29 Şubat 2012 Çarşamba

40lık özgül abla bana vermeye geldi | komşu sex hikayeleri

Merhaba ben takoz, size komşum özgülden bahsetmek istiyorum. Özgül 40lı yaşlarda etine dolgun iri memeli bir kadındır bizim özgülle hikayemiz şöyle başladı;

Bir gün işten eve erken gelmiştim. Özgül bahçede halı yıkıyordu, bende oradan geçerken kolay gelsin dedim. Aslında benim niyetim farklıydı, zaten onun hastasıydım ve onu düşünerek hep 31 çekerdim. Neyse o da bana kolaysa başına gelsin dedi, bende güldüm. Eve geldim annem yoktu çay koydum tvyi açtım tam oturdum derken kapı çaldı, gelen özgüldü. Bana deterjan sordu, ben de ben anlamam gir içeri bak oralarda vardır dedim. O da tamam deyip eve girdi, ben yine tv seyretmek için salona geçtim. O sırada beni çağırdı bana nerede olacağını sordu bende dolaplara bakmasını söyledim. Tam ben geri dönecekken onun memelerine takıldı gözüm, eğilmişti ve çok güzel görünüyorlardı. Ben ona bakarken dalmışım, birden sen nereye bakıyorsun dedi bende hiç gözüm dalmış dedim. Deterjanı buldu ben biraz sonra getiririm dedi ve ben bunu duyunca hemen hazırlıklara başladım. Artık bıçak kemiğe dayanmıştı onu sikmem lazımdı. O gelmişti yine banyoya gidip aldığını bırakacaktı bende arkasından gittim ve aniden kalçalarını tuttum...

Böyle davrandığım için bağıracağını biliyordum ağzını kapattım ve onu sikmek istediğimi söledim biraz direndi ama daha sonra tamam dedi ama bi şartlarda şimdi olmaz dedi. Ben de ya bi daha bu fırsat ele geçmezse dedim, o da bana yarın eve geldiğinde bende size geleceğim dedi. Tamam dedim sonraki gün eve geldiğimde balkonda oturuyordu ben eve girdim oda 10 dk sonra geldi ama annem evdeydi annem çıkıcağını söledi özgülde onunla beraber çıktı, ben delirdim çünkü daha sikememiştim...

5 dk sonra kapı çaldı gelen oydu hadi fazla vaktimiz yok dedi bende onu hemen kucağıma alıp annemlerin yatak odasına götürdüm deli gibi öpüyordum göğüslerine oda karşılık veriyodu fazla vaktimiz olamadığı için hemen yarağımı ağzına verip saksoya başlattım bi süre sonra amına girmek için yarağımı çıkartıp kremledim ve işte o an gelmişti onun süper amı karşımdaydı yavaşca yarağımın kafasını amına yaklaştırıp birden kökledim öle bir bağırdıki üst kattaki komşumuz duyduğuna eminim ve ben hızlandım ben hızlandıkça o bağırıyordu boşalıcaktım anlamıştı ve içine boşalmamı söledi bende bütün gücümle boşaldım o hemen kalkıp gitmek istemişti ama benim onu göndermeye niyetim yoktu çünkü götten yapmak istiyordum ve söledim oda şimdi olmaz dedi ama ben kararlıydım ve yapıcaktım tam ayağa kalktığı sırada belinden tutup yatağa fırlattım hemen arkasına geçip göt deliğine yarağımı dayadım yapma die ağlamaya başlamıştı ve ben amacıma ulaşıyordum götüne giriyorum ben zevk alırken o ağlıyodu müthiş bir duygu bu neyse bir kaç git gelden sonra yine içine boşalmıştım ve çok mutluydum annem gelmeden gönderdim şuan hamile ikizler olucak kocası bilmiyo ama babası benim çünkü hala sikiyorum denemenizi tavsiye ederim...
Hikaye Yazarı : TakozMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.