29 Şubat 2012 Çarşamba

BODRUM KATTA SİKİLDİM

Merhaba arkadaslar ben yine adanadan Emre ;) kisa bir hikayemle daha sizlerle beraberim...bu seferki dün gece meydana geldi ve gerçekten hoşnut bir şekilde ayrıldım. Aksam eve gidip hemen altımdaki külodu çıkardım yer yerimi iyce temizledikten sonra kot pantolonumu ve kısa bir t-shirt giyerek dısarı dogru çıktım. stadyumun oralara geldiğimde bir arada . pantolonumu biraz aşağı çektim kısa t-shirtimin yardımıylada götümün başlangıç kısmı görünür giib olmuştu. Etrafta öylece dolaşmaya başladım. o kadar azmıştımki arada bir elimi götüme sokup parmağımla baskı yapıyordum. küçük olan parka geçip oturdum. oturduğum yer kuytu biryerdi. birileri şimdi gelir birazdan gelir diye beklerken gelip geçen yoktu. caddeye doğru baktığımda bay ve bayan birinin geçtiğini gördüm. içimden adam tek olsa diye geçirdim sonra arkamdan geçtiklerini gördüm. ilginçtirki adam beni izliyordu arkamdan geçerken çünkü götüm açılmıştı bende adamı süzüyordum ve bir göz atıp gülümsedim . adamla karısı hemen apartmana girdiler. birazdaha oturup bari gideyim derken kapı sesi duydum az önceki adam dışarı çıkmıştı ve beni izliyordu. kalkıp yanına gittim ve saati sordum. hiç beklemediim bir şekilde. - ne yapacaksın saati içeri gir dedi. sevindim kapıdan girip bodrum kata indik. orada kendilerine eski eşyaları koymaları için ayrılan yere geçtik ve sortundan sarkan sikini çıkarıp avuçladım. ellemeri bırakta azına al fazla zamanım yok dedi. ve kafamı sikine bastırdı sertlik hoşma gitmiş deliler gibi yalıyordum. beni kaldırdı hemen pantolonumu yırtarcasına indirdi. daha ayağımdan tam çıkarmaya kalmadan birden götümü iki yana ayırıp diliyle dokunmaya başladı. sonra tükürükledii sikini birden geçirdi. siki 15-16 santim vardı adamhırıltılarla gidiyordu. sonra çevirip eski kasaların birine oturttu ve bacak arası yaptı o şekilde 3-4 dakika siktikten sonra kalktı ve boğazımın derinliklerine boşaldı. ayağa kalktım sikini öptüm giyindi ve gitti. giderken bana 20 milyon bıraktı parayı almak hoşuma gitmişti ve bu ilkkez oluyordu. kalkıp pantolonumu tam çektim. adamın arkasından asansöre bana ne yapıyorsun dedi ama dinlemedim rasgele bir kata basıp sonra stop yaptım. sortunu indirip sakso çekmeye basladım adamı bri kerede orada boşaltıp katına çıkınca sikinin ucunu öptüm. muamele iyi arada bir parka ugra dedi bakalım belki giderim ;) arkadaslar maillerinizi bekliyorum.Adana ve çevresi lütfen....

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.