29 Şubat 2012 Çarşamba

Uvey Annem Ve Arkadasi

Daha once uvey annemle sikismemi anlatmamistim, tabi olay sirf oyle devam etmedi, kadin benium oyuncagim olmustu artik, gerci kaltakta istiyordu hep, ne zaman canim sisklsa basluyordum ellemeye,vakti varsa emmeye, ikimizde mutluyduk kisaca, neyse bu olaylardan sonra uvey annemin bi arkadasi vardi, 50lili yaslarda, ama estetik yaptirmis pek guzel olmasada yinede sikilir bi kari, ben ilk gordugumde sikimi kakdirmaz desemde gidip geldikce hosma gitmeye baslamisti, kocasida maymunun biriydi bu kari bi herifemi estetik yaptiriyor diye dusunuyordum...Neyse yine bi gun uvey annem ve arkadasi evde oturuyorlardi, bende disaridan yeni gelmistim, yorgundum, uzanacaktim, beni cagirdi, girdim, .... ablanla konustum, ne diye sordugumla beraber iliski yasadigimizi, ve o da istiyor dedi, gercektenmi dedim, evet dedi kadin da, ben soke olmustum, benim icin hava hos ama once bi vucudunuzu gormem lazim dedim, soyun dedim, utanarakta olsa soyundu, gayet hos bi vucudu vardi, uvey anneme de soyunmasini soyledim, sizi sevisirken izlemek istiyorum dedim, bana olmaz deselerde zorlaadim, once opustuler, sonra sarildilar birbirlerinin gosulerini emdiler amciklariyla oynadilar bense zevkten olmus vaziyette onlari izliyordum, uzandilar ve sevismeye basladilar,bayanlar gelin ve emin sunu dedim, ikiside geldi, oncetabiki uvey annemin arkadasi basladi emmeye, kari baya guzel emiyordu, uvey annemden bile iyi, sonra uvey annem aldi, ben arkadasiyla opsumeye basladim, goguslerini emdim, ben uzandim, uvey annem sikimi emmeye devam ederken bende arkadasinin amiyla mesguldum, agzimin ustune oturtmus amini resmen yiyordum kadin cok zevklenmisti, uvey annem beni unutma dedi, arkadasi sikimi yalamaya gecti o da ayni arkadasi gibi oturdu agzimin ustune, basladim o guzel ami hesvetle emmeye, baya bi sure sonra, bayanlar hanginizi ilk istiyor dedim, misafirdew oncelik dei sen beni yalamaya devam et, ben arkadasini onume domalmistim, uvey annemde yanima gelmis, amini yalatiyordu, ikiside cildiracak gibiydi altimdaki kadin cigliklar icindeydi,ustumdeki de askim tatlim, diye inliyordu, uzun sure sonra ilk hatun gitti, sira oburundeydi, onu aldim onume, uvey annemin arkadasi yorgun dusmus, bizi izliyor amiyla oynuyordu, ben basladim uvey annemi sikmeye, tabiki uvey annem daha atesliydi, bana iyi tempo uyduruyordu, 20 dakka da onu siktiukten sonra patladim, oda bosaldi bende, ucumuzde sereserpe kaldik, ben uvey annemin arkadasiyla sevismeye basladim, kadin atelsi sevisiyordu, bi yandanda sikimi amcigina suruyordum cildiriyordu, uvey annemse aynen uzanmis bizi izliyordu, uvey annemin arkadasini biraz daha siktikten sonra bosaldim, bana biraz kizdi, beni unuttun dedi, seninle her zaman beraberiz dedim, arkadasi bana merak etme bende artik haftanin 4 gunu burdayim dedi. ucumuz beraber sevistik, yattik, saat 6 ya geliyordu ki uvey annemin arkadasi gitti, bizde beraber bi dus aldik, giyindik.simdi iki kadinim var ve coook mutluyum, kesinlikle sexle ilgili bi derdim yok......

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.