29 Şubat 2012 Çarşamba

İşimi Kaybetmedim Götümü Kaybettim.

İsmim nihal kocamla 12 senedir evliyim benim yaşım 36 kocam metinin yaşı 38 evlenmeden önce mahalleden danışmış olmamız ve ilerki zamanlarda evlenmemizi sağladı metin ile birlikdeliğimde başka kimseyle görüşmedim ve birlikdelik yapmadım mutlu ailemizi 2 çocuğumuzx süslüyor metinin işi durumu oldukca iyiydi ancak kriz ortamında işleri bozulunca ev ve araba kredimizi ödemekde zorlanmaya başladık metin benim çalışmama karşı oluyordu beni kıskanıyordu aslında kıskanmakda haklıydı cünkü fiziki güzelliğim ister istemez haklıydı ancak kocamın iş durumu beni üzüyordu ve tabiki aile kavgaları başlamışdı ben ısrarla işe girmewk istediğimi söylüyordum ve nihayet ikna ettim metini gazete ilanlarını takip ederek bir muhasebe bürosunda işe başladım hergün bakımımı yaparak güzel giyinerek işe gitmeye başladım büroda patronun dikkatini ancak 15 gün sonra cekmişdim başka çalışanlarda olmasıyla beni görmemişdi yemek yemek için herkes gittiğinde ben giderleri azaltmak için büroda adışdırıyordum o an patronum sinan yanıma gelerek durumu sordu bende kısaca anlattım ve o andan itibaren bana olan ilgisi farklılaşmışdı ve daha fazla para almak istersen mesaiye kalabilirsin dedi bende kabul ettim kocamdan izin alarak alacağım para iyiy olacakdı ancak mesaiye kaldığımda iş yerinde sadece ben ve patronum kalıyordu kendisi odasında işlerin sonucunu kontrol ediyordu başımdan gecen o malum hadise olduğunda arşivden dosyaları alıyordum ve yere düşürdüğüm klasörü almak için eğildiğimde patronum fiziki durumumu inceliyordu ben kendisini fark ettiğimde yemek söyleyeceğini ve eşlik etmemi söyledi bende kabul ettim yediğimiz yemek sırasında sohbetimiz güzeldi beni etkilemeye başlamışdı ama kocamdan başkasını görmüyordum yemek için kendisine teşekkür ettim ve gece beni evime bırakması ile son buldu ama bana olan bakışlarını anlamamak elde değildi ilerki günlerde ister istemez yakınlaşmaya başladık bende ondan etkilenmeye başlamışdım duygularıma hakim olamıyordum sürekli kendime yapma evlisin ve çocukların var diyordum ama öte yandan bir defalık birlikdelik olsa birşey olmamalı diyordum duygularıma hayır diyemediğim anda işlerimizin yoğun olması ve kocamdan belkide sabaha kadar çalışmamız gerekiyor iznini alarak içimde kopan fırtınaya bırakdım kendimi gece ilerleyen saatde sinan yanıma gelerek işi bırak yoruldun dedi bende bunun için para alıyorum dediğimde herşey para değil dedi ve kollarımdan beni tutarak ayağa kaldırdı ve dutaklarıma kondurduğu öpücük ile farklı heyecana kapıldım artık o kadar etkili öpüyorduki nefesimi kesmişdi kendime geldiğimde yapma ikimizde evliyiz ve benim mutlu bir yuvam var dedim ancak bana mutlu yuvaların devamı tatlı kacamaklarla sağlanır aksi halde mutlu olamazsın diyerek öpüşmeye devam ettive çalışma masasının üzerine beni yatırarak üzerimdeki elbisemi cıkartmaya başladı sütyenimi cıkartarak memelerimi emmeye başladı memelerimi emmesi beni fena halde tahrik etmişdi acele etmiyordu seks konusunda uzmandı eteğimi cıkarttığında kalbim yerinden cıkacak gibiydi lülotumun üzerinden dilini ebeyce kullandı abış aramda külotumu cıkarttığında benim için geriye dönüş yokdu artık diliyle amımın dutaklarına yapdığı baskı beni zevklendirmişdiamımın dutaklarını emmesi adeta kocamın unutmaya başladığı ön sevişmeyi hatırlattı bana diliyle masaj yapdığı amım cabuk orgazma ulaşmışdı amımın zevk suyunu sinan emmesiyle azgın boğaya dönmüşdü beni yormamak için bacaklarımı omuzıuna alarak amımı emiyordu ebeyce sürdü bu zevk anı bandolonunu indirerek benden külotundan sikini cıkartmamı istedi bende zevkle dedim ve külotundan sikine elimi attığımda azgın boğayla karşılaşdım sıcak ve kalındı ağzıma alıp oral seks yapmaya başladım siki ağzımda iken kendimi tuhaf hissettim cünkü hayatımda kocamdan başka kimsenin sikini görmemişdim ama yaşadığım farklıydı sikinden aldığım zevk beni arzulandırıyordu ebeyce süre sikini emdim ve ağzımdan cıkartarak masa üzerinde yatarak bacaklarımı iki yana acdım bana bak istemiyorsan yapmayabilirsin dedi bende istiyorum dedim ve sikinin amıma girmesiyle içimden derin bir oh cekdim yani patronum beni sikmeseydi bu aşamada başkası sikecekdi hem patronumdan hoşlanıyordum sinan amıma sikini sokup cıkarttıkca ben sinanın boynunu tatlı ısırıklara boğuyordum sürekli pozisyon değişdiriyorduk en son olduğumuz pozisyon benim bacaklarımı omuzuna aldığı pozisyondu o an ben boşalıyorum dediğimde sinan bende boşalacağım dedi ben önce boşaldığımda sinan amımdan cıkacağı sıra kendisine izin vermedim ve amıma boşalmasını sağladım bana korunuyormusun dedi bende evet dedim sabah işe geldiğimde ertesi gün hapı aldığımı söyledim bana yani hazırlıklıydın dedi bende evet seninle seks yapmayı arzuluyordum dedim ve biraz dinlenmenin ardından sinanın sikini ağzıma alarak yeniden erekde ettim sinanda beni domalttı ve önce amıma yeniden sokdu biraz sonrada önce diliyle yumuşattığı götüme amımdan sızan spermlerin yardımıyla götüme sürtü kayganlaşsın diye ve ilk başlarda zorlandı ancak sonrasında sikinin başını götümde hissttiğimde kendimi sıkmayı bırakdım yani kocamın sahip olduğu amımm dan sonra götüm hoşlandığım patronuma gidiyordu kendimi bırakdığım an götümde acı hissettim anladımki sinanın siki götüme girmişdi bir süre sikini oynatmadı ve üzerime yığıldı sonrasında sikini ileri geri yaparak götümdeki acıyı zevke dönüşdürdü sinan beni sikerken sürekli iltifat ediyordu bana sana ev tutacağım ve birlikde yaşayacağız dedi bende çok erken ileride düşünürüz dedim ve sabaha karşı üzerimizi giyerek beni evime bırakdı pişman değildim arzuladığım erkeğe kendimi verdim eve girdiğimde önce çocukların odasına gittim ve yatağın kenaraında çocuklarıma bakarak ağladım sessizce yani anneleri namusunu koruyamamışdı para için çalışmaya başlamışdım ve kısa süre sonra kendimi patronumun kollarında buldum böyle olmamalıydı V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.