29 Şubat 2012 Çarşamba

Yanyana Uzandık Yatağa

Doğru daha hiç anal ilişkim olmadı. Ama bunun olmasını gerçekten isterdim. Bana kadınlığı hissettirecek gerçek sevgiyi yaşatacak yakışıklı, ve düzeyli erkeği bulduğum zaman ona kendimi tamamen teslim edeceğim. Anlatacağım olay geçen yaz başımdan geçti. Ben Bodrumda yaşıyorum. Bodrum yazları büyük kentleri aratmayacak kalabalık ta olur. Derin derin nefes aldığınız da o . teri ve yapışıklığı hissedersiniz burnunuzda. Akşamları da alkolün kokusu tüm sırnaşıklığıyla yayılır Bodrum gecelerine. Bütün gün Torba plajında güneşlenmiştim, kumlarda ki mayolu kadınlar ve erkekler gün boyu beni azdırmış, güneşin sıcaklığı da azgınlığıma azgınlık katmıştı. Bu plajı yaz boyu mesken tutan bir kaç dönme ve bir kaç gay vardı. Onları burada herkes tanıyordu ve onlara karşı hiç bir kötü tavır yoktu. Bu gay arkadaşlarla sohbet etmemi bu kanıksanmaları kolaylaştırmıştı. Bu arkadaşlardan göbekli ve ismi tamer olan bütün gün benimle ilgilenmişti. Bunu bakışlarından anlamıştım. Akşamüstü olduğununda yanıma gelebilmiş ve tanışmıştık. Çok çabuk samimi oluverdik. İyide anlaşmıştık hani. Akşama beni yemeğe ve içki içmeye davet etti. Kabul ettim . Saat akşam 10 da beni arabasıyla aldı. Nereye gidelim diye sorduğumda bildiği güzel bir yer olduğunu söyledi. Güvercinlik te .... otel diye bir otele getirdi beni. İçeriye girdiğimizde seçiminin nedeni ni anlamıştım. Burayı eşcinsel arkadaşlar mekan olarak seçmişlerdi kendilerine. Bir şeyler atıştırıp, içkilerimizi içmeye başladık. içkiler içildikçe ikimizde iyice rahatlıyorduk. İçeride erkek erkeğe dans edenler dahi vardı.Saatler ilerlemiş gece olmuştu. Geceyi burada geçirelim mi dedi . bende olur dedim. Bir oda kiraladı. Geç vakit odaya gittik. İçeride tek bir yatak vardı. Birlikte uyuruz değilmi dedi. Neden olmasındı ki. Sıcaklığın bunaltıcılığıyla sadece kilotlarımızla kalmıştık. Yanyana uzandık yatağa. Ama bu geceyi burada sadece uyumak için geçirmeyeceğimizi biliyordum. İlk hareketin ondan gelmesini bekledim. Elini üzerime atıp senden çok hoşlandım dedi. Bunun üzerine dudaklarımız birleşti. Çılgınca iki sevgili gibi öpüşüyorduk. Ellerimiz de boş durmuyor birbirimizi okşuyorduk. Bir süre böyle seviştik daha sonra kilotlarımızı da çıkardık. Kocaman siki vardı. Ve ben onu emmek için sabırsızlanıyordum. Göğsüme oturdu ve sikini ağzıma dayadı. Ellerimle kalçalarını okşuyor ve sikini emiyordum. Kendimi çok mutlu hissetmiştim. Ağzıma iyice abandı. Sanki bir am , yada göt sikiyordu . Bende dudaklarımı iyice sıkıyor onun daha çok zevk almasını sağlıyordum. bir süre böyle becerdikten sonra inlemelerle sikini ağzımdan çıkardı. Boşalacaktı. Ağzımı iyice açtım sarsıla sarsıla boşaldı. Atmıkları yüzüme saçıma dudaklarıma bulaşmıştı. Hiç istifini bozmadan yanıma uzandı ve atmıklı yüzümü öpüp yaladı. Seni sikmemi istermisin dedi. yanıtım hayır oldu. Çünkü korkuyordum. Oda beni anlayışla karşıladı. O zaman götünü yalayayım ve sen otuz bir çek dedi. Bu fikri hoşuma gitmişti. Domaldım. Arkama . geçti ve göt deliğimi yalamaya başladı. Bende elimle kendimi tatmin etmeye başladım çok geçmeden bende boşaldım. Boşaldığım halde götümü yalamaya devam etmesini istedim. İnanılmaz güzel bir duyguydu. O bu sırada sikini tekrar sertleştirmişti. Ve otuz bir çekerek götüme boşaldı sonra ikimizde derin bir uykuya daldık. Sabah birbirimize sarılmış bir durumda uyandık. benim ilk erkeğim olmak isteyen lerin mesajlarını bekliyorum.Kadın elbiseleri giymekten, özellikle kırmızı bir tanga ve üzerine külotluçorap giymekten çok hoşlanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.