29 Şubat 2012 Çarşamba

Karımla Alanya Maceramız 3

Öğle yemeğinden sonra odamızda dinlenirken sabah yaşadıklarımız hakkında karımla konuşmaya başladık..artık ikimizde teşhircilikten zevk aldığımızı biliyorduk.kıskanmıyormusun diye soran karıma mühim olan zevk almak,zevk vermek değil mi diye cevap verdim.peki,adam gelse beni sikse hiç kızmazmısın diye tekrar sordu..bilmiyorum ama kızacağımı sanmıyorum dedim..nasıl olsa tatilden sonra hiçkimse birbirini görmeyecekti.ondan sonra yataktan kalkıp,odamızın perdesini iyice açtım ve tatil bitene kadar bir daha bu perdeyi hiç kapatmayalım dedim..gözetlenmek seyredilmek ikimizinde hoşuna gidiyordu..akşam her zaman ki gibi yemeklerimizi yedik rakılarımızı içtik,gece yarısını epey geçtikten sonra odamıza geldik..bütün ışıkları yaktıktan sonra balkona çıktım ve oradan karımla konuşmaya başladım.maksadım odaya geldiğimizi yandakilere duyurmaktı.balkonda sigara içerken,yan taraftaki kapının açıldığını duyunca hemen içeri girdim,karım soyunurken bende hemen üstümü çıkardım,kısa sürede ikimizde çırılçıplak kalmıştık yine..yatağa yatan karımı,kalçaları balkona bakacak şekilde çevirdim ve yanına oturdum.karım iki bacağını da sağ omzuma dayayarak amını ve göt deliğini iyice görülecek şekilde açmıştı bile..yavaşça elimi karımın amına götürdüğümde şimdiden ıslandığını farkettim..parmağımı karımın ağzına sokup amını tekrar okşamaya başladım..adamın orada olduğundan ikimizde emindik..karımda artık her türlü utanmayı bırakmış sesini iyice yükselterek inliyordu.ayağa kalkıp karımın başucuna geldim ve sikimi karımın ağzına sokup çıkarmaya başladım..bir taraftan karımın ağzını sikerken ellerimlede amını iyice açıp klitorisini eziyordum..hemen boşalmamak için çekildim,bebe yağını alıp geri geldim ve karımın göt deliğini yaağlayarak parmağımı bu sefer karımın göt deliğine yerleştirdim..karım acı ve zevkten iyice bağırmaya başlamıştı..tekrar ağzına verdim,karım ağzındaki sikimi nerdeyse koparacakmış gibi emiyordu..daha fazla dayanamadım ve elimle sikimi sıvazlıyarak memelerine boşaldım,bu sırada hala balkona bakıyordum,göremiyordum ama orada olduğunu biliyordum..karım memelerindeki döllerimi eliyle toplayıp ağzına sokmaya çalışıyordu..tam bir orospu olmuştu iki çocuk annesi karım..biraz sonra vibratörünü alıp tekrar karımın yanına oturdum,bacaklarını iyice yana açıp vibratörü karımın amına sertçe sokup çıkarmaya başladım..hemen belinin geldiğini hissettim,kalçalarını kaldırıp indiriyor,memelerini eliyle eziyordu..her zaman boşalırken yaptığı gibi hırlıyordu..içkinin de bu kadar azmasında büyük payı vardı tabii..yeter artık demesine rağmen amından çıkardığım vibratörü ağzıma alıp iyice yaladım.amının tadı kokusu vibratöre sinmişti sanki.tekrar amına yerleştirdiğim vibratörün titreşimini de açıncakarım ölüyor zannettim,boynu memeleri kızarmış,kesik kesik çığlıklar atıyordu..vibratörü iyice saran amı,vibratörü çekerken dışarı çıkacakmış gibi oluyordu..tekrar belini getirmesi uzun sürmedi.ikimizde zevkten ve yorgunluktan gebermiştik.kalkıp kapıyı kapattım ama perdeleri çekmedim..çırılçıplak bir şekilde ışıklar açık ikimizde sızmışız..sabah uyandığımda karım sırtını balkona dönmüş bacaklarını karnına çekmiş bir şekilde uyuyordu..memelerinde hala akşamdan kalan kurumuş döllerim vardı..biraz onu seyredip uyandırmadan kahvaltıya indim..pişmanmıydım,hayır..hep bunu yapmak istemiştim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.