29 Şubat 2012 Çarşamba

O BİR AFETTİ

bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzun kızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım ben 19 yaşında ist avp yakasında ysşıyorum ist ye bu yıl geldim üniversiteyi okumak için sonra okula yakın bi yerde ev tuttum 4 kişi kalıyoruz ama işlerimize göre evi ayarlıyoruz . bugün nöbet sırası bende idi ve evi temizleme işi bana düşmüştü pek anlamam yaa neyse bi şeyler yapmaya çalışıyordum kendimi pek kaptırmış olmalıyım birden deterjanımın bittiğini anladım komşulardan isteyeyim dedim yan komşunun kapısını çaldım bide ne göreyim kapıya handan çıktı buyur ne istemiştin haldun dedi bende temizlik yapıyorum deterjanımbitti dedim o da bende sıkılmıştım istersen sana yardım edebilirim dedi bende neden olmasın dedim ve kız deterjanı aldığı gibi bize geldi ama handan elbisesini değiştirmiş üzerine rahat bi şey giymişti yani işimi kolaylaştıracak :) herneyse ben bırak işi kızın bacaklarından kendimi alamıyorum kızda bana kalkmış ne güzel temizliyorsun diyor bende ilham . geldi handan dedim ve biraz dinlenelim sana bi şey ikram edeyim dedim ve mutfağa girdim kurnazca bi plan hazırlamaya neyse kolaları alıp içeri girdim birde ne göreyim hatun bacaklarını açmış uzatmanın bi alemi yok bende seni istiyorum demesinmi öldüm bittim ben ne diyosun handan dedim daldım dudaklarına sanki binlerce yıl abaza kalmışım gibi handan bu sırada benim balta sapını elinialmaya çalışıyor baktım dayanamıcasm direksoyunmaya başladık ve hemen her tarafını yalamaya başladım yani profosyonel olarak kız doğal olarak çıldırmaya başladı artık benimde almam gerekiyor dedim ve malı ağzına dayadım oda nee kız resmen somuruyor noluyoz dedim dayanamadım ağzına bindirmem menilerimi boğulacaktı handan nerdeyse ama yinede benim 18lik buldozörü almak için can atıyordu ben kaygan sikimle yavaşça amında gezinmeye başladım ve handanı fazla üzmemek için sikimi yavaş bi şekilde amının derinliklerine ittirmeye başladım o zevki yaşayan bilir git geller hızlandıkça ne benim ne de onun gözü hiç bişey görmüyordu ben göhüslerini . yalayarak onu dahada zevklendiriyodum sonra bizde insanız artık yorulmaya başladık baktım benimkilerkaçaçak delik arıyor sikimi handanın ağzına doğrulttum ve bir nehir gibi menmilerimi ağzına boşalttım artık yerimden kalkacak halim kamamışken bana kalkmış ben orgamz olmadım diyor ne yapalım kader dedik domalttım götüne sikimi dayadım uffffff kızın götü resmen yanıyor beni baya bi yordu ama o da sonunda boşaltı artık sadece birbirimize uzanıp yatmak istiyoruz ama banyoya girip işlerimize bakmamız gerektiğinide biliyoruz napalım girdik duş aldık buna bi de duştayken girdim işlerimizi bitirdik üstünü giydirip evine yolladım bundan sonra ne olur bilmem ama ben farklı simalarla birlikte olmak isterim umarım peşimi kolaY bırakır kendinize iyi bakın

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.