29 Şubat 2012 Çarşamba

Uyuyan güzeli yalayarak uyandırdım

Cümleten s.a öncelikle belirtmek isterim anlatıklarımın hepsi dogru yinede inanıp inanmamak siz okuyuculara kalmıs ben esmer 35 yasında ve kilolu bir erkegim aletim öyle herkesin anlattıgı gibi devasa bir alet degil bana ve partnerlerime yetiyor antalyada yasıyorum istanbuldan cok yakın tanıdıklarımız misafirlige gelmisti 2 kızları vardı biri 19 biride 16 yasında 19 yasındaki kızları simgeye hayrandım cok güzel ve al benisi olan bir kızdı hep ogün hep beraber denize gitmistik denizde eğleniyor suda voleybol falan oynuyorduk gözüm bir ara simgeye ilisti denize dalıp cıkmıs gögsünün biri bikinisinin dısına cıkmıs ama farkında degildi kafamı cevirdigimde arka tarafımda duran iki erkeginde baktıgını gördüm hemen yanına yaklasıp canım su bikinini düzelt herkesin gözü sende dedim heycanla hemen kapattı cok tsk ederim uyardıgın icin dedi ogün eglenip eve döndük herkes yorgundu ve uzanmıstı uyuya kalmısım uyandıgımda karsı tarafımda simge üzerinde bikiniyle uyuyor altında sadece bir sort vardı kalktım wc ye gittim evde kimse yoktu sanırım herkes carsıya inmisti odaya geri geldim icimde anlamsız bir heyecan vardı sanki birseyler beni dürtüyordu denizde gördügüm o manzara gözlerimin önüne gelmisti usulca oturdugum yerden kalkıp simgenin yanında diz cöküp elimi usulca bikinisin üzerinde
gögüsüne götürdüm hafif bir sekilde bir süre oynadım bikinisin üzerinden baktım ne bir kıpırdama nede bir hareket vardı bikinisini usulca tutup yukarı kaldırıp bıraktım gögüsleri dısarı fırlamıstı parmaklarımın ucuyla gögüs ucları ellemeye basladım heyecanım kat kat artıyordu kalbim hızlı hızlı atıyordu ya uyanırsa ters bir tepki gösterip evdekilere söylerse isin sonunda rezil olmakta vardı ne olursa olsun dedim icimden dudaklarımı gögüs uclarına götürdüm uclarını öptüm önce sonra dudaklarımın arasına alıp resmen emmeye basladım baktım hala ses yok simgeden altındaki sortuna yöneldim yavas hareketlerle baldırlarına kadar indirdim icinde hic birsey yoktu tüysüz o güzel şeftalisi gözlerimin önündeydi elimi atıp oksamaya basladım bir yandan da bir gögsü dudaklarımın arasındaydı bir iki dakka böyle devam ettim bir anda kafamda elini hissettim saclarımı oksamaya basladı cok güzel devam et dedi o anda hem sasırdım hemde sevinmistim tas gibi bir hatun yarı cıplak önümdeydi hemen üzerinde duran bikinisi tamamen cıkarttım ve sortunuda tamamen indirdim ayagımdaki sortu cıkarıp bende cırılcıplak kaldım önünde yerimi alıp tüysüz seftalisini emmeye basladım dilimi tam arasına sokuyor arada seftalisinin dudaklarını kapıyor emiyordum kıvranıyordu resmen altımda cok güzel devam et diyor inlemeye devam ediyordu ayaga kalktıp aletimi dudak hizasına getirdim sıra sende dedim o kucuk elleriyle aletimi tutup önce yukarı assagı oynadı ve sonra o güzelim dudaklarını yanstırıp önce aletimin basına bir öpücük kondurup yüzüme baktı ve aynen söyle dedi bu sene seninle olmasaydı bir sekilde biriyle olacaktım sana kısmet oldu diyip aletimi agzına alıp emmeye basladı okadar güzel yalıyorduki aletimi damarlarım sertlesmeye baslamıstı dur dedim simdi patlaycam bıraktı ayaga kalktıp bacaklarını kıvırıp iki yöne iyice acıp bacak arasına girip aletimi o güzel seftalisine dayadım ve bir anda yüklendim okadar ıslanmıstıki seftalisi bir anda girdim icine acıyla ahhhh diye bir cıglık attı bakiremi acaba deyip korkuyla cıkarıp aletime baktım korkma aşkım korkma erkegim 16 yasında kaybettim ben kızlıgımı dedi tekrar aletimi yerlestirip tam gaz devam ettim daracık ve muhtesem seftalisi aletimi sarıp sarmalıyordu bes dakika sonra falan artık dayanamaycagımı anladım icinden cıkıp bir iki kere sıvazladım aletimi ve seftalisinin üzerine bosaldım yattıgı yerde derin derin nefes alarak iki veya üç dakika kadar yattı sonra kalkıp yanıma geldi ve dudaklarıma yapıstı ben dakika kadar sadece öpüstük beni elimden tutup hadi banyoya dedi banyoya beraber girdik bir kez de banyoda beraber olduk üzerimizi giyinip el ele evden cıktık ailemizin yanına gelene kadar el eleydik oraya yaklastıgımızda bıraktık 20 gün boyunca fırsat buldukca sevistik simdi evli bundan sonra aynı fırsat dogarmı bilmiyorum ama dogarsa yine yapardım unutmadan onun gibi öpüsen bir kisi daha cıkmadı nefesimi kesiyordu öpüsürken..tanısmak isteyen bayanlarla konusabiliriz saglıcakla kalın...
Hikaye Yazarı : MuratMail Adresi     : istanbul_asigi34@hotmail.com Diğer Hikayeleri :  Mutfakçı dul yarrağa hasret kalmış | dul sex hikayeleri 
Baldızım aniden aletimi tuttu | yeni sex hikayeleri 

En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.