29 Şubat 2012 Çarşamba

komşum zilli emine

ben 18 yaşında bir gençim bizim komşumuz emine vardı 40 yaşında seksi bir kadındı fazla kilolu degildi am süperdi nerdeyse her gün eve gelirdi beni şakasına sikimi ellerdi bende küçük oldugumda bişey yapamazdım ama yanımda birisi varken ellerde kimse yokken bişey yapmıyodu bi gün evde kimse yoktu geldi eve dedim annem yok dedi tamam tam gidiyodu tuttum kolundan içeri cektim kapıyı kapalttım dedi ne yapıyon dedim nereye hemen daha yeni geldin otur dedim oturdu bende karşısınıza otu rdu benim alet büyüktü 23 cm di kalktı buda anladı hemen yanına gittim dedi maşaj yap biraz dedi bende masaj yapaya başlatdım dedim yere yat daha güzel masaj yaparım yere yattı bende yan tarafından sırtına maşaj yapıyodum birden kalçasını elledim dedi ne yapıyo dedim ne oldu kalmaya calıştı üstüne oturdum hemen öpmeye başladım yapma diyodu ben hemen üstümü cıkardım agzına verdim o da yalamadı bi şamar attım yalamaya başladı hemen ayaga kaldırdım soydum bi güzel cok güzel ve dilli bi amı vardı hemen içine girdim cok hızlı sikiyodum birden gözünde yaş geldi yavaşladım zaten boşalmıştım biraz yaladıktan sonra beni hemen devam ettim cok hızlı sikiyodum dahada hızlan dedi hiç durmadan bütün güçüm bitene kadar siktim onu ve benden cocugu oldu her gün nerdeyse sikiyodum benle sikiştikten sonra kocası demiş senin amın niye bu kadar büyüdü artık onunla çok dehşet seks yapıyom kısmetse ikinci copcugumu yapıcam

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.