29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzen uyuduğumu sanıp sikimle oynuyordu | ensest sex hikayeleri

Ben 22 yaşında uzun boylu yakışıklı biriyim, benim 21 yaşında aslı adında kuzenim var bir gün bizim eve geldiler bizde kalacaklardı, samimiyetten dolayı aynı yatakta yatalım dedi. Ben de kabul ettim. Yatağa girdikten sonra benim uyuduğumu zannedip sikimi ellemeye başladı...

Çok şaşırmıştım ama benimde çok hoşuma gitmişti sonra dayanamayıp gözlerimi açtım ve gülümsedim kuzenim gülümsediğimi görünce dudaklarıma yapıştı ve sikimi çıkarıp oynamaya başladı sonra altıma aldım ve bütün elbiselerini indirip kafamı bacaklarının arasına koyup on on beş daka boyunca amını yaladım...

Ben artık kendimden geçmiştim bütün vücudunu yaladıktan sonra ben uzandım ve o benim sikimi yalamaya başladı ve sonra bacaklarını açıp sikimi amına sokmaya başladım inliyordu altımda parçala beni diyordu sonra domalttım arkadan amına sokmaya başladım...

Kalçaları amı göğüsleri çok güzeldi ben o gece beş defa kuzenim aslının üstüne boşaldım önce ağzına sonra göğüslerinin üstüne ve üç defada kalçalarının üstüne boşaldım bi hafta sonra yanına gidiyorum fırsat buldukça sikişiriz o günü iple çekiyorum...
Hikaye Yazarı : SerkanMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.