29 Şubat 2012 Çarşamba

Zorla siktiler ama sonra bende istedim

slm ben elif hollandada yaşıyorum işim nedeniyle sabah erken çıkıp gece geç dönüyorum neyse uzatmadan hikayeme gireyim yine bir gün iş yerindeyken iki gencin aralarında konuşarak beni gösterdiklerini fark ettim buralarda böyle şeyler normaldir ilk başta bişey soracaklar sandım ama sonra gittiler bende mesaim bittikten sonra işten çıktım eve doğru gidiyordum evimiz biraz uzak iki tren değiştirmek zorundayım yolda trene doğru giderkende ara sokaklardan geçiyorum kestirme olsun diye birilerinin beni takip ettiğini hissetmeye başlamıştım ben hızlandıkça onlarda hızlandı ve tenha bi yerde biri önümü kesti aklıma iş yerindeki o iki genç geldi onlardan biriydi onlarla gelmemi istediler bağırmaya çalıştım ama hemen ağzımı kapayıp beni arabaya attılar biri bıçak çıkarıp beni tehdit etti sonra bi eve gittik evde 4 kişilerdi korkmuştum hiç kıpırdayamıyordum evdekiler oooo bu akşamki eğlencemiz geldi diyorlardı bu korkumu ikiye katlamıştı sonra biri yanıma gelip istersen üzerindekileri çıkar tatlım rahatla diyip montumu çıkardı göğüslerimin biraz büyük olmasından dolayı gömleğimin düğmeleri kopacak gibidir bu onları tahrik etmiş olmalıki elini göğüslerime attı kaçmaya çalıştım ama tuttular hepside üstüme çullandı bacaklarımdan ve kollarımdan tutup beni yere yatırdılar biri gömleğimi yırtarken diğeride pantolonumu sıyırıyordu iç çamaşırlarımla kalmıştım hepside aç birer hayvan gibi bana bakıyorlardı sonra biri sikini çıkarıp ağzıma almamı söyledi başımı çevirmeye çalıştım ama zorla soktu ağzıma diğerleride kalçalarımı ve amımı okşuyorlardı istememe rağmen bende tahrik olmuştum sonra zevkle yalamaya başladım siki kocaman olmuştu ağzımın içinde gırtlağıma kadarsokuyordu sonra diğer arkadaşlarına çekilin ilk ben yapıcam dedi kilodumu çıkarıp sikini amıma dayadı yapma ben bakireyim dedim ama sanki bei duymuyordu bu zevki ikiye katlar aşkım dedi ve kocaman sikini o daracık amımdan içeri iteklemeye başladı çok canım yanıyordu bağırmaya başladım nolur çıkar diye ama ben bağırdıkça o daha çok zevk alıp dahada hızlanıyordu kanlar gelmeye başladı sonra bi bezle amımdan akan kanı temizleyip işlerine devam ettiler bi süre beni siktikten sonra içime boşaldı artık bende zevk alıyordum dördüde soyundu biri ağzıma verdi biri amıma girdi biride götümden zorluyordu çok canım yanıyordu ilk defa sikiliyordum ama 4 kişi tarafından diğeriyse elime verdi 31 çektiriyordum hepside aynı anda yüklenmeye başladılar zevkle karışık acıdan gözlerim kapanıyordu hepside birer kez siktikten sonra koltuklara yayıldılar bense ortada yığılıp kalmıştım kalkacak dermanım kalmamıştı sonra biri yanıma gelip sikini yalamamı söyledi çaresiz söylediklerini yapıyordum ama artık bende zevk almaya başlamıştım memnuniyetle yalıyordum bu arada oda göğüslerimi koparacak gibi sıkıyordu meme uçlarımı sıkmaya başladı bu zevki dahada artırıyordu daha büyük bi şevkle yalamaya başlamıştım sonra ağzımdan çıkarıp yine amıma girdi o kocaman sikini içimde gidip gelirken hissediyordum artık zevkin kölesi olmuştum ve bana domalmamı söyleyip arkama geçti amımda ıslattığı sikini götümün deliğine dayadı birden yüklendi çok canım yanmıştı birden bağırdım ama bir süre sonra o acı sesleri yerini zevk inlemelerine bıraktı ahhhh ohhhh sesleri yükselmeye başladı diğerleride bu seslerden etkilenmiş olacaklar ayaklandılar yanıma gelip nede olsa bundan sonra sen bizim orospumuzsun istediğimiz gibi sikebiliriz seni diyorlardı istediğiniz kadar sikin beni erkeklerim diyordum neler olduğuna bende inanamıyordum ama gerçekten harika sikiyorlardı beni daha önce hiç bişeyden almamıştım bu zevki ben domalmış pozisyonda götümü siktirirken biride gelip sikini yalatmaya başladı diğeride altıma girip bir yandan göğüslerimi okşuyor bir yandan da belini yukarı kaldırıp sikini amıma sokuyordu sikilebilecek her yerimi doldurmuşlardı inanılmaz bir zevkti aynı anda amımı götümü ve ağzımı sikiyorlardı bende aynı anda bu kadar erkeğin sikini içime almamın mutluluğunu yaşıyordum beni üçüde aynı anda bir süre siktikten sonra hepside aynı anda boşaldı ağzım götüm ve amım onların dölleriyle dolmuştu hepsinide yuttum artık saat bi hayli geçmişti beni bi odaya kilitleyip uyumaya başladılar ertesi gün bi kaç arkadaşlarını daha alıp gelmişler bu sefer tam 7 kişilerdi hepsinide nasıl doyuracağımı düşünüyordum hepiniz birden olmaz dedim ama biri kes kız orospu yat diyerek beni susturdu ve beni soymaya başladılar yine çırılçıplak kalmıştım yine onlarda soyundu bi odanın içinde çırılçıplak 7 erkek ve ben başbaşa kalmıştık önce ikisi geldi yanıma ikiside sikini ağzıma soktu ikisinin sikini birden yalıyordum nefes alacak boşluk bile kalmamıştı ağzımda bir ara midem bulanır gibi oldu geri çekildim ama tekrar soktular bu arada biri arkama geçiyordu kalçalarımı okşayıp ne güzel siklir bu göt diye kendini tahrik ediyodu önce parmağını götümün deliğinden içeri soktu dünki sikişten olacak ağrısı hala geçmemişti ve yine canım yanıyordu bir süre götümü parmakladıktan sonra sikini çıkarıp götümün deliğine dayadı bir yandan kalçalarımı tokatlıyor bir yandanda aletini içime sokmaya çalışıyordu biraz zorladıktan sonra içime girmeyi başardı yavaş yavaş gidip gelmeye başladı ve hızlandı ağzımda iki tane yarrak olduğu için bağıramıyordum ve götüme boşaldı döllerinin sıcaklığını içimde hissediyordum o çekildi ve biri ağzımdan çıkarıp oda arkama geçti bu sefer amıma girecekti o yarrak iyice belimi kırıp kolay girmesini sağladım odada ahhhhh ohhhhh offffff sesleri yükselyordu hepside birer birer bi güzel siktiler beni o iki gün boyunca belkide hayatım boyunca yemeyeceğim kadar yarrak yedim ama hayatımın en güzel iki günüydü ertesi sabah beni giydirip gözlerimi bağladıktan sonra arabaya bindirdiler ve aldıkları o tenha sokağa bıraktılar birine bişey söylersem yine geleceklerini ve beni daha beter siktikten sonra öldüreklerini söylediler bende buna gerek yok istediğiniz zaman gelip sikebilirsiniz beni erkeklerim benim diyip arabadan indim evdekiler her yerde beni aramış başıma gelenlerden hala hiç birinin haberi yok ama ben hala ara sıra bu kaçamakları devam ettiriyorum eğer çok iyi sikebileceğinize güveniyorsanız buraya yazın buluşalım tabi kimsenin görmeyeceği ve duymayacağı bi yerde

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.