29 Şubat 2012 Çarşamba

Teyzemi sikemedim bende tecavüz ettim

Merhabalar teyzem ile benim aramda geçen çok garip anımı sizlere anlatmak istiyorum. Teyzem, 30 Yaşında olgun, Sarışın ve uzun boylu mükemmel kalçaları olan çok seksi bir kadın. Sürekli teyzem ile bulunduğum ortamlarda hep bacaklarını ve göğüslerini kesiyorum fakat tabi ki kendisine bu durumu açılamıyordum. Fakat artık dayanamamaya başlamıştım ve teyzemi o dolgun kalçalarından sikmek istiyordum. Bir Pazar sabahıydı ve köyde neredeyse tüm sülale toplanmış, her zaman olduğu gibi piknik yapılacaktı. Bense sadece teyzemin bu etkinliklerde sürekli olduğu için katılıyordum ve sırf onu izlemek, giydiği elbiselerden verdiği frikikleri yakalamak için köye geliyordum. Bizim köyde yukarı alanda bir orman var, orman sık ağaçlıklarla kaplı geniş bir alan ve gündüz olmasına rağmen, Çam ağaçlarının büyük ve yaşlı olması sebebiyle sürekli karanlık oluyor. Teyzeme karşı beslediğim duyguları teyzem bilmediği için benimle çok ilgili ve bir arkadaş gibi her türlü muhabbetimi konuşabiliyorum. Teyzem o gün gene kısa bir etek ve sütüne sadece askılı bir kıyafet ile gelmişti. O kadar güzel ve tatlıydı ki üstüne atlamamak için kendimi çok zor tutuyordum. Biraz zaman geçti beraber yaban üzümü toplamak için ormana doğru ilerlemeye başladık, teyzem önden gidiyordu ve ben yerlere veya etrafa bakmak yerine gözlerimi onun kalçalarına odaklamıştım. O kadar güzel gözüküyorlardı ki anlatamam sadece sikimin kalkmasını ve içimde ki şeytanın onu delicesine sikmemi söylediğini hissediyordum. Biraz ilerledik ve bi anda teyzemin ayağı takılıp yere serildi. Dizi kanıyordu ve eteği de tamamen sıyrılmış külotunun arasından amının kıllarını görebiliyordum. İlk hemen yanına gittim ve dizine bakarcasına yapıp eteğinin altında ki o prüssüz kalçasını inceliyordum. Bana baktı ve sen nereye bakıyorsun diye ters bi tepki verdi artık duramazdım, onu bu haliyle gördükten sonra daha da çok azmıştım ve onu delicesine sikmek istiyordum. Çenesini tuttum ve o güzel götünden seni sikmek istiyorum dayanamıyorum artık diyerek kafasını yere doğru ittim. Artık her şey olmuştu, ya bu işin sonunu getirecektim ya da ömrümün sonuna kadar teyzemin suratına bakamayacaktım. Bu yüzden bağırmaması için hemen elimle ağzını kapattım ve diğer elimle de üstünde ki askılıyı sıyırıp göğüslerini bir çırpıda ortaya çıkardım. Bir anda o dolgun göğüsleri önümde duruyordu hemen emmeye başladım bir yandan da teyzem çırpınıyor, ellerimden kurtulup kaçmak istiyordu fakat gücü buna yetmediği için çaresizce inlemekten ve yapma diye kendini zorlamaktan başka bir çaresi yoktu. 18 CM’lik sikim adeta patlayacak gibi olmuştu ve hemen fermuarımı açıp sikimi ağzına doğru dayadım. Aslında ilk etapta bunu yapmamayı düşünüyordum çünkü sikimi ısırıp kaçabilirdi ama o sıcacık ağzına sikimi sokmak istiyordum. Elimi ağzından çektim ve direk sikimi ağzına köküne kadar dayamak için bastırdım.İlk etapta hiçbir şekilde tepki vermeden sadece bekliyor ve gözlerinden yaşlar geliyordu bu durum beni daha da çok azdırıyor ve daha çok sokmak istiyordum. İyice ilerlettikten sonra ellerini yavaşça aşağıya doğru indirdi ve artık kendi yalamaya başlamıştı. Artık o da zevk almaya başladı ve bu durumu kabullenip sikimi sömürmeye başladı. Evet teyzemin o sıcacık ağzına sikimi sokuyordum ve kafasını bir lolipopu emercesine sömürüyordu. Çok azmıştım artık amının en derinlerine girmem gerekiyordu ve sikimi ağzından çıkarıp arkasına doğru geçtim ve şortunu aşağıya doğru sıyırıp sıcacık amına girdim hiç konuşmuyorduk sadece hızlı hızlı gel git yaptıkça inlemesi artıyordu. Onun sıcacık amından bir süre aynı pozisyonda siktikten sonra domaltarak arkadan girmeye çalıştım. Biraz zorlanmıştım çünkü girmiyordu ama çokta istiyordum ve o da istiyordu. Daha fazla tükürük yap diyerek bana taktik bile veriyordu. Biraz daha tükürükledikten sonra sikimi yavaşça göt deliğine dayadım ve içine yavaşça giriyordum. Evet sıcacık o göt deliğine kalın sikimi yavaşça sokuyordum ve neredeyse çatlayacaktı. Hem inliyordu hem de acıdan kıvranıyordu adeta bir süre sonra tüm sikim içine girmişti. Sikimi tamamen çıkarıp poposunun iki yanağını ayırarak göt deliğine tükürükledikten sonra tekrar sokmaya devam ettim. Artık götü açılmıştı ve hızlı hızlı içine alıyordu bir yandan da inlemeleri artık kelimelere dökülmüş, sik beni erkeğim, harika sikiyorsun sıcacık götüme sok kocaman sikini sok erkeğim diye bağırıyor ve inliyordu. Domalmış pozisyonda bir süre götünden siktikten sonra boşalmam gerekiyordu çünkü neredeyse 10 yılın patlamasını yaşıyacaktım ama bunu götünün içine boşalarak bitirmek istemiyordum. Götünden siktikten sonra hemen döndürüp ağzına soktum fakat ilkinde istemeyerek olmaz artık diyerek çekti fakat ağzına boşalmak istiyordum yala hadi diyerek kafasına bastırdım ve saçlarından tutarak sikimin köküne kadar yalamasını sağlıyordum. O kadar köklüyordu ki çıkardığı seslerle boğulacaktı adeta ama ben çok zevke gelmiştim ve boşalmaya başlıyordum. Tüm sikimi köklemişken direk boşaldım ve direk midesine tüm spermlerimi fışkırtıyordum. İlkinde çekilmeye çalışsa da kafasından daha da kendime doğru çekerek tüm spermlerimin bitmesini bekleyene kadar sikimi kökledim. Tüm spermlerim artık midesine doğru yolculuğa çıkmıştı ve ben zevkten, mutluluktan uçmak üzereydim. Sikimi çektim ve bana serseri çocuk suratıma boşalsaydın ya diyerek gülümsedi ve neyse hadi gidelim merak etmişlerdir dedi ve hemen giyindik tekrar piknik alanına döndük. O günden sonra dul teyzem ile her buluşmamızda sürekli sikişiyorduk ta kiî teyzem yurtdışına kocasının yanına dönene dek. Artık onun Türkiye’ye gelmesini dört gözle bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.