29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüste Orgazm

21 yaşında tutucu bir ailenin kızıyım. Aslında çevrem de güzel bir kız olduğumu söylerler. Çevremde bir sürü erkek var fakat ben ailem bir şey der diye bu güne değin bir erkekle ilişkim olmadı.Bundan 2 sene önce annemle akmerkeze gitmek üzere Mecidiyeköy’den Etiler otobüsüne bindik. Bu otobüs 2 durak sonra tamamen doldu. Biz annemle ortalarda duruyorduk. Otobüs iyice dolunca etrafımız erkeklerle doldu. Annem beni korumak için önüne almıştı.Annem 42 yaşında, yaşına göre hoş bir bayandır. Neyse bir kaç dakika sonunda annemin suratında değişikler gördüm arkasına bakıyordu. Arkasında gayet yakışıklı bir adam herhalde yaşı 30 falandı. Otobüse 1 durak sonra bizim bulunduğumuz kapıdan 5-6 kişi daha bindi. Artık nefes alacak yer kalmamıştı. Annemin arkasında ki adam anneme iyice yapışmıştı. Ben yan tarafa biraz çekilip annemi rahatlatmak istedim.Ama yana çekilmeme rağmen annem hiç istifini bozmamıştı. Yan taraftan baktığımda annemin arkasındaki adam erkekliğini iyice annemin kalçasına yaslamıştı bir yandan da eliyle annemi yan tarafından tutuyordu. Annemin suratı kızarmıştı adamın eli annemin önüne doğru gidiyordu. İçimden bağırmak geldi. Fakat annemin bu durumdan şikayetçi olmazmış gibi bana otobüste çok dolu değil mi kızım deyince sesimi kestim.Beni o güne kadar erkeklerden uzak tutan annemin bu hali beni resmen deli etti. Trafikte o kadar yoğunduki otobüs ağır ağır ilerliyordu. Anneme inip taksiye binelim dedim bana sert bir şekilde hayır dedi. Bu sırada adamın eli annemin önünde, erkekliğide arkasına tamamen yapışmış durumdaydı. Annemin adama doğru yaslanıp titremesi beni iyice delirtiyordu. Bende bu sırada binbir güçlükle adamla annemin arasına geçip ondan intikamını almak istedim. Bu sefer adamın şeyi benim tam yan tarafıma gelmişti. İlk defa bir erkeğin erkekliğini vücudumda hissediyordum. İçimi tatlı birşey kapladı. Adam bu durumda annemi bıraktı bana doğru döndü. Şimdi artık tam kalçalarımın arasındaydı. Bu emin olun müthiş bir duygu benim üzerimde ince bir etek vardı adamın kini iyice hissedebiliyordum hayatımda hiç bu kadar ıslandığımı hatırlamıyorum. Bende artık annem gibi adama yaslandım. Adam bundan cesaret bulmuş olmalı ki elini benim yan taraflarıma oradanda önüme götürdü artık dayanacak gücüm kalmamıştı anneme utanarak baktığımda annemin arkasınada birinin geçtiğini görünce rahatladım.Artık otobüste ben ve sadece arkamdaki adam vardı. Müthiş bir zevkti çığlık atmamak için dudaklarımı ısırıyordum. Titreyerek içimin boşaldığını hissettim. Sanki otobüste değil uçuyordum. Adam bana iyice yaslanıyor incecik eteğimden neredeyse kukuma değiyordu. Ben orama değmesi için hafif ayaklarımı kaldırdım iyice abandım. Şimdi artık onu tamamen oramda hissediyordum. Bayılmamak için kendimi zor tutuyordum. Aniden eteğin yanından benim kukuma doğru bir başka el hissetim bu el beni öyle bir elliyordu ki, arkadan ve önden bu temas benim 2 kere uçmama neden oldu. Arkamdaki adamında titreyerek boşaldığını hissetim arkama artık bakamıyordum.Bu adam arkamdan çekilince yan tarafımda ki çoçuk arkama geçti fakat bu genç çocuk arkama geçer geçmez beni belimde öğle bir kavradı ki nefes alamıyordum. Yine bacaklarımı kaldırdım onu da tamamen hissetim ve yine bulutların üstüne çıktım. Artık akmerkeze gelmiştik. Annemle birlikte otobüsten zar zor indik.Annemle ikimizin hali perişandı. Bu konu hakkında konuşmadan Akmerkeze gittik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.