara ara nefes almak için kafasını kaldırıyordu ve bu şekilde yarım saat boyunca beni yaladi sonra yavaş yavaş göğsüme doğru çıktı goguslerimin hepsi ağzının içindeydi uçlarını isiriyordu sortundan çıkarmadan sikini amima dayadı ve iceri girmeye calisiyordu cildirmistik farklı bi zevk farklı bi heyecandi bu ersin doğruldu ve.sortumu cikarqtimmi dedi ben çıkar bende görmek istiyorum seni ciplak halde dedim hemen sortunu indirdi ve sıkı olabildiğince karşımdaydı 16 17 cm di ersinin siki çok kalın olmasada gene kalindi hemen elime aldim oynamaya basladim utanır ve çekinir şekilde ersin kisik sesle aşkım ağzına alirmisin dedi hiç cevap vermedim hemen egildim ağzıma aldim ama nasıl yapılacağını bilmediğim için tam yapamiyordum dislerim ersinin canını acitiyordu ersin saçlarından tuttu ve git gel yapmaya başladı yavaş yavaş yapip hzlaniyordu30 saniyede birde çıkartıp bir kaç saniye nefes aldiriyordu 3 4 dk bu şekilde yaptık ve ersin dayanamayıp ağzıma boşaldı istem dışı dillerinin burası tuttum ama midem alt üst olmuştu hemen kostu Su getirdi mide bulantim geçsin diye ama geçirmedi belli bir süre midem bulanmaya devam etti sonra geçti ersin bir sigara verdi bana al iç dedi seksin üstüne iyi gelir dedi ama ben daha önce icmedigim için içmeyi beceremdim oksurege.boguldum tabikide biraz oturduk sohbet ettik konustuk ersin sonra elini Amima atti bi parmağını çok hafif içine sokup çıkarıyordu ve bi yandabda dudaklarını yutmaya başlamıştı benim ben çok çabuk ıslanmıştim ersin ayağa kalktı ve aşkım agzina alirmisin dedi ağzıma aldim biraz ağzımda emdim yaladim ve sikini taş gibi yapip kaldirdim ersin bana ogün ilk kes bir şey teklif ediyordu askim dedi gotumden sikevilirmiyim seni dedi ama ben korktum nasıl girecek girmeaki dedi ağzıma girmeyen sey oraya nasıl girecek dedim deneyelim çok acirsa bırakalım dedi kabul ettim köpek pozisyonuna getirdi beni kremledi parmaklarını yarım saat boyunca sürekli parmaklarıyla alistima yaptı canim açıyordu ama zevkte alıyordum sonra arkama geçti sikini kremle dedi sikini iyice.bol bol sürerek kremledim arkama geçti hafifçe.dayadı sakin kendini sıkma dedi kendini bana bırak dedi ve yavaş yavaş sokmaya başladı ama sokamuyordu hafifçe girmeye.basladi kafasının yarısı girmistiki caninin çok yandığını söyledim hemen birakti Amima surtunmeye başladı sessiz sekilde aşkım ağzıma bosalabirmiyim dedi ben midenin fok bulabdigini söyledim ama.çok hoşuna gittiğini söyledi bende ozaman bekle dedim kalktım bi kova getirdim kusarsam diye ben gelene.kadar.ersinde sikini iyice temizlemisti hemen ağzıma aldim yalamaya basladim emir komutayi ersine biraktim tekrar sadece Bosalirken söylemesini istedim yaklaşık hızlı yavaş şekilde 7 8 dk bu şekilde ağzımda git gel yapti ve.bosalacam dedi kafamı iyice bastirdi hepsini agzima alamiyordum bacaklarından ittiriyordum zorladigindda orda duruyordu ve şiddetli bir sekilde ağzıma boşaldı bu seger hemen çıkarmadı o şekil tuttu ve hepsini yuttudu bana aşkım emsene hiç kalmasın dedi emrin hepsini yuttum midem gene çok bulandı kusmamak için zor tutyordum kendimi ersin bana aşkım kussana rahatlasana diyordu ben kusamam senin dilinde olsa pisde olsa kusamam sana ait.biseye atamam dedim ve dusa girdik.

Artık Ersinle dahada mutluyduk sevismelerimiz daha guzeldi ve hayatımda unutamiyacagim bir gunde 31.12.2006 yılbaşı gecesiydi amcamlar karsidaki amcamlara gideceklerini yılbaşını orda kutlayacaklarini söylemişlerdi ama bende gitmek istemiyordum çünkü ertesi gün tatil olduğundan Ersinle geçirmek istiyordum amcama benim gelemiyecegimi bu hafta çok önemli sınavlarının olduğunu onlara çalışmam gerektiğini söyledim amcamda seni evde yanlız bırakamayız dedi ozaman bizde gitmeyiz dedi ama ben siz eglencenizden mahrum kalmayın dedim ersin erken gelir söyleriz dedim amcam ersini aradı ve Ersinde en geç 10 da evde olurum deyince gönül rahatlığıyla yola çıktılar saat 4 de evden çıktılar ben hemen hazırlık yapmaya basladim banyoya girdim temizlendim ve her yerime yumuşatıcı kremler sürdüm üstüme amcamin sadece elbise altinda gitmeme izin verdigi straplez badimi giydim sutyen takmadim goguslerimi yarısı disardaydi ve goguslerimi dik ve uçları kalin belirgin olduğundan fok tahrik edici gözüküyordu göbek kisminda goguslerimin altından sonrası ciplakti altimada normalde diz üstü olan etegimi katlayarak mini etek yaptim ve altimada kırmızı tanga giydim bugune özel olarak alıp sakladigim sadece.nurdanin.bildiği tangami giydim hemen sade ama fok romantik olan bir sofra hazırlamaya başladım ersinede msj attım kocacim alkollü içecek alıp eve gel seni bekliyorum dedim aradan yarım saat gecmistiki ersin geldi ona gozukmeden hemen mutfağa gittim kadehleri alma bahanesiyle bana seslendi karicim nerdesin ben geldim diye ilk kea birbirimize karicim kocacim diyorduk heyecan yapmistik seslendim kocacim kadehlerimizi alip geliyorum dedim içeri girdiğimde iltifat edercesine çaldığı kısık sesli ifade ve bu ne güzellik böyle deyip dudaklarına yapışması bir oldu elini hemen etegimin altına attı ben geri ittim gece uzun acele etmemesini söyledim ve sofraya geçtik los ışıkta güzel müzik eşliğinde çok romantik bir yemek yiyip sohbet ediyorduk birbirimizin gözlerine baktığımızda o anki heyecanimiz gözlerinizden okunuyordu yemeğimizi yiyip votkalarimizi yudumluyorduk sarhoş olmaya başlamıştım sadece.bir kadeh votka icmeme rağmen sarhoş olduğumu hissediyordum sigaraya alismistim ama alkolü daha önce bir iki defa birer bira içerek tecrubeliydim votka çarpmaya başlamıştı yemeğimizi yedik salona geçtik müzik eşliğinde dans etmeye basladik simsiki sarilmistik birbirimize aşk sözcükleri söylemeye baslamistik zaman akıp gidiyordu ilimizde bu şekilde çok ama çok mutluyduk

Ersin dudaklarından öpmeye basladi beni ama ne opus dudaklarımu yutacak sanıyordum yavaş yavaş kendimizi sekse hasirliyorduk ersinin bir elise bacaklarimdaydi bacaklarimi okşuyordu boynumu yaliyordu morartmiyacak şekilde emiyordu yavaş yavaş yalıya yalıya aşağıya doğru iniyordu başı aşağıya çekti goguslerim ortaya çıktı hemen yumuldu hem goguslerimi yaliyordu hemde beni odaya yatağa doğru goturyordu yatağa geldik hiç bırakmadan beni yatağa yatırdı ve gogus uclarimi isirmaya başladı bu çok hoşuma gidiyordu beni cildirtmaya yetiyordu başını üstünden komple çıkardı oda üstünü cikardi ve üst kuşkumuz birviribe temas ediyordu goguslerimi vucuduyla sikiyordu göbeğini yalamaya başladi bir yandanda eteğini çekiyordu aşağıya doğru etegimi cikarip beni kırmızı tangamla görünce çok şaşırmıştı ilk kez tangayla karsindaydim bu çok hoşuna gitmişti çok tahrik olmuştu ellerini hiç kullanmadan ağzıyla tangami çıkarıyordu elleriylede kendi pantolununu cikariyordu oda kulotla kalmıştı ben hemen onuda çıkartmaya çalıştım ve çıkardım 69 pozisyonuna geçtik onu altima aldım ve sikini ağzıma alıp yalamaya basladim oda hala ağzıyla tangami çıkarmaya çalışıyordu yarıya kadar indirmişti sikini ağzımdan hiç cikarmiyordum bir yandanda tangami cikarmisin için yardımcı oluyordum ve artık ciplaktik oda hemen Amima yapıştı yalamaya başladı ben inanılmaz zevk alıyordum ucuyordum kanatlarına vardı sanki sikini ağzımda daha hızlı hızlı git gel yapmaya basladim artik ersinin dillerine alisiktim midemi okadar bulandirmiyordu bugün ona bir süpriz yapacaktim ağzıma boşalmasını saglayip hiç çıkarmadan sakso çekmeye devam edecektim karaliydim ama ersinin Amima yaptığı dil darbeleri seri yalamama engel oluyordu bu şekilde ersine ben 7 8 dk sakso çektikten sonra ersin belli.bir süre seks yapmamanında etkisiyle kuvvetli bir şekilde kendini kasa kasa ağzıma bosaldi ben çıkaracağını sandığından kalkmaya.çalıştı ama ben hepsini yutmaya calistim emerek ucunda bırakmamaya calistim ve inmeye.çalışan sikini vakum gibi emerek tekrar hareketlendirmek hiç zor olmamıştı sarhoslugunda verdiği etkiyle sealerimiz garip yüksek cikiyordu ersin beni altına aldı öpmeye bsladi her zamanki gibi Amima surtunuyordu beli cildirtiyordu dayanacak gücüm yoktu benim sarsıla sarsıla boşaliyordum sürekli hissedebiliyorsunuz ama hiç durmuyorduk ara vermiyorduk yaklaşık bir saat bu şekil değişmemiş devam etti ersin hem boynumu yaliyor hemde sikini Amima surtuyordu

Ne oldu nasıl oldu anlamadim ama ersin çok kayhan olan Amima bir anda giri verdi hepsini sokmustu o esnada çok karışık duygular sahip olmuştum aşk sevgi mutluluk zevk uçmak acı hüsran hepsini bir arada yaşıyordum ersin içime girdiğinde ağzımdan sadece ahhh diye bir ses çıkabildi ersine belli etmemeye çalışıyordum duygularımı ersin canımı yakmamak için yavaş yavaş hareketlerle içime sahipleniyordu gir çık yapmaya başlıyordu duygularından dolayı tam olarak kendimi veremiyordum ama ersinede hic bir sey belli etmedim ersin yavas yavaş hiç hızlanmadan yaklasik 10 dk içimde git gel yaptı ve cikarip gobegime göğüslerine boşaldı hiç konusmadik gitti selpak getirdi sildi temizledi beni Amindan kan ara ara az az geliyordu gittim yikadim temizlendim oda temizlendi konusmuyorduk yatakta oturuyorduk kalktı ayağa kafamı tuttu göbeğine yasladi ve korkma ben sana karim dedim sen benim karimsin dedi ve.bu şekil 15 dk falan konuşmuştur ikna olmuştum artık

Hemen önümde duran sikini tuttum ve.ağzıma aldim hem agzima aliyordum hem ben senin karinsam sık ozaman beni diyordum sikini taa gibi hale getirdim kremi aldim hemen kremledim çünkü yalayıp islatmasi için bekleyecek zamanım yoktu yattim yataga bacaklarimi omzuna aldı ve hemen giriş yaptı yavaş yavaş girip cikiyordu ama biraz hızlanmasını istedim ve hızlanmaya.basladi hızlı hızlı girip çıkmaya basladi tassaklari vücuduma vurup vurup sesler çıkarıyordu 15 yasindan 16 yasinda girmeme az kalmıştı ve ben artık kocamindim beni hızlı hızlı hareketlerle 10 15 dk falan sıktı sonra cikardi hemen ağzıma verdi ve agzima boşalttı tekrar tüm dollerini bu şekilde yarın akşama kadar aralıklarla sikistik erwin beni fok mutlu ediyordu onu com seviyordum egerki bu yaşadıklarım yayilqnirsa ve beğenilirse yasadiklarimizin devamida anlatirim uzun oldu kusura bakmayın ama ben nasil keşfedildigimi yazdim okursanız yorum yaparsanız sevinirim ona gorede diğer anilqrimida yazabilirim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.