29 Şubat 2012 Çarşamba

Teyzemi Siktim

Meraba! Ben istanbuldan murat. 20 yaşindayim. Size teyzemle yaşadiğim ilişikiyi anlaticam. Bu olay 1 sene önce başima geldi. Teyzemi daha ortaokul çağlarindan beri arzularim. Evine gittiğim zaman iç çamaşirlariyla mastürübasyon yapar kendimi tatmin etmeye çalişirdim. Zaman hizlica akip geçti 19 yaşima geldiğimde artik teyzem için delirir olmuştum. Bu arada teyzem hafif balik etli,dolgun göğüslü ve dolgun kalçali taş gibi bi hatundur. Gene feci şekilde onu arzuladiğim bi zaman evlerine gittim.Fazla ümitle değildim açikcasi gene en fazla tuvaletlerine girer iç çamaşirlariyla 31 çekerim diye düşünüyordum. Bu arada teyzem kocasindan ayrilali 2-3 sene civari oluyordu. Birde 5 yaşinda bir kizi vardi. . Neyse cumartesi günlerine eve gittim. Kapiyi küçük kuzenim açti. Daha sonra içeri geçtiğimde teyzem salonda tv izleyerek kahve içiyordu. Henüz kalkali fazla olmamişti ki heralde hala geceliğiyle oturuyor ve oturduğu yerden inanilmaz bir bacak firikiği veriyordu. Bacaklarina baktiğimi fark etmesine rağmen kendini hiç kasmadi ve hoşgeldin canim diyerek tv izlemeye devam etti.Sanada bi kahve yapayim mi?Içermisin diye sordu. Bende olabilir dedi. Içeri gitti bi süre sonra döndü kahveyle. Tekrar yerine oturdu bu sefer daha bi açik oturdu. Ben iyice azmiştim o halde görünce. Ama niyetimi bozmuştum 31 çekip gitmicektim bugün bu evden. Bi süre sonra kapi çaldi ve gelen teyzemlerin üst komşusuydu. Ufak kuzenimi çocuğuyla oynasin diye çağirdi. Teyzemde izin verdi ve kuzenim komşuya gönderdi. Ben iyice ümitlenmiştim o zaman. Teyzem bu kadar rahat olamazdi çünkü.Teyzem içeri gidip yatağini topliyordu. Eğildiğinde bütün vücud hatlari ve iç çamaşirlari belli oluyordu. Bende yanina gidipayaküstü muhabbet ediyordum. Ama artik dayanacak gücüm kalmamişti ve yavaşça arkadan ona dayanmaya başladim. Hala bi şey demiyordu. Aniden doğruldu ve bana duşa gireceğini söledi. Ben kizardim hafif anladi diye. Duşa girdi ama kapisini açik birakmişti. Bu beni daha çok heyecanlandirdi ve duşa kabin olmasina rağmen onu izlemeye çalişiyordum. Feci azmiştim göğüsleri ve kalçalari çok belli oluyordu. Dalmiş onu izliyordum. Bi anda kabini açti ve dişari çikti.Göz göze geldik. Ve kipirdayamadik o an bi süre onun harika vücudu süzüyordum sadece. O da eşofmanimdan patlayacak gibi olan penisime bakiyordu. Yanima yaşklaşti ve 2 senedir kimseyle sevişmediğini söledi. Bende onu yillardir arzuladiğimi artik tahammül edemediğimi söledim. Ve yavaşça öpmeye başladim dudağindan. Karşilik verdi ve artik yillardir arzuladiğim kadini elde edecektim! Yatak odasina geçtim ve yatağa uzandi. Dudaklarini ve göğüs uçlarini adeta sömürüyordum.O hafif kulak gidiklayici ve azdirici inlemeleri harikaydi o an. Yavaşça aşşağiya indim ve sulanmiş amini dillemeye başladim. Her dil darbelerini arttirdikça ” aahhh. Iihhh. Bunu seviyorum sevgiliimm. Senin olucam!! ” diye inliyor beni daha kötü azdiriyordu. Yatağa uzandim ve penisimi ben sölemeden ağzina aldi. O kadar harika emiyorduki. 5dk. Içinde ilk patlamami gerçekleştirdim. Devam etti ve penisim gene sertleşti. Artik zamadir diip yatağa uzandirip bacaklarimi omzuma aldim.Yavaşça sokuldum içine. Sicacik ve daracikti. Bunu yapiyor olmak,teyzem gibi yillardir hayalini kurduğum bi kadinla yapiyor olmak harikaydi. Benim girip,çikmalarim hizlandikça onunda inlemeleri hizlaniyordur. Zamanla inlemeleri çiğlik kivamina gelmişti ve ben zevkin doruğuna ulaşmak üzereydim. Geliyorum dediğimde sakin çikarma içime ak sevgilim dedi. Ve öyle yapip feci şekilde boşaldim. Biraz yorulmuştum.Kolay değil onca yilin azginliğini boşaltiyordum. Biraz yanina uzandim ve teyzem umurumda değil sana aşiğim dedim. O da sen harikasin dedi. Bunu daha önce yapabilirdik ama senden bi hareket bekliyordum dedi. Bende artik benimsin dedim ve kalkip penisimi tekrar kaldirmak için yalamaya başladi. Gerçekten azgin bi kadindi ve doyumsuzluğu benimde iştahimi kabartiyordu. Derken penisim tekrar kazik gibi olmuştu.üstüne oturdu bu sefer ve ziplamaya başladi. Inanilmazdi inlemeleri! ” artik kocamsin. Ben bugün seninle evlendim. Beni hep becer,hep doldur içimi ” diye inliyordu. Bende feci oldum iyice dibine vurmaya başladim ve çiğliklar içinde hem kendi boşaldi hemde beni boşaltti. öylece yiğilip kaldi yanima. Kolumu öpüyordu ufak ufak. ” harikasin bebeğim,artik seninim ” diyordu! Kendimi çok iyi hissediyordum. öylece uyuyup kalmişizki birden kapi çaldi. Hemen toparlandik ve teyzem kapiyi açti. üst komşu kuzenimi getirmiş.Bir şey belli etmedik. Ve ben değzeme kuzene çaktirmadan son bi öpücük kondurup gittim. şimdi ise hala birlikteyiz ve kimsenin haberi yok. Vaktim oldukça teyzemin evine gidip sevişip,vakit geçiriyoruz. Ayriyetten bi kiz arkadaşada ihtiyaç duymuyorum. Teyzem olgun taş gibi bi hatun ve her isteğime cevap veriyor. Hepinize iyi günler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.