29 Şubat 2012 Çarşamba

Karımla Alanya Maceramız 2

Ertesi sabah uyandığımda karımın yanımda olmadığını farkettim,kahvaltıya inmişti.bende üstümü giyinip aşağı indim,tam kahvaltı salonunun kapısında karımla karşılaştık,bana sen kahvaltını yap ben annemlere telefon edeceğim deyip asansörlere yürüdü.birşeyler yedikten sonra bende odaya çıktım,karım odada yoktu.daha sonra balkondan gelen sesleri duyunca balona çıktım.karım yine çırılçıplaktı ama bu sefer yere dolaptaki yedek yorganı sermiş,üzerine sırtüstü yatmış cep telefonuyla konuşuyordu.bende bir yastık alıp şortumu çıkardım ve yanına uzandım,hala telefonda konuşurken meme uçlarını emip amını okşamaya başladım.eliyle beni ittiriyordu ama benim amacım onu azdırmaktı zaten..konuşması bitince bana doğru döndü ve bacaklarını karnına doğru çekip amını ve göt deliğini güneşe doğru iyice açtı.elim bacaklarının arasında iyice sıkışmıştı ama parmağım hala amındaydı.karımda eliyle sikimi okşamaya başlamıştı ama ben daha fazla dayanamayıp boşaldım.eğlencesinin yarım kalmasına kızdığı belli oluyordu.içeri gidip bir havlu ve yanımızda getirdiğimiz iki vibratörünü alıp tekrar balkona çıktım.yerdeki yorgana akan döllerimi elimle alıp karımın amının içine doğru sürdüm ve 24 cm lik vibratörü amına yavaşça sokmaya başladım..çevirerek her sokuşumda karım daha azmaya başlamış,meme uçları iyice dikilmişti.sok sok senin sikemediğin amıma sok diye inliyordu..birden yandaki adam oradamı diye fısıldadı.gerçekten şok olmuştum,demek biliyordu.hangi adam deyince sen yokken orada biri vardı beni seyrediyordu dedi.kızmadınmı kovmadınmı gibi şeyler söylemeye çalıştım ama sus çok zevk aldım diyerek beni susturdu..vibratörü nerdeyse dibine kadar amındaydı.başımı kaldıırıp o tarafa baktığımda adam yoktu ama karıma evet orda,seni seyrediyor,amını götünü seyredip 31 çekiyor dedim.iyice çıldıran karım,içindeki vibratörü çıkardı,sırtı o tarafa dönük şekilde,vibratörü yere dayayıp üzerine oturmaya başladı..bir taraftanda baksın boşalsın,amımı götümü görsün diyerek beni iyice azdırıyordu.elimle vibratörü alttan tutarken karımın amından akan sular yorgana damlamaya başlamıştı bile..birden sürpriz oldu ve bu sefer adamın kafası gerçekten tekrar göründü duvardan..bu arada karım iyice öne doğru eğilmiş,memeleri yerde vibratörün üstünde kıvranıyordu.ya şimdi ya hiç diyerek dizlerimin üstünde doğrulup karımın yanına geçtim ve amını iyice açıp vibratörün karımın amına girip çıkmasını komşumuzun iyice görmesini sağladım.bir taraftanda karımın göt deliğini dilimle sıvazlıyordum,minicik delik açılıp kapanıyor sanki içine bir sik daha istiyordu..güneş yağından biaz damlatarak yavaşça önce bir sonra iki parmağımı birden karımın götüne soktum.artık amında vibratör götünde iki parmağım ve bizi seyreden yan komşumuzla beraberdik..bu arada karım durmadan konuşuyor,adamı kastederek napıyor 31 mi çekiyor,sikemediğin amımı o sikecek deyip duruyordu..adam ise gözleri kısık bir şekilde karımı seyrediyordu ama onunda hareketlerinden 31 çektiği belliydi..birden karım neredeyse bağırarak hırlamaya,boşalmya başladı.vibratörü sanki amının içinde kaybedecekmiş gibi hırsla içine sokuyordu..kendine gelmesi nerdeyse iki dakika sürmüştü..tekrar sırtüstü yatıp bacaklarını iki yana iyice açarak sakinleşmeye çalışıyordu..amı sanki çatlamış bir nar gibi açılmış,içinin kırmızılığı dudaklarının dışından belli oluyordu..elimle amını okşayarak sakinleşmesini beklerken birden yan taraftan adamın boşalırken çıkardığı sesleri farkettik..karımın bişey demesine fırsat bırakmadan dudaklarını emmeye başladım..o benim aşkımdı..zevk aldın mı diye bana sordu..evet hemde çok dedim,zor bela ayağa kalktım,hala başım dönüyordu,karımı balkonda bacakları hala ayrık vaziyette bırakıp banyoya girdim.ben boşalamamıştım ama karımın zevkten gebererek rahatlaması beni de mutlu etmişti..uzunca bir süredir kurduğumuz fantazilerimiz gerçeğe dönüşmüştü..bu tatilimizde yaşadığımız yazmaya değer iki üç şey daha var..onlarıda anlatacağım..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.