29 Şubat 2012 Çarşamba

Ayselin ufaklığı da bi güzel siktim

Komşum Ayselle nasıl beraber olduğumuzu ve 14 yaşındaki sex ilahesi kızından bahsetmiştim. Bir gece Aysel hanım kızıyla bana geldi. Kocasının evde olmadığını komşusunu hastahaneye götüreceklerini, kızının benim yanımda kalıp kalamıyacağını sordu. Ben de tabi kalabilir dedim. Kızı eve aldım. Kızın ismi Vildandı . Vildan okul çantası ile gelmişti. kemal amca ben ders çalışcağım nerde çalışayım dedi. Ben de istediğin yerde çalışabilirsin. Yalnız salonda ben televizyon izliyorum istersen çalışma odama gidebilirsin dedim. Onu çalışma odama götürdüm. Bilgisayarım açıktı. Ekran kararmıştı. Vildan'ın üzerinde yine geçen sefer giydiği kısa etek ve göğüslerini gösteren şeffaf bülüzü vardı. Ben salona geçtim. Tv izlemeğe başladım. Birden Vildan aklıma geldi ne yapıyordiye. Yatak odamla çalışma odasının kapıları birbirine bakıyordu. sanki yatakodasıından birşey alacakmış gibi odama gittim. Kapıyı açık bıraktım. çalışmaodasının da kapısı açıktı. Vildan masada ders yapıyordu. Yüzü bana dönükoturmuş masanın altından bacakları görülüyor. Kalçaları ve amcığı bütüngüzelliği ile belli oluyordu. Yakalanmamak için fazla da bakamıyordum. Ama okendini derse vermiş çalışıyordu. Bir ara elini külotundan içeri soktu. Amıyla oynamağa başladı...
Oynadıkça zevk aldığı belli oluyordu. Benim sikim de kazıkgibi oldu. Daha sonra bilgisayarımı kullanmağa başladı. Ben daha önce sekssitesi açmıştım. Ekran aydınlanınca site karşısına çıktı. Birden bire afalladı.Ben gizlendim. O sitede gezinmeğe başladı ama nelere baktığını göremiyordum.yüzü bana dönük olduğu için bilgisayarın ekranının da arkası banadönüktü.Herhalde çok güzel bir site bulduki zevk ile izliyor amınımıncıklıyordu. Ben daha fazla duramadım. sanki yeni gelmiş gibi çalışma odasınadaldım. Vildan birden irkildi, el çabukluğu ile ekranı değiştirdi. Kızımnasılsın dersler nasıl gidiyor ddim. O da yüzü kızarmış bir şekilde sağol Kemalamca dersler iyi çalışıyorum dedi. Ben de kızım müsade edersen maillerimebakacağım. Sen biraz salonda dinlen dedim. Tamam amca deyip kalktı. Salonageçti ben de koltuğa geçtim tam oturacakken baktım ki koltuk ıslanmış demek okadar zevk aldıki am suları oturduğu yere akmış. Bilgisayarın ekranını açıncabirde ne göreyim. Kocaman siki olan birisi bir kızı dömeltmiş götünden sikiyor.Ben de filmi izlemeğe başladım. Bir ara Vildan'ın yatak odama geçtiğinifarkettim. Ama çaktırmadım. Ben de masanın altından sikimi çıkarıp oynamağabaşladım. 20 cm.lik sik kazık gibi olmuştu. yavaş yavaş sikimi sıvazlıyor filmi izliyor ara sıra yatak odama bakıyordum. Vildan gizlice beni gözetliyoramını karıştırıyordu. Artık yeter dedim kendi kendime ve kakltım. Kalkıp yatakodama geçtim. Vildan kalakalmıştı. Bir eli amında hiç birşey yapamıyor öyleceduruyordu. Yanına gittim. Ne yapıyorsun kız dedim . O da sen ne yapıyorsan bende onu yapıyorum dedi. Hemen kollarımın arasına aldım. Bir kul gibi titriordu.Sarıldım dudaklarından öpmeğe başladım. Him direnmeden o da karşılık verdi.Birlikte öpüşmeğe başladık. Bülüzünü sıyırıp çıkardım. Sütyensiz memeleridışarı fırladı. Memelerine yumuldum emmeğe başladım. Memeler taş gibiydi.Ucları sertleşmiş emdikçe vildan inliyordu. Ben de üstümü çıkardım soyunurkengözlerini sikimden alamıyordu sadece külotla kaldım. O nu da soydum. Yatağayatırdım. Amını koklamağa başladım. daha önceden sulanmış olan am mis gibikokuyordu. Dilimle amını bızırını yalamağa başladım. Vildan yerin de duramıyor.Kemal amca ne olur beni sikme diyor ama bir yandan da amını ağzımabaştırıyordu. Tamam kızım seni sikmiyeceğim dedim. Yalamağa devam ettiim kızkuduruyor, altım da çırpınıyor,devam et kemal amca diyordu. Ben yatağa yattımonu üstüme çektim 69 vaziyetine geçmiştik o da benim sikimi ağzına almağaçalıştı. ama sikim çok büyük ve kalındı. Annesine girmemişti ki kızına girsin.Ama dondurma yalar gibi kafasını yalıyor dil darbeleriyle beni çıldırtıyordu. Obeni ben onu emiyorduk. Birden bire kasıldı titremeğe başladı. Üzerime yığılıp kaldıboşalmıştı. Amı vıcık vocık olmuş am suları ağzıma akıyordu. daha fazladuramazdım hemen Vildan'ı dömelttim. Kıç deliğini yalamağa başladım. Zevktenzaten kıçı açılıp kapanıyordu. Am suları da kıçına akmış kıçı kayganlaşmıştı.Parmağımla da iyice açtım. Ama göt deliği bollaşmış gibi geldi. Sikimin başınıgötüne sokmağa başladım. Kemal amca yavaş yavaş yap dedi. Arkadaşlarıma göttensiktiriyorum. Ama onların ki minnacık seninki onlarınkinin 3 katı dedi. Sikiminkafası yavaş, yavaş içine girmeğe başladı, kendini kasıyordu serbest bırakdedim. Gevşedi. Yavaş yavaş derken sikimin yarısı içerdeydi. Gidip gelmeğebaşladım. Duracak hal kalmamıştı,birden bire patladım. Fazla dabastıramıyordum. Sikim girmiyordu kıçı yırtılır diye korkuyordum. Yavaş yavaşhareketlerle boşalmağa devam ettim. sikim küçülmeğe başlayınca da iyicekökledim. Bir ah amca ne yaptın dedi. Ama duracak halde değildim. Pompalamağadevam ettim. Yanıma uzandı sikimi ağzına alıp emmeğe devam etti. Sağol Kemalamca çok güzeldi dedi. Kemal amca hadi kalkalım dedi. Annemler nerdeyse gelir.Kalktık giyindik. Yine yaparmıyız dedim. Tabiki amca bam işe gidince Annemisiktiğini biliyorum. Ara sırada beni sikersin. Erkek arkadaşlarımın miniciksikleri birşeye benzemiyor. Hem onlar hemen amından sikmek istiyorlar sen öyledeğilsin. Hiç canımı yakmadan beni mutlu ettin dedi. Birazdan Annesi geldi. Evebuyur ettim. Yok biz gidelim dedi. Hadi kızımeşyalarını al.dedi. Vildan içerigeçince o da elini sikime attı. Ne o özledin mi ? Yarın sabah çocuk okula gidincegelirim dedi. Kızını alıp eve gittiler. Anne ve kızını sikmeğe devam ediyorum.Kızı ne zaman amından sikeceğim bilmiyorum. Amından sikersem o nu da sizeanlatırım...
Hikaye Yazarı : SerkanMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Aysel 'i siktim, gözüm küçük kızında
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.