29 Şubat 2012 Çarşamba

Okulda Para Karşılığı Erkeklerle Birlikte Oluyorum

herkese kendimi siktirmeyi severim okulda bile kaşar diyince hoşuma giderdi erkeklerbirgün bir erkek geldi ve ücretiyle benle yatabilirmisin dedi ve çocuğu sevdigim için kıyamadımve tabi bebeğim olur deyip yolladım haftasonu pazar günü mesajlaştık ve onların evine doğru gitmeyebaşladım dar bir kot giyip üstüme dekolteli bir kıyafet giyip yavaştan gitmeye başladım eve gittimve zile basarak kapıda beni karşılıyordu erkeğim ve direk boynuma atladı hoşgeldin seks makinam diyipgülüştük iki tane bira almış erkeğim içtikten sonra artık başlıyalım istersen dedim ama salak gibiamımı traşlamadım kesin midesi bulancaktı çocuğun neyse diyip boynuna sarıldım kulağına güzel sözler söyleyiponu ateşlendirdim ve öpüşmeye başladık yavaştan beni soymaya başlayıp nefesimi kesmeye başladıboynuma öyle güzel öpücük atıyorduki dayanamayıp kalkıp birden soyunduk ve o amımdaki kıllarakarşı benim üstüme çıkarak amımı yalamaya başladı bir yandanda parmaklıyordu amımıamımı artık öyle sulandırmıştıkı dayanamayıp yalvarıyordum sik diyeve köpek pozisyonunda beni götden sikmeye başladı göt deliğime tükürük ataraksikinin başını soktu ve devam et diyordum öyle hoşuma gidiyorduki götüme o tokat atışıııdahada azdırıyordu ve sik sik sik erkeğim diye bağırıyordumve yarım saatden fazla git gel yaptıktan sonra yatağına geçtik ve yatak içinde sevişmeye başladıktan sonraücretimi alıp eve doğru yol aldım ama o muhteşem sikişi amımı sulandırması aklımdan bir an gitmiyorparası oldukça sikişiyoruz erkeğim fuatla onu seviyorum o farklııı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.