22 Mayıs 2012 Salı

Sexsi Lezbiyenler

Merhabalr , ben Selin 30 yaşında olgun , sarışın bir bayanım , eşimle yaklaşık 3 sene önce boşandık. Boyum 1.75 , 62 kiloyum. Kalçalarım oldukça dolgun , güzelde göğüslere sahibim. Hikayeden önce şunu belirteyim eşimle düzensiz ilişki başta olmak üzere birkaç sebepten dolayı boşandık. ki en büyük etken benim kadınlardanda hoşlanmamdı ancak bunu o bilmiyor. Neyse , en yakın arkadaşım Arzu ile aynı iş yerinde çalışıyoruz. Çok uzun zamandır da arkadaşız. Oda birkaç sene önce eşinden boşandı. yaklaşık 9 ay kadardır aynı evde ev arkadaşıyız. Bir akşam yağmur yağmaya ve şimşek çakmaya başladı. Yarı uyur yarı uyanık haldeydim kapı çaldı Arzu geldi. Korktuğunu ve yanımda yatıp yatamayacağını sordu. Bnde tabiki yatabilirsin dedim. Ama ilkte aklımda başka bir fikir yoktu. Neyse, o uykuya daldı bende neredeyse uyuyacakken ,arzu bana sokuldu bacakları bacaklarıma değdi. Uykusuda ağırdır biraz. Bneim üzerimde Kısa şort ve body Arzunun üzerindede kırmızı bir gecelik vardı. Memelerimin dikleştiğini ve amcığımın sulandığını hissettim arzunun farkında olmadan dokunuşları nefesi beni tahrik etmişt. kalktım ve banyoya yöenldim içimde onunla deliler gibi sevişmek vardı. Klozete oturdum şortumu çıkarıp okşamaya başladım.. Dayanamayıp kalktım gittim Arzuya bakarak okşadım. sonra boşaldım ve yıkanıp gelip yattım. sabah oldu baktığımda arzu yanımda yoktu. 3-5 dk snra içeri girdi üzerinde havlu banyodan çıkmıştı. dolabınönüne geldi. Havluyu attı taş gibi vücudu iri göğüsleri heryeri ortadaydı. bana baktı günaydın dedi ve gülümsedi. Artık dayanamayacağımı anlayıp kaltım arzu giyinecekken elleirni tutup yatağa ittirdim. Deliler gibi öpmeye başladım. memelerini okşadım oda biraz çekngendi ama sonra karılık vermeye başladı sırayla birbirimizi boşlttık . artık sıksık beraber oluyoruz ve mutluyuz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.