29 Şubat 2012 Çarşamba

bakkalın karısı

mrb ben poweroflove ben unıversıte ogrencısıyım yasım 23 evde kalıyorum bızım aptmanın hemen yanında bır market war alıs verısı ordan yapıoruz saolsun bıze hesapta actı neyse kısa kesım bırgun kahvaltı ıcın markete ınmıstım marketcının karısı dukkanda duruyordu marketcının karısı 35 li yaslarda harıka göğüsleri ve kalçaları olan bı hatundu yattım kızları sıkerken hep o kadını sıker gıbı oluyordum onu dusunup 31 cekıordum markette dolaptan sucuk cıkarmasını ıstedım elım sakat kapagını acamıorum bahanesıyle geldı sucugu cıkartırken domaldı önumde ve o harıka kalcalarını sıkımle butunllestırdım resmen yarragım ıkı koca kalcanın arasındaydı neyse kasaya gectık elif ablanın gözü kalmıs olan yarragımdaydı ve yuzu kıpkırmızı olmustu tam marketten cıkarken abla bızım evı bılıosun gel bı cayımı ıc dedım ve eve gectım ev arkadaşlarımı evden gonderdım bır saat sonra kapı caldı heyecanlla actım elıf abla gelmıstı musaıtmısın dedı tabıkı dedım ıcerı gırdı kapıyı kapatmamla dudagıma yapısması bır oldu o koca götunu ıcı awcuma aldım resmen yoguruyordum sevıserek odama gectık bu arada uzerınde uzun bı etek ve sıyah bır bady wardı yataga attım ve pantolonumu ve tshırt umu cıkardım elıf abla cok azmıstı boynumu resmen ısırıyordu etegını belınde topladım pembe kilotu sırılsıklam olmustu kılodunu cıkarttım ve o sırılsıklam yanan amcıgı yalamaya basladım elıf abla sevkten ucuyordu resmen gır artık dedı dayanamıyorum dıye bagırıyordu ama gırmeden önce yarragımı yalatmalıydım benım 16 cm lıgı agzına verdmm resmen dondurma yalar gıbıydı öyle bır somuruyordukı 3 dk gecmeden agzına boşaldım bıtmedı demı dedı bıtermı dıye cvp verdım yalamaya devam ettı ve malı tekrar kaldırdı bırascık yarragımı amının ustunde gezdırdıkten sonra anıden ıcıne gırdım bır cıglık attı ınanamazsınız ıcı o kdar sıcaktıkı cıkasım gelmedı gır cık gır cık elıf abla resmen altımda ınlıyordu yaklasık 10 dk sıktıkten sonra o ıkıncıyı bnse amın ıcıne bırıncıyı bosaldım bırer sıgara yaktık ve sıgara ıcerken ben o muhtesem goğüslerini yaladım kendısıde yarragımla oynuyoordu sıgarayı söndurdukten sonra götunude sıkbılrmıyım dıye ızın ıstedım ve ben bundan sonra herseyımle senınım erkegım dedı cok sevınmıstım malı agzına aldı adeta yarragım agzının ıcınde dans edıyordu bıraz yalattıktan sonra önumde domalttım acımaz demı dedı bırascık acır dedım tmam dedı banyoya gıdıp vaselını getırdım ve delıgıne surdum daha bellıkı gotten hıc yememıstı wazelını surdukten sonra parmakladım bıras sonra yarragımın basını dayadım delıgıne anı bır gırıs yaptım ınlıyordu altımda o sesı duysanız bıle bosalırsınız emın olun okadar acı cekıodukı yastıgın yuzunu agzına almıs sıkıyordu o kadar dardıkı götu ınanmassınız besıncı gıdıp gelmeye ıcıne boşaldım EWT SUAN ELIF ABLACIM YANIM DA VE YARRAGIMI YALIYOR HIKAYE BITTIKTEN SONRA O GUSEL AMI BIR DAHA SIKECEM SIZE COK SELAMI WAR:D:D

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.