29 Şubat 2012 Çarşamba

Kızımı Siktim

Bundan 1 ay önce kızım ecenin 16 üncü yaş günü yaptık bütün kız arkadaşları gelmişti ece onlarla eğlenip akşamakadar bilgisayarla uğraştı ertesi gün ecenin bilgisayarını açıp indirdiği filmleri izleyince şok oldum küçük kızların azman denecek büyüklükteki sikleri yalayıp götlerine alırken atıkları çığlıklar mütişti ecenin email adresini alıp bilgisayarı kapatım akşama ece gelip bilgisayarı açtı tahminimce filmleri izliyordu eliylede amıyla oynuyordu daha önce hiç dikkat etmediğim için ece rahat hareket ediyordu bir süre sonra ece tamamen dalmıştı yavaşça kalkıp monitörü görebileceğim kadar uzağından geçtim evet ece sex filmlerini izliyordu tekrar kendi bilgisayarıma oturup eceye email atım ona küçük kızlardan çok hoşlandığımı 22 santimlik sikimi yalamasını ve onun küçük ve geriye çıkık götünü sikmek istediğimi yazdım ece az sonra yazdıklarımı okuyunca önce bilgisayarını kapatıp odasına giti bende 2 inci bir email yazdım ece istersen evin bodrumuna inip sikimin tadına bakabilirsin seni sikimin kölesi yapar zevkten inletirim falan yazdım ece yarım saat sonra gelip tekrar bilgisayarı açıp email imi okuyup benim kim olduğumu onu nereden tanıdığımı yaşımı falan sordu bende beni tanımadığını benim kim olduğumu bilmemesi gerektiğini böylesinin daha gizemli olacağını yazdım ece 1 sat sonra geleceğini yazıp odasına giti bir süre sonra ece babacım ben arkadaşıma gidiyorum 1 sat sonra gelirim deyip . çıktı bende içimden git kızım git seni öyle sikicemki götünün üstüne oturamayacaksın diye geçirdim 10 dakika sonra kar maskemi yanıma alıp bodruma indim ece karanlıkta duruyordu kar maskesini takıp kalın bir ses tonuyla yavaşça geldinmi şimdi yüzüme bakmadan önümde çök dedim ece gerçektende hiç itiraz etmeden dizlerimin önünde yere çöktü fermuarımı açarak sikimi çıkartıp ağzına soktum acemi olduğundan yalamasını bilmiyordu saçlarını çekip tokadı yapıştırıp yala küçük orospu deyip gırtlağına kadar sokup çıkartmaya başladım ecenin küçük ağzı benim koca sikimi alamıyor boğulacak oluyordu sikimi ağzından çıkartıp 31 çekerek ağzına boşaldım eceye yut hepsini dedim oda dediğimi yapıp yutu eceyi domaltıp amını ve göt deliğini yaladım küçük kızım zevkten inliyor kıvranıyordu sikimi göt deliğine dayayıp yavaşça girmeye başladım ece dur çok acıyor diye yalvarıyordu ağzını kapatıp taşaklarıma kadar kökledim ece bir iki dakika nefesiz kaldı korkmuştum ama sikim hala girip çıkıyordu ece acıdan yalvarıyordu ona az sonra bu acılar geçecek ve zevkten inleyeceksin . deyip sikimi köküne kadar sokmaya devam etim bir süre sonra ece artık kendini sıkmayı bırakmış götünü geriye doğru bastırıyordu kısık sesle inliyordu bende kendimden geçmiştim küçük kızım altımda inliyor bende uçuyordum sikimi götünden çıkartıp ağzına verip boşaldım eceyi duvara dayayıp kıları yeni yeni çıkmış amını yalayıp kasılarak boşaltım ve eve çıktım tekrar bilgisayarın başına geçip ona nasıl dediğim gibi onu zevkten bayıltana kadar siktiğimi yazdım ece az sonra eve geldi yüzü kızarmış menilerim hala dudaklarının kenarında kalmıştı hemen banyoya girip temizlendi ve yatı onu sikmenin bukadar zevkli olacağını tahmin etmemiştim ertesi gün ece benim yazımı okumuş ve bana kendisini çok kötü siktiğimi götünün üstüne oturamadığını sikimin gerçekten çok büyük ve kalın olduğunu lisede daha önce yaladığı sikleri birleştirse yinede benim sikim kadar olmayacağını benim tam bir erkek olduğumu kendisinin sert ve kaba erkeklerden hoşlandığını yazmış bu günde sikilmek istiyorum demişti ona yarım sat sonra aynı yere gelmesini söyledim ece az sonra baba ben arkadaşıma gidiyorum bir iki sate dönerim deyip çıktı peşine bende indim yine kar maskemi takıp kalın bie ses tonuyla gel küçük lolitam sikimi yalayıp kaldırki seni inleterek sikeyim dedim ece gelip sikime yapışıp yalamaya başladı ecenin saçlarından çekip sikimi gırtlağına kadar sokup çıkartıyor ara sırada tokadı yapıştırıp . canını acıtıyordum eceyi domaltıp sikimi göt deliğine dayayıp pompalamaya başladım küçük kızım inleyip kasılıyor altımda kıvranıyordu iki posta sikip amını yalayıp çıktım ece az sonra eve gelip banyo yapıp bilgi sayarın başına oturdu bana onu gerçekten sikimin kölesi yaptığımı benim her istediğimi yapacağını yazmış ona artık bundan sonra onu sikmeyeceğimi sikilşmek isterse babasını baştan çıkartmasını falan yazdım ece üç dört gün boyunca devamlı yalvararak kendisini sikmemi yazıp durdu hiç cevap yazmadım ertesi gün ece hiç yapmadığı bir şey yaptı mini eteğini giyip karşıma oturdu kilot giymediğinden her yeri görünüyordu bende kalkıp eşortmanımı giyip uzandım sikim kalkmış kazık olmuştu ece uyuduğumu anlamakiçin bir kaç kez bana seslendi ben uyuyormuş gibi yaptım ece yanıma gelip eşortmanımı yavaşça açıp sikimi eline aldı ve yalamaya başladı ben az sonra uyanmış gibi yapıp sikim ağzındayken göz göze geldik ben devam et dedim ece sikimi emiyor yalıyor taşaklarımı yalıyordu ayağa kalkıp sikimi taşaklarıma kadar sokup saçlarını çekip bir kaç kez tokat atım ece başını kaldırıp kısık sesle baba o yoksa sen miydin dedi bende evet küçük orospum bendim dedim eceyi masaya yatırıp bacaklarını karnına çektirip ortaya çıkan şeftalisini yardım ece acıyla inleyerek bir süre sonra boşaldı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.