29 Şubat 2012 Çarşamba

Komşumuz Ayla Teyze

Merhaba ben Kemal Adana 'da oturuyorum. 24 yaşında 1.87 boyunda bir gencim. Bizim komşumuz ayla teyze duldur. Bizim sitenin karşısında kalıyodu annemler tatil için babamla istanbul 'a gitmişti. Ev boştu haliylen ufak kardeşim var, oda evde durmazdı.Neyse komşumuz beni perdeyi çekerken üstsüz gördü annemlerin olmadığını görünce eve geldi. Şaşırmıştım; bu kadın ben evdeyken gelmezdi...Neyse geldi haliylen geri çevirmek istemedim, girmesini söyledim. Bende azgın biriyim açıkçası. Üstsüz kapıyı açtım ve bir dakika beklemesini söyledim. Üstümü giymek için.O da yabancı mı var biraz oturup sana bakıp gidicem dedi. Hiç gerek yok dedi, ben biraz şüphelendim; yanlız o hiç pas vermiyordu. O arada aşk-ı memnu dizisini izliyordum.Bende severim bu diziyi bende izleyeyim bari diyince peki izleyelim dedim. Dul kadın haliyle zevke kolay gelen birisidir diye düşündüm...45- 50 yaşlarında biri, eşortman gibi bişey giymişti ve koltuğun köşesine yaslanıp poposunu yukarı kaldırarak oturdu. Bende de biraz gözümde hassaslık var o koltukta yattım ve onun götüne ayaklarım çarpıyodu ve ayağımı kırarak yattım. 20 dk felan öyle izledikten sonra uyumuş numarası yaptım ve ayaklarımı götüne doğru uzattım...Biraz sağa sola dönerek ayaklarımla taciz yapmaya başladım. Uyanmış gibi yaptım ve tam yanına oturdum ve bende aynen onun gibi oturdum, sikim onun kalçalarına çarpıyodu ve ben resmen sikmeye karar vermiştim...YENi ADULT HiKAYELERMemesini tutunca bana tepki verdi; ne yapıyorsun felan diye, bende bişe yapmıyorum beni affet felan dedim. Neyse dedi ve ben yine memesinden tutup belinden kavrayıp yatırdım ve delice sevişmeye başladım ve kadın orgazm oluyordu ben amını eşortmanın üzerindeyken ellemeye başladım ve zil çaldı ve kızı gelmişti annesini çağırıyodu kızıda 26 yaşlarında bi kızdı biz hemen doğrulup diziyi izlemeye başladık ve kızıda anne hadi eve gelsene diye tutturdu.Annesi kızına bişey dedi kızıda yanıma gelip sikimi tuttu... Ben o arada boşaldım bunun ikisini annemlerin yatağına götürüp delice sevişmeye başladık ve bunları sikmeye başladım o gün öyle bitmişti artık onunla yemek yeme bahanesiyle gidip annesi varsa annesini kız varsa kızı ikisi varsa Grup sikiyordum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.