20 Ocak 2015 Salı

türbanlıyı gizli kamera ile kayıt ettim

merhaba adım bülent, sizlere başımdan geçen çok ilginç bir olayı anlatmak istiyorum, karıma evlilik yıldönümümüz için bi hediye almak için aylak aylak mağaza geziyordum, güzel bi takının iyi bi fikir olacağını düşünerek bi büjiteriye girdim kolyeleri incelerken türbanlı hanım hanımcık bi kız geldi yanıma önce mağazada görevli olduğunu düşündüm ama benim bakıp bıraktığım takıları alıp inceliyordu belli konuşmak istiyor ama konuşamıyordu, içimde çok ta kötü bi niyet olmayarak sizce bu nasıl eşim için düşünüyorum dedim bence güzel ama şu daha güzel bence diye cevap verdi ve birisi bana bunu alsa gerçekten bende çok mutlu olurum deyince benim  jeton düştü ve lafımı olur benim sana hediyem olsun dedim iki kolyeyi de aldım ve birlikte dışarı çıktık kolyeyi verdiğimde gerçektende çok mutlu oldu gözlerinden belli oluyordu, benim gözlerim direk göğüslerindeydi ve oda farkındaydı yandaki kafe yi gösterek şurada bi çay içelim ne dersin dedim oda memnuniyetle dedi ve adının burcu olduğunu nihayet öğrendim, erkek arkadaşı ile bi haftadır kavgalı oldugunu söyledi bende içten bi şekilde bu erkeklerin hepsi böyle boş ver daha iyisini bulursun gibi bağlayıcı cümleler kurduktan sonra aklıma bizim arkadaşarın bekar evi geldi , buraya çok yakın bi arkadaşım oturuyor  benimle birlikte birer çayda orada içermiyiz diye sordum yanımda sen olduktan sonra gelebilecegini söyledi iki solukta arkadaşın evine vardık kapıyı çaldım ahmet açtı evde yalnızmış buyur etti bi çay demledi havadan sudan muhabbet ederken ahmete ben bi işaret çaktım hemen anladı kurnaz , benim işim var bülent sen çıkarken kapıyı çekersin dedi ve gitti, burcuya doğru hafif yanaştım biraz soğuk aldığını boyun bölgesinin ağrıdığını söyledi bende sormadan masaj yapmaya başladım türbanının altından omuzlarını sıkarken hafif hafif gözlerini kırpıştırıyordu kendime doğru hafifçe çekip kucağıma uzandırdım boynunun ön kısımlarına masaj yapmaya başladım gözlerini tamamen kapatmıştı ve göğüslere dogru inerken göğüs kafesini iyice dikleştirdi hadi artık daha ne bekliyorsun dermişçesine ben hemen yanına uzanarak boyunundan yalamaya başladım çıldırmış gibi sevişiyordum hayatımda hiç bu kadar şehvetli seviştiğimi hatılamıyorum oda tam kıvama geldi artık sokmanın tam zamanı derken yapma dur ben kızım istemiyum diyince vicdanlı adamım tamam defol git dedim elize alıp döndük eve gittik lanet olası şans...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.