29 Şubat 2012 Çarşamba

Önce yapma yapmaa sonra sok sokk | bakire sex hikayeleri

Merhaba rumuz deniz. Bundan 5yıl önceydi calıştıgım iş yerinde 19 da bir kız vardı. Bir birimizle cok iyi anlaşıyorduk ben 30 yaşındaydım bana sevmek aşk nedir diye hep sorular sorar ben de önceden yasadıgım bir aşkı ona anlatmıştım cok etkılenmiştı ikimizde bır bırımızden hoşlanıyorduk ama anlatamıyorduk iş gereyı yan yana geldıgımızde ben ona dokunuyordum o da görmezden gelıyor bu böyle aylarca devam etti birgün calıştıgımız odada kımse yoktu yanagından öptüm kıpkırmızı olmuştu hiç birşey söylemedi bu sefer dudagından öptüm, yapma gelen olur rezil oluruz dedi. Demekki kimse olmasa öptürcek diye düşündüm...

Birgün calıştıgımız bölümde kimse yoktu yaklaştım dudagından öptüm tepki vermedi birdaha öptüm ve öpüşmeye başladık heycandan tıtrıyordu 19 yasında taze ve cok seksi bırıydı bir elımlede gögüslerini sikmaya başladım delıler gibi öpüşüyorduk sikim iyice kalkmıştı sarıldım vucudumuz bırbırıne üstümüzde pantolonlarımız olsada temas etmişti sikimin sıcaklıgını bende onun amının sıcaklıgını hıssedıyorduk öyle zevk alıyordukki kızarmiştı. Yapma yapma diye inlemeye başladı, ayakta cılgınlar gibi öpüşüyorduk artık dayanacak gücüm kalmadı pantolonunu düymelerini actım elimi tuttu yapma diye inliyordu...

Korkma birşey olmucak bana güven dedim kendi pantolonumun düymelerını actım sikimi cıkardım iyice sarıldım sikim amına deydiginde ohh diye inlemeye bsladı üsten sürtmeye başladım aşkım deyip iyice sarıldı bir iki sürtmeyle icine girmeden boşaldım cok zevk almıştık ancak tam anlamıyla sex yaşayamadık 1 hafta sonra arkadaşın evi boştu söyledim gidelimmi diye kabul etti ve gittik busefer sikecektim seviştik daha kızdı amını yalamaya basladım zevkten inliyordu sikimi amına sürttüm aşkım sokma lütven diye yalvarıyordu kızlıgını da bozmak istemiyordum sürterek boşaltak istedim söyledim amını iyicene tükürükledim sikimin ucunu amını deligine sürtmeye başladım delıler gibi inlıyordu sok aşkım sok dıyordu boşaldıgında yataga uzandı kaldı ama ben boşalmamıştım bacaklarını kaldırdım arka delige sokmaya çalışıyordum bacaklarını omzuma aldım daha ucunu arka delige soktum ah ah diye inlemeye yapma acıyor demeye başladı ben bırakırmıyım daracık götü iyice tükürükledim deligin üzerine koydum yavaşca kendime cektim kafası girdi ohh ah sokmaya devam ettim daracık sıcacık cıtır götü soktukca ah yeter sokma derken boşaldım 6 ay cılgınlar gibi sex yaptık...
Hikaye Yazarı : MehmetMail Adresi     : gamzelimkara @ hotmail.comYazarın Notu  : Gerçek adım mehmet - bursa 05354087413 . Sevgiler...Diğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.