29 Şubat 2012 Çarşamba

Kocamı İş Arkadaşıyla Aldattım

Selamlar ben adanadan burcu. Başımdan geçen hikayemi size anlatmak istedim. Ben 21 yaşında evli, 1.65 boyunda, 70 kg. 95-60-100 ölçülerinde dolgun bir bayanim. Geçen ay eşim bir özel şirkete muhasebeci olarak girdi. Ben de isim olmadığı için sık sık eşimin yanına gider, yemek götürürüm. Yine birgün gittiğimde herkesin bana baktığını farkettim. Erkekler iştahlı iştahlı bakıp birşeyler söylüyorlardı. Ben de bu durumdan hoşlandım. Eşimin yanına daha sık gidip gelmeye başladım. Ve artık daha cesur giyiniyordum. Geçen hafta pazartesi yine gittiğimde üzerime göğüs dekolteli dar kırmızı badi ve altima da dar siyah kumaş pantolon giymiştim. Götüm büyük olduğu için pantolon sıktırıyordu. Eşimin çalışma arkadaşlarından eminin gözü ben de kalmıştı. Açıkça farkedilebiliyordu bu. Ben de o günden beri emine karşı kur yapmaya başladım. Anlamsizca içimde aldatma duygusu beni azdırıyordu. Geçtiğimiz pazar emine fotokopi çekmem de bana yardım etmesini istedim. Fotokopi makinasının olduğu odaya gittik. O gün üzerimde bacagimin biraz üzerine kadar gelen elbisem vardı. Gittik işte. Ben emine sorular sormaya başladım. Karınla aran nasıl felan? Sonra dedim kocam beni doyuramiyor halbuki seks hayatımız gayet iyiydi. Dedi sen çok güzel ve seksisin. Kocan saf dedi. Ben de buna cesaret vermek için sen doyursana dedim. Ve etegimi hafifçe kaldırarak baldırımı gösterdim.Ben ona cesaret verince olur dedi ve elini götüme attı. Okşamaya başladı. Ben acele etme akşam bize gel dedim. Kocam o akşam halısahaya gidecekti. Akşam eve geldiğinde benim üstümde kalçalarıma kadar gelen bir gecelik vardı. Sutyen takmamıştım iri göğüslerim belli oluyordu. Eve girer girmez dayandı. Yalamaya başladı göğüslerimi sonra da amımı.. Ben iyice azmiştim. Sik beni diye inliyordum. Sonra sikini çıkarıp git gele başladı. Boşalacağı zaman titredi ve amıma boşaldı. Sonra sikini çıkardı ağzıma aldım. Yalayarak tekrar kaldırdım. Bu sefer mutfağa geçtik. Tezgaha dayandim bacagimin birini tezgaha attım. Kocaman götüm ve amım ortadaydı. Geldi ve pompalamaya başladı bir kez daha içime boşaldı. Sonra biraz dinlenip ayrıldık. O günden sonra hep o günün hayalini kuruyorum. Yarın yine çağıracağım. Amım yanıyor..!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.