29 Şubat 2012 Çarşamba

Karımla Alanya Maceramız 4

Kahvaltı ederken sevgili ortağımında karısı ve diğer arkadaşlarıyla biraz ilerdeki masada olduğunu farkettim.adam yanındakilere beni işaret ederek birşeyler söylüyordu.bana bakarak gülümsediler bende tebessüm ederek selam verdim..ne konuştuklarını tahmin edebiliyordum..kahvaltımı yarım bırakarak gazete almak için markete gittim..markette kapının tam sağında bir mankene giydirilmiş bikini gördüm..altı string,üstü ise göğüs uçlarını ancak kapatabilecek genişlikte kırmızı siyah bir takımdı..hiç düşünmeden aldım ve elimde poşetle masama geri döndüm..gazetemi okurken karımda yanıma geldi..sohbet ederken öğlen sauna falan yapalım,bir de masaj yaptırmak istiyorum dedi.öğlen herkes yemekte olduğu için hamamda falan kimse olmaz diye düşünüyordu..sonra poşeti farketti,sana aldım bugün bunu giy dedim..içindekini görünce yüzünde şeytanca bir tebessümle bunu da giyersem artık beni kesin sikerler dedi ve elinde poşetle yukarı çıktı..bende havlularımızı alıp plaja indim..tabiki komşularımızla beraber..onlar benim bir şezlong seçmemi beklediler ve daha sonra sağımızı solumuzu kapladılar.3 erkek ve iki kadın,bir de ben karımı bekliyorduk..biraz sonra o da geldi..yeni bikinisi üzerindeydi ama o bile utanmış olacakki üzerine birde pareo sarmıştı..yavaş adımlarla geldi pareosunu çıkardı ve havlusunu şezlonga sererken iyice domalarak kalçalarını sergilemeyide ihmal etmeden yüzüstü yattı..bembeyaz kalçalarını saklayacak hiçbirşey yoktu artık..memeleri bikinisinin kenarlarından havluya doğru taşmıştı.her zamanki görevim olarak sırtına ve kalçalarına bacaklarına yağ dökerek yağlamaya başladım..sütyeninin klipsini açarak memelere özgürlük dedim ve kalçlara doğru indim..orta parmağım göt deliğine baskı yaparken gözüm komşularımızdaydı..içlerinde en yaşlı olanı sanırım 60 falandı,kıpkırmızı bir şekil almıştı,hepsinin siklerinin kalktığınıda açıkça görebiliyor bir taraftanda karıma gördüklerimi anlatıyordum..karım sırtüstü dönünce sütyenini çıkardı ve mayosunun altını düzeltme bahanesiyle,kalçalarını hafifçe yukarı kaldırdı..artık amının yanında hafifçe çıkmış olan kıllar bile meydandaydı..memelerini yağlamaya başladığımda göğüs uçları hemen dikilmişti..rus komşularımız ise nerdeyse saldıracak gibiydiler..yağlama faslını bitirdikten sonra karımın yanından ayrılıp 4-5 metre ilerdeki gölge alana geçtim ve bir masaya oturup sabah birası istedim..böylece hem karımı hemde sadece rusları değil karımı seyreden herkesi görüp zevklenebiliyordum..sadece erkekler değil kadınların bile gözü kayıyordu..karım ise hiçbirşey yokmuş gibi güneş gözlüklerini takmış öylece yatıyordu..bu arada birkaç kişinin onun resmini çektiğini farkettim ama nasıl olsa güneş gözlükleri olduğu için sesimi çıkarmadım..hatta karımı seyrederek 31 çekebilecekleri fikri bana çekici gelmişti..öğlene kadar karım iki kere denize girdi,plajda yürürken üzerine yönelen seks ve kıskançlık dolu bakışları farkedebiliyordum..son olarak çıktığında duşa doğru yöneldi,bende şezlonglarımızın yanına doğru giderek eşyalarımızı toplamaya başladım..komşularımız ise meraklı gözlerle bana bakarak ne olup bittiğini anlamaya çalışıyorlardı..onlara dönüp sauna diye seslendim,nereye gideceğimizi anlamışlardı..karım havluyla kurulandıktan sonra pareosunu almak için yanımıza geldi ve baraber otele doğru yürüdük..pareosu sanki daha çok dikkat çekiyordu..hafif selülitli kalçalarının içine kaçmış kumaş parçası belli olmadığı için sanki çıplak gibiydi..en alt kattaki spa bölümüne indik ve bir dolap bulup içine eşyalarımızı koyduk..ilkönce fin hamamına girdik.içerdeki buhardan göz gözü görmüyordu zaten..sütyenini çıkartan karım memelerinin üzerindeki su damlacıklarıyla oynayarak oturuyordu..bu sırada kapı açıldı ve içeri iki erkek girdi..birisi yan komşumuz diğeriyse yaşlı olan adamdı...karıma dönüp tamam dedim bunlar seni sikmeyi kafaya koymuşlar..hayatta vermem,pispis içki kokuyorlar hala dedi..içerde sıcaktan fazla duramadık ve saunaya geçtik..tabi adamlarda peşimizden saunada seyir keyfi daha fazlaydı ve dördümüzden başka da kimse yoktu..karım uzanmış ben onun bir alt kısmındaki tahtalarda oturuyordum,onlar rusça biz türkçe konuşuyorduk..kimse kimseyi anlamadığı için,rahatça konuşabiliyorduk..bu arada yaşlı olan adam mayosunun üzerinden bana göstererek sikini okşamaya başlamıştı bile..gözleri karımın ter içinde kalmış memelerindeydi..bende gördüklerimi karıma anlatıyordum.arada birde havluyla karımın memelerini kurulayıp komşularımızı azdırıyordum..karım bana dönüp masaj yaptırmak istiyorum deyince ayağa kalkıp dışarı çıktım..çıkarken adamlar bana minnet dolu gözlerle bakıyordu,karım çabuk gel bunlar beni siker valla deyince yok yok sen keyfine bak dedim.dışarda masöz istediğimizi söyleyip kaç para falan diye sordum..5 dk sonra gelein dediler ben tekrar saunaya girdim..içeri girdiğimde yaşlı adam sikini çıkarmış 31 çekiyor,karım ise yattığı yerde bacaklarını karnına çekmiş,amının içinde kumaş parçası adamı seyrediyordu..duyulan ses sadece adamdan çıkan hızlı nefes alma sesi birde 31 çekerken çıkan seslerdi..karımla kalkıp kapıya yönelince adam sikini mayosunun içine geri soktu ama sığmamıştı valla..en azından benimkinden 7-8 cm büyüktü...bana dönüp seninki de sik mi,sik dediğin böyle olur dedi gülerek..filipinli bir masöz önümüze düşüp masaj odasına götürdü bizi..zaten çılak gibi olan karımı soyuğ sırtüstü yatırdı,ben artık dışarı çıktım..şezlonga uzanıp dinleniyordum.bu sırada adamlar da gelip yanımdaki şezlonglara oturdular,çat pat bildiğimiz ingilizceyle karınızçok güzel falan dediler teşekkür ettim ve fazla konuşmak istemediğimi anlayınca onlarda sustular..aradan yarım saat falan geçmiştiki,masöz odadan çıktı ve odayı işaret ederek eliyle mola işareti yaptı..yerimden kalkıp odaya girdiğimde karım sırtüstü yatıyordu..yüzünde krem gibi bişeyler vardı ve gözlerinin üstünde dilimlenmiş salatalık konulmuştu..bu ne yav deyince maske yaptı kadın 20 dk sonra gelecek dedi..bende komşularla beraber dışardaydım dedim ve dışarı çıktım..nereye falan dediysede hiç cevap vermedim..ya şimdi ya hiç diye içimden geçirerek adamları çağırdım odaya soktum kapıyı kapattım.şimdi üç erkeğin önünde çırılçıplak yatan karım,odaya birilerinin girdiğini farkedince tedirgin bir sesle senmisin diye bana seslendi,benim dedim..gözleri kapalı karım yalnızmısın diye tekrar sordu..hayır,yanımda misafir getirdim diye cevap verdim..bu arada adamlar siklerini çıkarmış tekrar sıvazlamaya başlamışlardı bile..karım ne yapıyorlar deyince merak etme seni sikmelerine izin yok,sadece 31 çekiyorlar dedim..bu arada yaşlı olan parmağını karımın amına hafifçe sokup karımın amsuyunun tadaına baktı..bu neydi kimin eliydi diye soran karıma yaşlının eli olduğunu söyleyince karımdan bir inilti çıktı..bu arada adam sol eliyle karımın amını parmaklerken diğer eliylede 31 çekmeye devam ediyordu..bende karımın meme uçlarını emmeye çalışıyordum..çok geçmeden yaşlı adam hırıltılar çıkararak karımın amına göbeğine döllerini fışkırtmaya başladı..ilk defa bu kadar çok boşalan birini görmüştüm.ben başucumda olduğum için karımda üstüne fışkıran sıcak döllerin başkasına ait olduğunu anlamıştı..adam boşalmayı bitirdikten sonra karımın göbeğindeki dölleri alıp tekrar onun amının içine sokmaya başladı,eliyle dölleri her içeri tepişinde,karımdan bir inilti geliyordu..bu sırada öteki adamda belini getirdi ama o boşalmak için karımın memelerini seçmişti..ikiside boşalıp rahatlayınca elimle işaret ederek dışarı çıkmalarını istedim..onlar çıkar çıkmaz karımın bacaklarını açıp döllerle sıvanmış amını yalamaya başladım,bu arada sapık kocam,pezevengim benim diye inleyen karımın tekrar amının kasılmaya başladığını hissediyordum..amını iyice emdikten sonra göbeğini daha sonrada memelerini iyice yalayarak üzerindeki dölleri temizledim ve karımın dudaklarından öperek bu döl kokteylini onada tattırdım..dilimi sanki bir sik emiyormuş gibi yalayan karım hala nefes nefeseydi..iyice orospu yaptın beni diyerek inliyordu..raftan aldığım havluyla vücudunu silip bende dışarı çıktım..adamlar gitmişti,oturup biraz dinlenirken masöz tekrar geldi ve odaya girdi.dediğim gibi ikimizde zevk almıştık,pişmanlık duymuyorduk..tatil dönüşündede seks hayatımızı iyice canlandıracak olan bu anları yaşamaktan mutluyuz ikimiz de..karıma olan aşkım sevgim iyice arttı,böyle bir kadınla evli olduğum için çok mutluyum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.