29 Şubat 2012 Çarşamba

Japon Pazarında Elleyip Götümden Sikti

Mrb adım ebru babam japon pazarı işletiyor ve annemle ben onunla beraber çalışıyoruz erkeklerin dar olan koridorlarda gezinirken sürtmelerine artık alışmıştım babam depoya gittiği bir zaman arada gezinirken annemi sote bir yerde öylece dururken fark ettim merak ettim acaba neden orada duruyor diye halbuki dükkanın en dar yeri orasıydı ve müşteriler oradan o varken asla geçemezdi bir adamın o tarafa doğru ilerlediğini görünce izlemeye başladım bakalım annem çekilecekmi kenara diye adamın önü epey kabarıktı adam annemin arkasına gelince hafiften ileriye bastırır gibi yaptı ölece kaldı adam artık annemin arkasındaydı ve annem hiç çekilmiyordu adam annemin götünü okşamaya başladı malların arasından olanları izlerken adeta sikilmek istiyordum dükkanın kapısını kapadım seyre devam ediyordum adam annemin eteğini beline sıyırarak sikini dışarıya çıkardı acele ettikleri belliydi adam hiç beklemeden sikini annemin amına soktu annem habire kendini ileri geri yaparak sikilmenin tadını çıkartıyor gördüklerim ilede beni kudurtuyordu adam annemi ayağa kaldırdı bacağını twzgaha kaldırarak sikini tekrar amına soktu artık girip çıkan siki net görebiliyodum deliye döncek gibiydim parmaklarım amımdaydı artık bende kendimi sikiyordum adam annemin amından sikini çıkartarak beline boşalınca hemen kapıyı açtım ve kapının önünde beklemeye başladım az sonra adam yanımdan geçerken elini götüme sürterek geçti parmağı götümün deliğine denk gelmişti sesimi çıkarmadım annem eve gitti hava kararmaya başlamıştı bende yerleri süpürüyordum baktım aynı adam içeriye girdi kapı bana epey uzaktı yüzüm adama dönüktü merak ettim annemi görmeyince çıkar diye düşündüm yanımdan geçerken eli yine götümün yanağına yapıştı ve devam etti yine sesimi çıkarmadım olduğpum yer fena değildi sote açısından adam geriye döndü bana doğru gelirken arkamı ona dönerek süpürmeye devam ettim adam tam arkama gelmişti ve sikini götüme dayadı hiç çekilmediğimi görünce eliylede götümü tuttu hem okşuyor hemde sikini götümün arasına sürtüyordu ölece durdum adam eteğimi kaldırdı sikini amımın yanağına getirdi itiraz ettim daha kızım ben dedim götümü sik dedim adamın çok hoşuna gitti hiç konuşmuyor sadece işini yapıyordu saftan vazelin aldı götüme sürdü kendi sikinede sürdü ve sikini götüme sokmaya başladı delireecek gibiydim canımın yandığını neredeyse anlamıyordum okadar zevk alıyordum daracık götümün içinde5 dakia kadar gidip geldikten sonra sanırım dar olduğundan dolayı hemen götümün içine boşaldı bende boşalmıştım ama birkaç kez daha boşalmak isterdim fakat risk olurdu artık adam dükkandan çıktı gitti bende o günden sonra annemin sote yerinden ayrılmaz oldum süper bir yer V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.