29 Şubat 2012 Çarşamba

Tangalı Kız Unutulmaz

Ben 26 yaşında esmer 180 boyun da yakışıklı biriyim.İstbulda yasıyorum.Bir gün otagara gidecektim, minübüse bindim kalabalıktı bundn 1 ay önce neyse yol parasını verdim.Ayaktayım biraz ilerde bir bayan bindi ama ne bayan.Tangası çıkmış ne afet birisi... Bununla biraz bakıştık ama kafaya koydum bunu sikeceğim indiği yerde indim ve yanına yaklasıp teklif ettim kabul etmedi.Zorla güzellik olmaz dedim gittim otagara gittim tekrar . eldi geri peşimden ben evliyim dedi.Bende o zaman bir çay içsek dedim kabul etti 2 saat muhabbet .tamam dedim bunu sikerim başka yolu yok dedim.Eve davet ettim.Kabul etti.Yalnız kalıyorum zaten .Kapıyı girer girmez kapadım.Hemen dudaklarıma asıldı.Yatak odasına götürdüm.Tam 2 saat seviştik boşaldım ben.Sonra malı çıkardım. 25 cm yarra aldı eline amının üstünde gezdirdi ve yavaşca soktu hayatta gördüğü en büyük yarakmış 5 saat beraberdik 4 defa siktim. Şimdide bazen kaçamak yapıp kocasını aldatıp geliyor kendini siktirmeye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.