29 Şubat 2012 Çarşamba

Sikimle dalga geçtiler 2 | sex kölesi hikayeleri

Önceki hikayemde Gizem ve Melek adlı iki sınıf arkadaşımın sikimle dalga geçerek beni sikmelerini anlatmıştım. Ama bu seferki olay 1 hafta sonra oldu. Gizem bu olayı erkek arkadaşına anlatmıştı. O da benim nefret ettiğim Ahmet'ti. Gizem elindeki videolarla tehdit ederek beni yine evine çağırdı, ama bu sefer Ahmet'te vardı. Bu sefer neyi planladıklarını tahmin bile edemiyordum. Soyunmamı söylediler. Benim küçük pipimi görünce gülmeye başladılar,en az 3 dakika güldüler.
Ahmet: ' benim 5 yaşındaki kardeşiminki bile bundan büyük ' diyerek dalga geçti.
Gizem: ' aşkım sen açta gerçek yarrak görsün ' dedi.

Ahmet sikini külotundan çıkarır çıkarmaz ağzım açık kalmıştı. En az 18 santim vardı.
Ahmet: ' sizi tanıştırıyım bu benim 18lik Osman. '

Ellerimi ve ayaklarımı bağladılar. Gizem yine 20 santimlik takma yarrağı takarak arkama geçti.

Gizem: ' domal pis götoş '. Ben olmaz diyerek karşı çıktım. Buna sinirlenen gizem, takma yarrağı ağzıma sokup çıkarmaya başladı.

Gizem: ağzın kuruyunca haber ver, çünkü bu hoşuma gitti.

Ben pes ederek domaldım. Gizem götüme bi krem sürerek işi kolaylaştırdı.
Gizem: sende iyice folloş oldun ha, hiç acımıyormu götün diye sordu. Bende alıştım dedim ve gülmeye başladılar. Gizem canı sıkılınca götümü parmaklamaya başladı ve artık bu canımı acıtmıyor aksine hoşuma gidiyordu. 10 dakika dinlendiler.

Ahmet:sana bi süprizim var, götünde banada bi yer aç, Osman sana girecek dedi...

Ağzım açık kalmıştı, şaka yapıyordur diye düşünmüştüm ama arkama geçip götümü tükürüklemeye başlayınca olayın ciddiyetini anlamıştım. Ancak Ahmet'in yarrağı çok kalın ve damarlıydı. Ben olmaz yapamazsın dedim, girmez dedim. Ahmet'te sinirlenerek sikiyle yüzüme tokat attı. Ahmet yarrağına krem sürerek kafasını götüme sokmayı başarmıştı. Benim canım fena yanmıştı ve refleks olarak yapma diye bağırdım. Gizem altındaki çorabını çıkarıp ağzıma soktu ve bantladı. Artık feryad dahi edemiyordum. Benim en sevmediğim ve ölesiye nefret ettiğim Ahmet götüme sokup çıkarıyordu. Bir ara acıya dayanamayıp bayılmışım. Ahmet'te döllerini yüzüme boşalmıştı, ayılınca farketmiştim. Gizem ve Ahmet kola içiyordu. Bi ara neyi kutluyorsunuz diye sordum.

Ahmet: senin gibi eziklere kutluyoruz dedi. Meğerse paralarımı almışlardı, onu yiyorlardı. Bi ara banada kola verin susadım dedim, keşke demez olaydım. Ahmet masturbasyon yapmaya başladı ve gizemde onu tahrik ederek bir nevi yardım etti. Ahmet ağzımdaki bandı açarak döllerini ağzıma boşaldı.Yeniden ağzımı bantladılar ve bu yüzden dölleri mecburen yuttum.

Ahmet: lan göt veren, eğer seni gizem ve meleğin 1 metre yakınında görürsen o ufak sikini ağzına veririm anladınmı.

Gizem: anlar o abisi,sen merak etme bundan sonra sözümüzden çıkmaz. Bu olaylardan sonra iyice duş aldım ancak kendimi çok ezilmiş hissediyordum, ancak bu verdikleri ceza bana azdı, daha neler olacaktı neler...
Hikaye Yazarı : EmrahMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : 
Sikimle dalga geçtiler | sex kölesi hikayeleri 
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.