29 Şubat 2012 Çarşamba

Olgun

Ben Hakan. İzmir`de yaşıyorum. 18 yaşındayım.Annemin arkadaşı var Selma teyze.50 yaşlarında güzel bir kadın.Neyse annem tuz almam için Selma teyzeye gönderdi. Biraz hızla çıkınca merdivenlerden düştüm.Selma teyze gördü,çok korktu.Hemen eve aldı beni. Yara bandı yapıştırdı.Kola verdi. ve tuvalete girdi.Çıktıktan sonra bende tuvalete girmek istedim. Banyoda kirli sepetine baktım.Açtığımda kilodunu gördüm. Kilodu elime aldım. Hala ıslaktı ve kokuyordu.Kokuyu içime çekip,yaladım.Daha sonra sikime sürüp 31 çekmeye başladım.Tam bu sırada beni delikten izlediğini fark ettim. Tuvaletten çıktığımda bana bakıp gülüyordu.Benim ayakkabılarımı vermek için eğildiğinde götüne dayadım.İlk başta rahasız oldu ama daha sonra eğilip benimkini yalamaya başladı.Bende sandalyeye oturtup amını yaladım.İyice sulanınca amına sokmaya başladım .Tam 3 kere boşaldım. Çok zevkliydi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.