29 Şubat 2012 Çarşamba

Dul Yengem

Bu hıkayeyi size ordudan yazıyorum.babamın madi durumu cok ıyı oldugundan ona guvenerek okulla hıç alakam olmazdı ve lise 2 de 12 zayıfla kaldım aslen ankaradayım ama babam bana ceza olarak orduya okumaya gonderdi yatılı kalıyordum hafta sonlarıda yengem lere (leylaya) kalmaya gıdıyordum. aradan 2 ay gecmıstı ven ben yıne bır hafta sony yengeme gıttım. bu arada yengem 5 yıldır dul amcam ölmüştü oda bankacıydı ve yanlız kalıyordu. cuma aksamı gıttıgımde evde bankadan arkadsları vardı sofrayı kurmuslardı bende onlarla yedim ve odama cekildim arekadasları saat 12 gıbı gıttler ve ben uzandığım yerden tv izliyordum yengem bana bı ıhtıyacın varmı dıye sordu ve yattı. ben oturma odasına gectim odalar yan yanaydı banyoya gıtmek için ayklandım ama bı sesler geliyordu odanın kapısına kulagımı dayadım ve dınlemeye basladım nasıl bır ıhlama anlatamam delilkten baktıgımda cok hafıf belli oluyordu elini amına sokmus masturbasayon yapıyordu ama goremıyordum cıldırcaktım benım alet semsert oldu bende 31 cekmeye basladım ve bır bosaldımkı anlatamam zaten abazalık basıma vurmustu bı ana onu sıktıgımı hayal ettim 37 yasında ama okadar guzeldiki hele o gozunbdeki gozlukler benı cıldırtmaya yetıyordu sonra odama gectim 15 dakıka sonra kalktı ve sen yatmamısydın dedi kan ter içinde kamlıs belli sesını duydugumu anlamıs olamlıkı kıpkırmızı oldu ve yattı evet onu sıkmelıydim artık zaten yanıyordu belli.bır sonrakı haftayı ıple cektım ama yapmadım sadece o evde yokken kulotlarını sıkıme surtup 31 cekıyordum o bıle cok zevklıydı.yıne bır hafta sonu geldim evde yoktu ben hemen işe koyuldum kulodunu cıkartıp onun yatagına yattım ve 31 cekmeye basladım cok zevkliydi gozlermi açtığmda oda ne karsımda yengem bana bakıyordu cok utanmıstım hemen kactım yanından ve dısarıya attım kendimi ne yapacaktım bılmıyordum 2 saat sonra cebim caldı yengemdi eve gelmemi istdei yenge özür dileirm dedim hadi uzatma gel dedi eve gıttıgımde sanki işe gıder gibi etek gıymış suslenmiş bi anlam veremedim. gel dedi elimden tuttu ve cokmu ıstıyorsun beni diya sordu ben de işte yenge falan derken dudaklarıma yapıstı şok olmuştum nasıl opuyordu anlatamam hemem altım aldım eteğini sıyırdım oda ne içinde kulot yoktu daha önce 2 defa beraberliğim olmustu ve tecrubesızdım anladı ve ustume geçti sikimi ağzına bir aldı o anda yenge bosalcağım çek dedim ama o çekmedi ağzına boaşlttım butun döllerimi oda bosalmış o sırada hiç vakit kaybetmeden ustume çıktı ve benımkının uzerinde zıplamya basladı ilk defa boyle oluyordum içine bosalmamı istemedi bosalcağım anda çıkartıp ağzına aldı bı volkan gıbı ıkmızde bosaldık .bana bı r daha yenge deme dıye kızdı evet artık leyle benımdi şimdi sıra bendeydi zaten 2 defa bosalmıstım artık parcalamam lazımdı onu uste ben cıktım benim aleti amın asurttukçe zevkten inliyor sok sok dıya bagırıyordu ve soktum yaklaşık 5 dakıka sonra yıne bosaldım oda bosalmıstı leyla götten ne dersin diye sordum önce hayır olmaz falan derken hadi yenge heralde cok guzel olur falan dedim kabul etti daha önce göteen hiç yememişti bende hiç yapmamıştım onumde domaldı gırmıyordu hemen krem getırdı ben once bıraz parmagımla ovaladım ve kremi surdum ıyıce yedirmiştim göt deliğine ama hala acılmamıstı sikimi bastırmaya basladım gırmıyordu bıraz daha zorladıktan sonra artık kafası gırmıstı ve bırden soktum artık dıbıne kadar gırmişti bir çığlık attı heralde butun mahalle duymuştur erkeğim sik beni diya konustukca dahada azıyordum ve gidip gelmelerimi hızlandırdım.daracıktı ve götüne patladım ama hala gidip gliyordum döllerden dahada guzel kaymaya basalmıstı ve oda kendini bıraktı artık yığıldı yatağa oarcıkta uyuya kalmşız sabah uyandğımda yanımda yoktu kalktım bana kahvaltı hazırlamış yenge pişmanmısın dediğimde saçmalama artık benimsin yurtta kalmal yok dedi ve o gunden sonrada onda kaldım tabi lise 3 yılda zor bitti ve ben hala burdayım şimdide üniversite sınavlarına hazırlanıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.