29 Şubat 2012 Çarşamba

Bisikletten in kucağıma bin - sex hikayeleri

Selam arkadaşlar adım karakule tabiki gerçek ismimi yazmayacağım, ama size şu kadarını diyim benim hikayemde kesinlikle hayal ürünü yoktur. Ben 26 yaşında 185 boyunda 76 kg yakışıklı bi erkeğim. Yüzümde tüy olmaması birazda sempatik olduğumdan dolayı bayanların çok çabuk dikkatini çekiyorum. Bir gün bayram öncesi arabamla gezinirken tabi bu olay vanda gerçekleşti, bisikletle bi bayanın gezdiğini gördüm. Bende yanımdaki arkadaşa şaka amaçlı bak şimdi nasıl tavlayacam dedim. Arkadaşım da yok yapamassın dedi. Dur bekle dedim arabayla seyir halindeyken ( ne kadar güzel bi kadınsın, yazık değilmi bu soğukda bisiklete biniyosun dedim :) o da bana iyi o zaman dur bisikleti bırakayım sen gezdir beni dedi...

Önce çok şaşırdım sonra tamam dedim ve arabayı durdurup onu bekledim. Arkadaşıma arabayı onun kullanmasını söyledim. O da geçti, kadın geldi oldukça alımlı ve güzeldi. Hemen hemen benim boylarımda balık etli esmer bi bayan üzerinde kot pantolon vardı gelir gelmez sen ne şekersin diyip yanağımdan makas aldı, bende altta kalırmıyım direk bende göğüslerini elliyip sende çok güzelsin dedim. Gülmeye başladık arkadaşıma bizi güzel bi yere götürmesini söyledim. O yeri biliyodu sürekli götürdüğüm bi yer vardı oraya gideceğini biliyordu. Gittik ve arkadaşım indi, benle arzu baş başa kaldık...

Arzu bana ee anlat dedi bende anlatacak bişeyin olmadını direk dudağına yağıştım başladık sevişmeye arzu bi süre sonra benim penisimi direk ağzına aldı baya yaladıktan sonra bende onun ammını ve götünü yalamaya başladım arzu baya baştan çıkmıştı artık içime gir diye yalvarmaya başlamıştı ama acelem yoktu tam kıvama getirmeliydim ve az sonra arzunun ammına dayadığım gibi içine girdim arzu ilk başta o kadar güzel bağırdıki (ahhhhhhhhhh) die ama durmaya niyetim yoktu sürekli olarak içine girmeye başladım arzu tam baştan çıkmıştı yarrağımı tutup içinden çıkardı ve götüne soktu yavaş bi şekilde içine girdim tekrar arzu ve ben defalarca boşalmıştık sonraarkadaşım gelip polislerin yaklaştığını söylediyi için toprlanıp direk ordann ayrıldık arzuyla bu şekilde 2 sene görüşüp götünü ve ammını siktim sonra arzunun diyer arkadaşlarıyla gurup yapmaya başladık onlarıda bi dahaki hikayemde yazıcam...
Hikaye Yazarı : KarakuleMail Adresi     : asker-6565 @ hotmail . comYazarın Notu  : Bana inanmayanlar beni eklesin konuşalım bayanlar...Diğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.