29 Şubat 2012 Çarşamba

Temizlikçiydim Orospu Oldum

ben 26 yaşında güzel seksi bir bayanım. paraya ihtiyacım olduğu için temizlik işine girdim. beni bir eve temizliğe gönderdiler.evin sahibi 35 yaşlarında bayan beni yatak odasını temizlemeye gönderdi.benim altımda dizlerime kadar etek ve kilotum vardı. ev shibinin mini eteği ve dekolte kıyafeti vardı. birazdan biryere gidip geleceğini söyledi.sonra içeriden bir erkek kırk yaşlarında yanıma geldi korktum.sen ne tatlı şeysin öyle dedi. rahat ol çekinme dedi. ben temizlik yaparken adam arkamdan beni yakaladı ve zorla yatağa yatırdı. ben çırpınıyor ve ne yapıyorsun yapma diye yalvarıyordum. birazdan eşin gelir dedim. olsun dedi.sonra eşi de geldi. nasıl kocacığım güzel hazırlaşmıyım kadını dedi. meğer bilerek beni tuzağa düşürmüşler.gönderen iş yerimde bunları biliyormuş.beni pazarlamış.adam sana bir sürü para saydım demezmi.beni tehdit ettiler. bizi memnun etmessen hayatını mahvederiz dediler.bizden haber bekleyen 4 kişi hazırda bekliyor dediler.çok korktum.neolur beni bırakın kimseye söylemem dedim ama nafile.elbiselerimi yırtarak çırılçıplak soydular. kadın her yerimi yalamaya başladı.beni resmen yiyordu.amımın derinliklerine iniyordu. kocasıda bir yandan beni okşuyor ve her yerimi yalıyordu.sonra karısı dışarı çıktı.kocası kocaman sikini ağzıma verdi. orospu bunu güzel yalamazsan sana yazık olur dedi. ağzıma boşaldı.hepsini yiyeceksin yoksa daha çok yersin dedi.sonra bacak aramı açıp amımı yalamaya başladı. daha sonra beni bir masanın üzerine yatırdı. bacakları omza yapıp koca sikini amıma soktu. çok kalındı içine alamam dedim ama zevk almaya bak sen karışma dedi.çılgınca sokuyor ikinci kez beni boşaltmazsan çok kötü olur dedi.ben boşalması için herşeyi yapıyordum her yerini yalıyordum olmadı.dön arkanı seni götünden sikeceğim dedi. ama ben bunu alamam ne olur yapma dedim.dinleyen kim. karısı odaya girdi bir krem sürdü götüme.elleriyle iki yana ayırdı götümü kocasına sevis yaptı götümü.adam sonra götümü zorlayarak parçalayarak. boşaldı. bende aşırı zevk alıyordum. ama götüm çok acıyordu. karısını yalamamı amının sıvılarını yalamamı istedi.mecburen yaptım. sonra adam sen biraz dinlen dedi karısı ile odadan çıktılar. kapıyı üzerimden kilitlediler.1 saat sonra kapı açıldı dinlendinmi sana misafir getirdik dediler. 4 iri yarı kişi hepsi beni sırayla ayrı ayrı parçaladılar. sırası gelen beni fena şekilde her pzisyonda sikiyordu.üzeime ağzıma amıma boşalıyorlardı.sonra hepsi birden içeriye girip grup olarak beni siktiler.amımdan götümden ağzımdan göğüslerimden aynı anda sikiliyordum.sonra hepsi siklerini yalattılar tekrar bizi boşaltacaksın dediler.hepsi ağzıma boşaldılar ve gittiler. beni kameraya kaydetmişler. beni sürekli temizliğe çağırıp gruplar halinde sikiyorlardı.patronumda sikiyordu.maddi olarakta beni memnun ediyorlardı.artık orospu olmuştum. hem iş hem seks.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.