29 Şubat 2012 Çarşamba

Gamzeyle Arka Koltukta

Ben 18 yaşında kzlrla içli dışlı bir erkeğim. neyse lafı daha uzatmadan sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. 2002 model bir passatım var. arabamın güzel olması sebebiyle bi kaç arkadaş edinmiştim. bu arkadaşlarla hergün içmeye gider eğlenirdik. birgün arkadaşımın evinin karşı dairesinde oturan gamze adındaki kızı gördüm. o da bana o kız motor oğlum sen bırak bunun peşini dedi. ama ben bırakır mıyım? bırakmam. sonra birgün pikniğe gitmeye karar verdik. arkadaşıma gamzeyide getirmesini söyledim. o da tmm ayarlarız o sorun deil dedi. sonra benim arabaya atladık. gamze yanında bi kız arkadaşıyla gelmişti. 4 kişiydik( 2 kız 2 erkek). muhabbet . koyulaşmıştı. ama gamzenin göğüslerine bakmaktan gözlerimi ayıramıyordum. piknik alanına gelmiştik. bir şeyler yedikten sonra gamzeyle baş başa kalmayı kafama koymuştum. sonra biz biras dolaşacağız araabayla siz de oturun dedim arkadaşıma. sonra gamzeyi alıp tenha bi yere götürdüm. onunla cinsellik hakkında konuşmaya başladık. şimdiye kadar hiç kimseyle yatmadığını söyledi. ben daha fazla heycanlanmaya başlamıştım. çünkü yanımda bakire biri oturuyordu. ben bi yalan uydurup onu azdırmalıydım. sonra bacağıma kramp girdi bahanesiyle onu kendime yakınlaştırdım. bacağımı okşarken benim ufaklığın kalktığını hissetti. ne olacağını anlamış gibiydi. diğer arkadaşların yanına gitmek istedi. ben de bu halimle araba kullanamam hemen şu bacağımın iyileşmesi lazım dedim. gamze benim bacakları okşarken göğüsleri gözüküyor ve beni azdırıyordu. sonra aniden ben onun dudaklara yapıştım. kendini çekmeye çalıştı. ama amını kavradğım için zevkten hareket bile edemiyordu. hemen göğüslerini açtım yalamaya başladım. o da zevk alıyordu. kendini bana bırakmaya başlamıştı. hemen onun arka koltuğa geçmesini istedim. biras terettüt ettikten sonra arkaya geçti. . ben onun üstünde zevkten bitmek üzeeydim. sonra onun eteğinin altından amını okşamaya başladım. bana karşı koymaya çalışıyor ama engel olamıyordu. sonra eteğini indirip amını yalamaya başladım. sadece ineme sesleri geliyor ben iyice azıyordum.sikim kazık gibi olmuştu. ona bu odunu yalatmalıydım. hemen ağzına verdim. almak istemedi ama zorla aldı. o da istiyor vakumluyordu. hayatımda ilk defa birinin bu kadar ii yaladığını görmemiştim. artık beni siik diye bağırmaya başladı. bakireliğini bozmak üzereydim. sikimi amında gezdirmeye başladım. nliyor sok diye bağırıyordu. sokmak istedim fakat amı çok dardı. kafasını soktum inledi sonra git gel yapmaya başladım. birden içine yükleni,nce kan geldi. arabamın koltukları kan olmuştu ama hiçbirşey umrumda deildi. içime boşalma diye bağırıyordu ama ben çabuk pes edecek adam değildim. daha dur seni götünden de sikeceğim dedim. dahja sonra amının derinliklerinde benim döllerimi hissetti. o da orgazm olmuştu. amının suu arabnın koltuklaını batırmıştı. uzun bir sikişten sonra bi kere de götüne boşaldım. ikimizde zevkin doruklarından iniyorduk. artık istediğimi almıştım ve geç olduğunu bizi merak edeceklerini söyledim ve arabayı hareket ettirdim. yaşadığım zevkten olacak ki arkadaki kanları unuttum. sonra arkadaşın yanına geldim. onlarda bizi çook merak ettiklerini söleyip hemen gidelim artık yeter dediler. sonra arabaya bindik. gamzenin arkadaşı arkadaki kanı görmmüştü. ve ne olduğunu aanladı. . bana dönüp siz zevkten bitmek üzereyken bizdeburada boş boş oturduk dedi. yüzüm çook kızarmıştı. artık gamzenin arkadaşı ece bile azmıştı. hemen arabayı durdurup ormana çıkalım ve biras temiz hava alalım dedi. ormana çıkmıştık bi anda ece kankamın dudaklarına yapışmıştı. sikiş başlamıştı. ben gamzeye baktım. bi daha ister misin dedim. o da bizim araba faztazimiz daha ii biz arabaya gidelim orada sikilşiriz dedi. biz arabada onlar orman da zevkten dört köşe oluyorduk. artık her hafta sonu bunu yapıyoruz.size de tavsiye ederim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.