18 Ocak 2015 Pazar

amım pıt pıt atıyor

Merhaba adım ayça lise son sınıfa gidiyorum evimize yakın diye meslek lisesine gidiyordum. Lise son sınıfa geldiğimde artık sex ne demek öğrenmek doya doya sikişmek istiyordum aile baskısı bu hislerimi dahada körüklüyor aşk sevgi gibi olgular basit geliyor sadece sikişmek istiyordum, sınıfımızda benden başka iki kız daha vardı ama onlar benim gibi azgın değillerdi, benim azğınlığımın farkında olan ahmet diye bi sınıf arkadaşım vardı her fırsatta bana sürtünürdü ama oda daha ileri gitmekten korkardı. Atölye dersinde jeneratör odasının yanından geçerken ahmetin içeride jenaratörü temizlediğini gördüm ve an bu an diyip içeri girdim Ahmet ne yapıyorsun dediğimde yakup hocanın jenaratörü temizlememi istediğini söyledi dur sana biraz yardım edeyim diyip elinden fırçayı aldım ve yeri hafif hafif süpürmeye başladım bu herzamanki ürkek tavrı ile hafiften sürtünürken önümü döndüm bu bağıracamı düşünürken çivi gibi kalkmış yarrağını avuçladım şok olmuştu kemerini çözdüm ve kirli paslı duran sandalyenin üstüne itekleyerek otutturdum zaten amım sulanmıştı eteyimi havalandırp kucağına oturdum ahmet kendinden geçmişti bile ben o sıcacık yarrağı içimde hissetmenin vermiş olduğu hazla oturup oturup kalkıyordum kan ter içinde sikitikten sonra ahmetinde ilk deneyimi oldunu öğrendim, lise bitene kadar ahmetle bi kaç defa daha jeneratör odasında sikiştik ama sadece aramızdaki sır bozulmasın diye çünkü tam bir orospu oldum ve sadece ahmetle yetinmedim, diğer sex hikayelerimi buradan yayınlamaya devam edeceğim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.