29 Şubat 2012 Çarşamba

Seks Dolu Hayat Hikayem

Bugüne kadar burada ve buna benzer birçok sitede yazılar yazdım ve paylaştım. Kimisi tamamen gerçek, kimisi biraz fantezilerle harmanlanmış gerçek, kimisi de sadece hayal ve fantezi ürünüydü. Bugün size daha farklı bir şey yazmaya karar verdim. Kendimden ve eşimden daha detaylıca bahsedip, nasıl bir hayat yaşadığımızı anlatmaya çalışacağım. Bunu yazarken isimlerimizi gizleyerek sanal ortamlarda sıkça kullandığım kemal ve sevgi isimlerini kullana cam, yer mekânları ise mümkün olduğunca gerçeğine sadık kalarak yazmaya çalışacağım.Ben kemal, 1977’de Almanya’da doğdum. Şu anda esmer, 1.72boylarında, 70 kg.da, normal bir fiziğe sahip biriyim. Çok yakışıklı veya karizmatik biride değilim. ilk ve orta öğretimime kadar Almanya’da okudum ve yaşadım. Orta öğretimin ortalarındayken Ailemle Türkiye’ye kesin dönüş yaptık. Yarım kalan orta öğretimi zar zor tamamlayıp, o dönemki Türkiye’deki eğitim sistemine alışamadığım için liseyi bitirmeden yarım bıraktım. Yabancı dilimin çok iyi olmasından dolayı da Turizm başladım. Henüz onsekiz yaşımda bile değildim ve yaşıma göre oldukça iyi para kazanıyordum. Her genç gibi bende gezmeyi, eğlenmeyi ve hayatımı yaşamayı çok seviyordum. Sık, sık eğlence mekânlarına gider, sabahlara kadar eğlenir hayatımı yaşardım. Sık, sık eve kız arkadaşlarımı getirirdim. Bir süre çıkar ve hatta çoğu kez ilişki yaşar sonrada onu bırakır bir başkasıyla takılmaya devam ederdim. Özellikle cinsel yaşantım nerdeyse çılgıncaydı. Ailem bu durumdan oldukça rahatsız olurlardı ve bu yüzden sürekli evlenmemi isterlerdi. Bense evlenmeyi düşünmüyordum. Çok yakışıklı veya karizmatik biri olmadığımı ve benle çıkan kızların çoğunun aklı fikri kazancımda olduğunu iyi biliyordum. Bana göre çoğu kız arkadaşımın derdi, benimle evlenecek evde oturacak kendini salacak rahat bir yaşam sürecek. Bir nevi kendilerini kurtaracaklar. Bense hala hayatımı yaşamayı ve benim gibi düşünen maddiyata önem vermeyen ama çılgınlar gibi özgürce yaşayacak, fantezileri olan birinin karşıma çıkması halinde, ancak o zaman evlenmeyi düşünüyordum. Tabi bunu aileme veya etrafa söyleyemiyordum. Ailem, akrabalar ve etraftakiler evlendiğimde değişeceğimi durulacağımı düşünüyor ve sürekli kendilerine göre iyi aile kızı için arayışlardaydılar. Ailemin ve etrafın baskıları ile beraber evliliğin tam olarak ne olduğunu bilmeden. Bana uygun olduğunu düşündükleri, ağır başlı ve ailemin de görüp beğendiği, mahalleden bir kızla ilk evliliğimi yaptım. Bu evliliğim yaklaşık bir buçuk ila iki yıl arasında sürdü. Bu evliliği yaptığıma ne o zaman ne de şimdi hiç pişman olmadım. Bu evlilik bana bir nevi tecrübe ve deneyim olmuştu. İlk karımın evlendiğimizde bakire olmadığını evlendiğim gün gerdek gecesi anladım. İlk karım bakireliğiyle ilgili bana komik ve basit palavralar anlatmaya kalktı. Bense ilk karıma “bakiresin veya değilsin, istersen benden önce on kişiyle yatmış ol benim için sorun değil yeter ki dürüst ol.” Diyince ilk karım kızlığını evlenmeyi düşündüğü ve evlenme vadiyle başkasının bozduğunu. Bunu ne ailesine nede bana korkudan anlatamadığını söyledi. Bende ilk karıma bu tür şeyleri kafasına takmamasını ikimiz bir birimize dürüst olduğumuz sürece sorun olmayacağını ve benimde değişik fantezilerim olduğunu söyleyip, fantezilerimi tek, tek ilk karıma anlattım. Artık evliydim ve ailem, akrabalar ve etraftakiler eşimin beni değiştirebileceğini ve eve bağlayacağını düşünürlerken. Tam aksine hala uslanmamış ve hatta eşimi de eğlence ortamlarına sıkça götürmeye başlamıştım. Son sürat eğlence ortamlarına gitmeye devam ediyordum. Sabahlara kadar karımla çılgınlar gibi eğleniyor, hayatımızı yaşıyor ve sabahlara kadar sevişiyorduk. Alkolünde etkisiyle aklıma gelen her fanteziyi Karıma anlatıyordum. İlk başlarda karım bu durumdan rahatsız olsa da zamanla alışmıştı. İlk karım tutucu değil ama baskıcı bir ailede yetişmişti ve benle beraber bir anda açılmış saçılmıştı.Bir gün ilk karıma benle olmasaydın kiminle olurdun; beni aldatacak olsan kiminle veya hangi arkadaşımla aldatırdın diye soru sordum. İlk karımda bana evlenecek olsam kızlığımı bozanla evlenirdim, seni aldatacak olsam arkadaşlarından Kemal veya Ahmet’le aldatırdım dedi. Her ikisi de, evime istedikleri zaman gelip giden çok samimi arkadaşlarımdı. Bazen bizde kalırlardı. Eşimin bu fantezisini öğrendikten sonra Ahmet veya Kemal bizde kaldığında karımla sevişirken, seviştiğimiz odanın kapısını açık bırakırdım. Belki bizi izler, katılır veya biz uyuduktan sonra bizi dikizler diye düşünüyorduk. Bu karımın da çok hoşuna gidiyordu ve ona heyecan veriyordu. Bu konuyu karımla konuşup anlaştıktan sonra, üstü kapalı bir şekilde Ahmet’le paylaşmıştım. Ahmet bundan çok rahatsız olmuş ve hatta Kemal’le de bu konuyu anlatmış, üstü kapalıda olsa ne istediğimizi hemen anlamış ve ona çok ters geldiğinden bir süre bizden uzaklaşmıştı. Bu arada ilk karımla eğlence mekânlarına akmaya devam ediyorduk. Hatta karım, sürekli gittiğimiz bir bardaki gitaristten hoşlanıyordu. Karım benim iznimi aldıktan sonra gitaristi ayartmaya başlamıştı. Evimize davet ettik. Artık o mekâna daha sık gidiyor dönüşte de gitarist arkadaşı da yanımızda getiriyorduk. Onlar içerde karımla sevişiyor bende izliyordum. Bir gün dayanamadım ve tam sevişme esnasında içeri daldım. Gitarist çok kormuş ve çekinmişti. Hemen karımın yanına oturup, ellerinden tutup öpmeye başladım ve gitaristte dönüp devam etmesini söyledim. Gitarist fantezimi anlamış ve hemen devam etmişti. Uzun süre üçlü takılmış ve hatta arada da bazen başka kişilerle de karım ilişkiye giriyor bazen katılıyor bazen de izliyordum.İlk karım, ilk grup ve beni aldatma deneyimini gitaristle yaşamıştı. Ondan sonra sırasıyla:-Barda tanıştığı biriyle-Diskoda bakışıp kesiştiği Almanya’dan tatile gelen bir Türk’le-O arada Küçük bir Butikte karım işe başlamış ve patronuyla-Karım, kızlığını asıl bozan kişiyi arayıp onunla bir iki kere-Kalacak yeri olmadığı için bir süre bizde kalan, benim iş yerindeki şefimle ilişkiye girmiştiKiminle bir kere kiminle de defalarca ilişki yaşamıştı.Karımın da benimde favorimiz gitaristti. Gitarist ne istediğimizi çok iyi biliyordu ve bize çok iyi uyum sağlıyordu. Bir süreliğine başka bir bölgede işe başlamış ve üç, beş ay eve gelememiştim. Bu süre içinde karım benim yokluğumdan faydalanıp, diğer arkadaşlarımdan biriyle ilişkiye girmişti. Aynı dönemlerde nasıl ikna ettiyse Ahmet’i de ikna etmiş ve onla da yatmıştı. Yanında olmasam da bazen beni arayıp dinletiyor bazen de işi bitince bana tek, tek anlatıyordu. Bu son zamanlarımızdı, Karımla beraber olan bazı kişiler karımı gazlıyor sürekli benim için, boş ver onu ayrıl ben bakarım sana alırım seni evleniriz. Gibi sözler söylüyorlardı. Karımda bu sözlere kanıyor git gide benden uzaklaşıyordu. Her ne kadar karıma “Beraber olduğun kişiler seni sadece yatakta istiyor. Ayrılsak ta senle evlenmezler ve bakmazlar. İşleri bitince seni bir kenara atacaklar. Benimle kalırsan bu şekilde yaşamaya devam ederiz. Yok, böyle bir yaşam istemiyorsan bile bu ortamdakilerden sana hayır gelmez çünkü hepsinin niyeti belli. Ayrılacaksan da, ayrıl ama düzgün bir yaşam istiyorsan başka ortamlardan kişilerle muhatap ol“ diye anlatmaya çalışsam da, doğruları göstermeye çalışsam da karım beni artık dinlemiyordu. Artık resmi olarak ta boşanmıştık. İlk karımdan ayrılmıştım bu beni fazla etkilememişti. Hayatıma kaldığım yerden devam ediyor, hayatın tadını çıkarmaya çalışıyordum. Boşanmadan önceki uyarılarıma kulak asmayan ilk karım, boşandığımızdan bir süre sonra. Dediklerime gelmiş ve boşandığına çok pişman olmuştu. Tekrar benimle evlenmek istediğini ve yaptığı hatanın farkına vardığını her ne kadar söylese de benim için her şey geçmişte kalmıştı. Kinci yanım ağır basıyor, karımın bana değil de başkalarına güvenmesinden dolayı da ona kızgın olduğum için, onunla artık sadece arkadaş olabilirdim.Bu arada askerliğim gelmiş, askere gitmiştim. Askerliğim bitip yaşadığım yere geri döndüğümde tekrar aynı arkadaş ortamına girmiştim. Arkadaşlardan sürekli ilk karım hakkında bir şeyler duyuyordum. Karım evlendiğimiz dönemlerde bile fazla samimi olmadığım bazı arkadaşlarım ve arkadaşlarıyla da tek gecelik veya bir iki defa yatmış ve bunu benden gizlemişti. Başkalarıyla yatmış olması benim için sorun değildi ama benden gizlemiş olması ve yalan söylemiş olması beni ondan iyice uzaklaştırmıştı. Çoğunuza garip gelebilir ama hala benim için önemli olan dürüst olunması ve yalan söylenmemesi. Aldatılmayı çok rahat affedebilirdim ama yalana karşı aşırı duyarlıyım. Yalan söylen birinden anında soğur ve uzaklaşırım isterse eşim olsun.İkinci Evliliğim Şimdiki Karım Sevgi Ve Ben:İş başlamış tekrar turizm ortamındaydım. O eski çılgın gecelere akıyor hayatımı yaşıyordum. Ben hala eskisi gibi rahat ve uçuk fantezileri olan biriydim. Bu esnada ikinci eşim yani Sevgi’yle tanışmış ve onunla çıkıyordum. Sevgiyle tanıştığımızda ben 23 yaşlarında, Sevgi’de 17 yaşlarındaydı. Sevgi Gerçekten çok güzel bir kızdı, fiziği Rus kızlarına çok benziyor ve bu yüzdende nerede olursa olsun hemen dikkatleri üstüne çekiyordu. Gerçektende mankenlere taş çıkartır bir güzelliği vardı Sevgi’nin (Gerçi, hala ilk günkü kadar güzel bir fiziği var, şu anda bile, 28 yaşında ve tam bir manken ölçülerine sahip). Böyle bir kızın beni nasıl beğendiğine ve bana nasıl aşık olduğunu anlamaya çalışıyordum. Çünkü şunu çok iyi biliyordum; yakışıklı, karizmatik biri değildim. Benimle evlenmeyi düşünecek bir kızın, param veya rahat yaşantı için evlenmek isteyeceğini. Yada ilk evliliğimdeki gibi kızlığı bozulduğu için kendini yamayıp evlenip bu sorundan kurtulup, sonrada ayrılacak biri olmalıydı. Sevgi’nin bunlardan hangisinin nedeniyle benimle evlenmek istediğini anlamaya çalışıyordum. Böyle genç ve güzel biri rahatlık için evlenmeyeceğini, çok rahatlıkla benden çok ve çok daha maddi durumu iyi olan biriyle evlene bilirdi. Zaten sürekli istemeye gelenler oluyordu. Gelenlerde genelde Dr., Av., gibi geliri yüksek ve iyi bir yere gelmiş kişilerdi. Bunları geri tepip benim gibi Turizm de, çalışan biriyle evlenmek istemesi. Bana geriye bir tahmin seçeneği bırakıyordu ki, tahminlerim oldukça güçlü olduğunu biliyor gene de her şeyi Sevginin azından duymak istiyordum.Artık dayanamadım ve Sevgi’yi aldım karşıma uzun; uzun konuştuk. Önce kendimi anlattım Sevgi’ye, hayata bakışımı, yaşam şeklimi ve fantezilerimi. Sonrada sevgi’yi dinledim ve her şey tahmin ettiğim gibiydi. Hislerimin kuvvetli olduğunu ve yanılmayacağımı çok iyi biliyordum. Gene de Her şeyi Sevgi’nin azından duymak istiyordum. Sevgiye Şöyle dedim. “Bana dürüst ol yeter, bakire olmaya bilirsin veya başka bir sorunda olabilir. Hiç biri önemli değil yeter ki benimle geçireceğin zaman zarfında asla yalan söyleme en kötüsü olsa bile, tüm geçmişini bilmek istiyorum. ”. Bunun üstüne Sevgi bir, bir anlatmaya başladı bütün hayatını.Her liselilerde olduğu gibi, Sevgi’de lise yıllarının başında Mustafa diye biriyle çıkmış, ona aşık olmuş. Lise bitince de Mustafa’yla evlenmenin hayalini kuruyorlarmış. Lise bitince nede olsa evleneceklerini düşünen Sevgi kendini Mustafa’ya teslim etmiş. Kızlığını bozdurmuş. Mustafa, bir yıl kadar Sevgi’yle çıkmış ve defalarca cinsel ilişkiye girmişler. Bir yılın sonunda Mustafa sevgi’ye kendisini hemen teslim eden bir kızla evlenemeyeceğini ve birkaç basit neden daha gösterip ayrılmış. Bu esnada Mustafa’nın da çok samimi olduğu Özcan isimde sınıf arkadaşlarından biriyle çıkmaya başlıyor. Sevgi, Özcan’ın kendisini beğendiğini ve aşık olduğunu bildiği için, hem de Özcan’la çıkarsa Mustafa’nın kıskanacağını böylece Mustafa’dan da kendince intikam almış olacağını düşünmüş. Mustafa, Sevgi ve Özcan hem aynı sınıftalar hem de bir sürü ortak arkadaşları var. Sevgi, yapacağı her şeyin Mustafa’nın kulağına gideceğini çok iyi bildiğinden, Özcan’a karşı her ortamda aşırı ilgi alaka gösteriyor ve sıcak davranıyordu. Hatta Özcan’la yatmaya başlamış bile. Sevgi’nin farkında olmadığı bir şey vardı, oda Mustafa Sevgi’den alacağını fazlasıyla almış, doymuştu. O zamandan sonra Sevgi istediğiyle istediğini yapabilirdi. Sevgi yaptığının yanlış olduğunu ve Mustafa’nın umurunda bile olmadığını fark ettiğinde, Kendisini defalarca gereksiz yere Özcan’a teslim ettiğini fark etmiş. Bu arada Ben sevgiyle bir arkadaşımın vasıtasıyla yeni, yeni tanışıyordum. Sevgi gene aynı arkadaş gurubundan Ferhat diye birinden hoşlanmaya başlamıştı. Özcan bunun farkındaydı ve Sevgi’yi ailesine söylemekle tehdit etmeye başlamış. Özcan; sevgi’ye açık ve net bir şekilde “eğer beni bırakmaya kalkarsan aileni arar, onlara kızlarının artık bakire olmadığını benden önce birilerinin bozduğunu, benimle de yattığını ve hatta okulda nerdeyse yatmadığı kişi kalmadığını ve diğer arkadaşlarını da şahit gösterebileceğini” söyleyerek tehdit ediyordu. Özcan canı cinsellik istediğinde bu tehdidi kullanarak Sevgi’yi evine çağırıyor işini bitirince de evine gönderiyordu istediği. Sevgi’nin kendisini bırakma olasılığını ortadan kaldırmıştı. Özcan için gene de ortada bir Ferhat sorunu vardı. Bunun yöntemini de bulmuştu. Özcan evinde ve arkadaşlarının evinde birkaç defa parti düzenlemiş, tüm arkadaşlarını çağırmış ve özelliklede Ferhat’ın bu partilere gelmesini sağlamıştı. Ferhat’ın da bulunduğu partilerde Özcan, Sevgi’yi her zamanki gibi ailesine söyleme tehdidiyle korkutup, Sevgiyi diğer odaya götürüp bazen kapıyı kitleyip bazen de kapıyı kitleme den Sevgi’yle ilişkiye giriyordu. Ferhat sürekli ortak arkadaşlarından Sevgi’nin kız olmadığını ve defalarca Önce Mustafa sonrada Özcan’la cinsel ilişkiye girdiğini duymuştu. Ferhat bu partilerde de Sevgi’nin sürekli Özcan’la baş, başa bir odaya kapandığını görmüş, içerden zevk ve inleme seslerini duymuştu. Odadan çıktıklarında üst başlarının buruk, saçlarının dağılmış olduğunu yani içerde ateşli bir sevişme geçtiğini anlamıştı. Sevgi defalarca nedenini ve durumu Ferhat’a anlatmaya çalıştıysa da anlamak istememiş ve en sonunda Sevgiye şöyle demiş “Ben seni böyle kabul etsem bile ailem kız olmadığını anladığında onlar kabul etmez. İlerde bunlar karşımıza çıkar ve rahat durmazlarsa ve gene tehditle senle olmak isterlerse ne yapacağız. Ben bu düşüncelerle senle olamam” diyip olayı kapatmış. O dönemlerde Sevgi’yle iyice samimi arkadaş olmuştuk ama bu olaylardan haberim olmamıştı.Artık Sevgi hakkında her şeyi biliyordum. Benimle bakire olmadığı ve bu durumdan kurtulmak için evlenmek istediğini açıkça ve dürüstçe söylemişti. Bu dürüstlüğü ve yalan söylememesi benim için kâfiydi. Bana bunları anlattığında ona her konuda yardımcı olacağıma söz verdim ve işe önce Özcan olayını çözmekle başlayacağımı söyledim. Sevgi yaşadıklarının ailesinin duyup üzüleceğini düşünüyor ve bu yüzdende çok korkuyordu. Özcan’ı aradım ve artık sevgi’yi rahat bırakmasını ve ondan uzak durmasını, aralarında geçen her şeyi bildiğimi söylediğimde beni Sevgi’nin ailesini aramakla tehdit etmeye kalkınca. Soluğu doruca Özcan gilin mahallesinde aldım. Zaten deli dolu yaşıyordum kavga ve dövüştense kaçmıyor tam aksine bu tür şeylerden zevk alıyordum. Birkaç ufak olaydan sonra Özcan sevgiden uzak durmaya başlamıştı. Hatta tamamen Sevgi’den bağını koparmış, azını kapatıp köşesine çekilmişti. Artık Sevgi’yle resmen çıkıyor ve evlenme planları yapıyorduk. Sevgi bana nerde, kiminle, ne yapacakları ve nereye gidecekleri bilgisini vermesi ve dürüst olup yalan söylememesi şartıyla, hayatında olmadığı kadar rahat bırakıyordum. Evlenmemize oldukça az bir zaman kalmıştı ve Sevgi bana telefon açarak eski okul arkadaşlardan birinin doğum günü partisi olduğunu, eğer müsaade edersem partiye gitmek istediğini söyledi. Sevgi ailesine de bir kız arkadaşında kalacağını ve partide Murat’ın, Özcan’ın ve Ferhat’ın kesinlikle olmayacağını, onlar olursa partiye gelmeyeceğini arkadaşına söylediğini. Ola ki ters bir şey olursa da hemen oradan çıkacağını ve bana haber edeceğinin sözünü verdikten sonra. Bende partiye gitmesine izin verdim. İçimden bir ses orada bir şey olacağını söylüyordu bunu Sevgi’ye de söyledim ama gitmesine mani olmadım. O akşam bende hem gece çalışacak hem de işe erken başlayarak mesai yapacaktım. Sabah işten çıkınca Sevgi’yi aradım hala parti yapılan evdeydi. Sesi biraz garip geliyordu, gelip onu almamı istedi. Bende doğruca Sevgi’nin yanına gittim. Yaklaşınca haber ettim Sevgi aşağı indi ve doğruca sahil kenarın gittik. Sevgi’nin hareketleri suç işlemiş birinin hareketleri gibiydi. Sevgi’ye her zaman “yaptığın bir şeyden pişmanlık duyma, pişmanlık duyacağın bir şeyi de yapma” derdim. Sevgi’nin o gece cinsel ilişki yaşamış olabileceğini tahmin ediyordum ve Sevgi’ye ilk önce “yaptığın her neyse pişman mısın” diye sordum. Oda ona her zaman söylediğim sözden dolayı “pişman değilim, sadece sana karşı nasıl böyle bir şey yaptım ona kızıyorum” diyince o gece yaşadığı her şeyi anlatmasını söyledim. Sevgide bana her şeyi anlatmaya başladı (Bu kısmı size Sevgi’nin azıyla anlatmak istiyorum):Oldukça güzel ve kalabalık bir partiydi. O malum üç kişi hariç hemen, hemen herkes vardı. Hepside sınıftan ve liseden arkadaşlarımdı yabancı kimse yoktu. İlk başlarda sadece kola, fanta gibi içecekler vardı. Saat 19.00 gibi yavaş, yavaş millet evine gitmeye başlamıştı. Saat 20.00 gibi evde ben, kız arkadaşım ve parti sahibiyle iki erkek daha vardı. Biri alkol aldı geldi, hep beraber bir iki bardak içtik. Ben ve kız arkadaşım daha ikinci bardağı bitirmeden sarhoş olmaya başlamıştık. Kız arkadaşım ve erkek arkadaşı içkilerini de alıp diğer odaya geçtiler. Bende iki arkadaşımla biri uzun boylu 1.85 çıvarlarında, diğeri de 1.70 boylarında içerde oturuyor yarı ayık yarı sarhoş sohbet ediyor bir yandan da yavaş, yavaş içkimi bitirmeye çalışıyordum. Uzun boylu olan beni dansa kaldırdı ve dans etmeye başladık. Kafam iyice uçmuştu, bana sıkı, sıkı sarıldığını ve hafiften okşadığını hatırlıyorum. Açıkçası ondan biraz hoşlanıyordum. Diğeri de bizi izliyordu. Bardaktaki son yudumu içtiğimde artık iyice sarhoştum. Ayakta duracak halim yoktu. Uzun boylu olan dans ederek beni ayakta tutmaya çalışıyordu. Bir ara diğeri de arkamdan sarıldığını, sonrada yere yatırdıklarını ve beni soymaya başladıkları hatırlıyorum. Karşı koymak istiyordum ama uzun boyluyla da bir kere olsun beraber olmak istiyordum. Sonra uzun boylu üstüme çıkıp ilişkiye girdiğimi o esnada diğeri de sürekli elime ve azıma vermeye çalışıyordu. Diğeriyle yerleri değiştiler ve devam ettiler. Sürekli bir şeyler söylüyorlardı ama hatırlamıyorum çok sarhoş olmuştum. Birkaç kez sarhoş olarak ilişkiye girdiğimi biliyorum. Sonrada sızmışım gözümü açtığımda yerde üçümüz çırıl çıplak yatıyorduk. O anda bir garip oldum. Açıkçası uzun boyluyla yatmayı istedim ama böyle, bu şekilde olacağını düşünmedim. Kendimi bir anda çok kötü hissettim, sana karşı suçlu hissettim. Diyerek yaşadığı anı detaylıca anlatmıştı. Gayet sakin bir şekilde Sevgi’ye, eğer yaşadığın olaydan zevk aldıysan pişman değilsen benim için bir sorun yok. Sevgide pişman değilim sadece sana karşı kendimi suçlu hissediyorum dedi. Bende tekrar söylüyorum eğer bundan zevk aldıysan sorun yok demem üzerine bunu gerçekten sorun yapmadığıma emin olmuş hem de çok sevinmişti. Benden sert bir tepki ve hatta ayrılmamı bekliyordu. Oysa ben fantezileri olan biriyim, partnerimin zevk aldığı sürece onu izlediğim veya bana her şeyi anlattığı sürece benim için hiçbir şeyin önemi yoktu. Bir daha da onlarla görüşmedi, bizde bir süre sonra evlenmiştik. Eşimin bakire olmadığını kimseye söylemedim, halada eşimi evlendiğimizde kız olarak biliyorlar.Ben eğlence düşkünü olduğum için sürekli disko veya barlara takılmaya devam ediyordum. Evlenince de eşimi de götürmeye devam ettim. Genelde arkadaş gurubuyla gidiyor nadiren baş başa eğlenmeye giderdik. Başlarda gayet normal eğleniyor ve evimize geliyorduk. Bir ara dikkatimi arkadaşlarımın karıma çaktırmadan bakışları ve dans ederken yaklaşmaları çekti. Bir akşam eğlence dönüşü bunu Sevgi’ye yani eşime söyledim. Oda eğer rahatsız olduysan ben gemliyim dedi. Gülümsedim hiç de rahatsız olmadım tam aksine bu hoşuma da gitti, senin açından sakıncası olmadığı sürece benim içinde bir sorun yok dedim. Her eğlence dönüşü karımla bir birimize kimin nasıl baktığını konuşuyorduk. Bu zamanla sevişme öncesi sohbeti, zamanla ön sevişme ve ilerleyen zamanlarda da sevişme esnasında fanteziye dönüştü. Karımla sıkça ilişkiye giriyordum ama bir sorun vardı. Karım normal ilişki yoluyla orgazm olamıyordu. Ben karımla ilişkiye girdiğim esnada karım kendisine mastürbasyon yapıyor, yada beni boşalttıktan sonra sevişmeye devam ediyorduk. Bu esnada da karım kendisine mastürbasyon yaparak boşalıyordu. Bu olayı eşim kendisine fazla sorun yapmıyordu. Ama benim için sorundu. Ben partnerimin veya eşimin de orgazm olmasını, boşalmasını istiyordum.Oldukça iyi kazandığım için eşimin çalışmasına gerek yoktu. Eşim evde boş, boş durmaktan sıkılmış, vakit geçirmek için iş bakıyordu. Eşime baktığı işin eve yakın olmasını ve fazla stresli bir işe bakmamasını tembihlemiştim. Karım evin oldukça yakınında bir iş bulmuştu. Sabah 09.00 da işe gidiyor akşamda en geç 18.00 - 19.00 gibi evde oluyordu. Karımla her sevişmemizde fantezi kurmaya devam ederken bir gece ilişkiden sonra eşim bana “eğer müsaade edersen patronumla yatmak istiyorum” dedi. Şaşırmıştım duraksadım, eşim “istemiyorsan unuta bilirim bunu” diyince “yoğ beraber olabilirsin, beklide seni orgazm edebilir. Ama bir şartım var, bende seni başkasıyla olurken izlemek istiyorum, bunu kabul edersen istediğinle olabilirsin” dedim. Önce olumsuz olarak bakan karım sonra kabul etti. O gün bir birimize bazı şartlar koymuştuk. Şartlarımız şöyleydi:Sevgi’nin Yani Karımın Şartları:1- Beraber olacağı kişiyi kendim seçerim.2- Tek gecelik bir ilişki istemiyorum.3- Pornografik bir ilişkiden daha çok duygusallık, aşk, sevgi olan bir ilişki olmalı.4- Neler yapacağıma yatakta nasıl olacağıma karışmayacaksın.5- Prezervatif kullanmam. Hamile kalmamak içinde doğum kontrol hapı, ilişki sonrası hapı veya iğne yöntemiyle korunmak istiyorum.6- Ben biriyle beraber olurken cinsellik yaşarken senin yanı başımızda olmanı istemiyorum. Bana söylemeden gizlice izleye bilirsin. Ne zaman, nerde, nasıl, izleyeceğini de sen bana söylemeyeceksin.7- İlişki yaşayacağım kişiler, asla bu fantezimizi bilmeyecekler.8- Flört ederken çıkarken bana ilişkiyi bitirmem için ısrar etme. Bitmesi gerektiği yerde ben bitiririm.9- Tahminlerin ve hislerin kuvvetli o yüzden sana biri hakkında düşünceni sorduğumda ve sana yaşadıklarımı anlattığımda bana arkadaş gibi ol.Karımın şartları bunlardı. Benim şartlarım ise:Kemal’in Yani Benim Şartlarım:1- Seçtiğin partnerinle yaşayacağın konuşacağın her şeyi bana anlatmalısın.2- Kiminle ilişkiye gireceğin beni ilgilendirmiyor ama ilk anı ve sonrakileri bizim evde yapacaksın. Özelliklede ilk anı mutlaka izlemek istiyorum.3- Başka yer ve mekânda da ilişkiye girebilirsin ama bu yer ve mekân benim sizi gizlicede olsa izleyebileceğim bir yer olmalı.4- İlişkiye girip işin bittiğinde ve yanıma geldiğinde vajinanda hala spermlerin olmasını ve spermler varken en az bir kere benle de ilişkiye girmeni istiyorum.5- Cinsellik esnasında rahat olmanı ve hoşuna giden her şeyi yapmanı isterim.Gibi basit şartlarımdan sonra eşim patronuyla ilişkiye girmiş ve koyduğumuz şartlara uygun kalmıştık. Karım evlendikten sonra ilk kez patronuyla yapmış, henüz 18-19 yaşlarındaydı. Patronundan son birkaç kişiyle de ilişkiye girmişti. Her iş yeri değiştirdiğinde yeni birini mutlaka buluyor bende onları gizlice izliyordum. Genelde bir kişiyle üç ay ila dokuz ay arasında flört ediyor, bu flört döneminde de sıkça ilişkiye giriyor bende defalarca izliyordum.Karımın ilişkiye girdiği kişiler sırasıyla1- Patronuyla 4-6 ay arası2- Aynı iş yerinde patronun hem arkadaşı hem de müşterisiyle bir kere ilişkiye girdi.3- İnternet kâffede tanıştığımız bir gençle (O zaman evimizde internet bağlatmamış olduğumuz için kâffeye takılıyorduk) yaklaşık bir ay kadar onla ilişki yaşadı.4- Bir alışveriş merkezi içinde bir mağazada, kasiyer olarak çalıştığı sıralardaki iş arkadaşıyla üç ay5- Özel bir eğitim kurumunda sekreterken öğrencinin biriyle 3-4 ay6- Bir servis biriminde çalışan iş arkadaşıyla nerdeyse bir yıl7- Normal bir paylaşım sitesinde tanıştığımız biriyle birkaç kez ilişki yaşadı.8- Eski lise zamanından tanıdığı bir arkadaşıyla yaklaşık bir senden biraz fazla süren bir ilişkisi oldu.9- İnternet üzerinden tanıştığımız biriyle, sadece bir kere grup yaptık, bunu da bir kereye mahsuz yaptı.10- Yarım kalan eğitimini tamamlamak için gittiği Üniversite den biriyle yaklaşık 1,5 ila 2 sene kadar sürdü.Bunların dışında tam olarak emin olmasam da bazı kişilerle de bir şeyler yaşamış, sevişmiş olabileceğini düşünüyorum. Bu fikre kapılmama de neden olan şey ise, hani hep deriz ya Türkçe lastik gibi, nereye istersen oraya çek. Bazen msn’de, bazen de cep telefondaki silmeyi unuttuğu mesajlarını okuduğumda, bende sanki o kişilerle sevişmiş veya aralarında bir şeyler geçmiş olabileceği fikrini uyandırdı. Fırsat buldukça ve elimden geldikçe size yaşadığımız o güzel anları detaylıca yazıp paylaşmaya çalışacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.