29 Şubat 2012 Çarşamba

Dantelli ve Türbanlı

Akşam gayet şık bir kıyafetle eşimle beraber fatma’nın evine gittik.kapıyı her zaman olduğu gibi fantezilerimin kraliçesi fatma açmıştı.fatmayı görünce birden nutkum tutulmuştu.üzerinde el örgüsü dantel işlemeli beyaz renkli bir kazak,kazağının içine omuzlarında biten siyah renk bir badi giymişti.fatmanın kolları omzundan itibaen delikli kazağının içinden görünüyordu.altına diz kapaklarının hemen altında biten siyah bol bir etek bacaklarınada ten rengi süper ince bir çorap giymişti. her zamanki gibi başı yine kapalıydı.neyse içeriye geçerek oturduk.fatma eşimle beraber sofrayı hazırlıyor bizde kocası ile laflıyorduk.ben şuan için tam olarak kocası ile ne konuştuğumu dahi hatırlamıyorum.çünkü devamlı olarak fatma’yı kesiyordum.yemek esnasında ben ben fatmanın gözlerine manalı olarak bakıyor oda utangaç bir şekilde gözlerini benden kaçıyordu.onun o masumane bakışları ve utangaçlığı beni dahada delirtiyordu.ama kararlıydım ve bu gece fatmanın görünmeyen ve namahrem olarak kabul edilen gizli bölgelerine giydiği o tatlı çamaşırlarına sahip olacaktım.yemeğin bitmesine müteakip ellerimi yıkamak için lavaboya gitmek için izin istedim.lavabo banyonun içinde olduğundan bana banyonun yolunu göterdiler.heyecanlıydım. banyoda fatmanın çamaşırları olabilirdi.banyonun kapısını kapatmama müteakip gözüme banyo perdesinin hafif aralanmış olan perdesinin arkasında bulunan çamaşır sepeti çarptı.ellerim titreyerek ve heyecenlı bir şekilde sepetin kapağını açtım.evet hayallerim gerçek oluyordu.çamaşırların en üstünde fatmaya ait siyah ince bir çorap duruyordu.yarağım demir gibi olmuştu.bu çorap gündüz fatmanın bizim evegeldiğinde ayağında olan çoraptı. çorabı aldığımda ise beni yeni bir sürpriz bekliyordu.çünkü ince çorabının içinde beyaz küçücük bir dantelli kilot duruyordu.hemen kilotu aldım.fatma’nın beyaz dantelli kilotu o kadar küçüktü ki…..vakit kaybetmeden kilotun içini açarak fatmanın amına değen bölümünü yalamaya başladım.fatmanın kilotu kirliydi,amının suyu akmış ve müteakiben kuruyarak kesif bir kokusu vardı.hele am suyunun tadı tarif edilemeyecek kadar tatlıydı.yarağım artık demir gibi olmuş pantolonumu zorluyordu. hemen yarağımı çıkartarak siyah kilotlu çorapları yarağıma sardım.beyaz kilotun am bölgesini yalayarak 31 çekmeye başladım çok kısa bir sürede kendiminde inanamadığı ölçüde siyah kilotlu çoraların üzerine boşaldım.kilotlu çorapları döllü bir şekilde çamaşır sepetinin içine attım.beyaz kilotu ise cebime koyarak banyodan çıktım.biraz olsun rahatlamıştım.sanki banyoda fatmanın çoraplarını değil kendisini sikmiştim.bir mazeret bulup evden ayrılmalı ve eşimi fatma’yı hayal ederek sikmeliydim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.