29 Şubat 2012 Çarşamba

Arkadaşımın Harika Annesi

Slm.. ben istanbuldan ege..arkdasımın annesını nasıl sıktıgımı anlatıcagım size yasım 16 arkdasım mert ile 3 4 senedir arkdasız hep onlara gider birşeyler yerım onlarda takılırız annesi berna 34 yasında 1.85 boyunca 60 70 kilo civari esmer tas gibi bir kadin.. bir gun yıne onlara gittim yine berna ablacım giymıstı daracik kot pantulonu.ami belli oluyordu öyle bir azdimki mert e dedım tuvalete gidiyorum ve tuvalete girdim hemen 2 asildim hemen orda bosaltım o kadar azmıstımkı mert ile bilgisayarın basına gectik. ve ona yanlıslıkla acmısım gibi yapıp bir hikaye sitesi actim ve orda annesi ile ilişki yasıyan bir cocuk yazmıstı uzun uzun mert ile bunu okuduk biz tabi bi yandanda o kadar cok azdikki kapıyı kıtleyıp 31 cektik rahatladik ben mert e bu iş 31 le olmıcak kanka dedım baska bırseyler yapalım dedım annenı sıkelım dedım once cok kızdı kufur felan ettı gıt felan dedı tabi onu kafaya almam uzun surmedi peki nasıl olcak dedi.. anlattım işte ilgisini cekmelıyız felan salonda berna abla yayılmıs koltuga yatiyordu ve aaa aaa sesler cıkar tıyordu ben gittim yanına ne oldu berna abla dedım bacaklarım ile sırtım cok agriyor dun kömur tasımaya yardım ettim dedi. ve bende istersen sana masaj yapayim berna abla dedım yok yok gerek yok dedi gecer olurmu öyle birşey bir masaj yapaym birsey cıgın kalmaz ama git once pantulonunu cıkar gel dedım gitti bir sort giyip içeri geldi bende krem i alıp bacaklarına sırtına sürdum once sırtından basladım kalcasına geldım o yarıktan agzımı sokmam ıcın kendımı zor tutuyordm mertte ordan bizi izliyordu mertte geldi bende yardım edeym dedi mert sirtini yapmaya basladi ben bacaklara ındım. " sexhikayelerr.blogspot.com "  kalcalarını sıkıyordum masaj yapıyordum ama sort boldu altında kılot yokdu amı gözukuyordu sıkım oldu dımdık mertın kıde öyle berna abla bunu gördu ve sızın amacınıne felan dedi birşey degil felan dedik benım dayanıcak halım kalmamıstı zıpladım tutaklarına ama ıttırıyordu benı yapmayın oglum felan bagriyor mert bir bant getirdi para band i ellerini zar zor bantladk ve ondan sonra ben dudaklarına yapıstım kacıcak yeri kalmamıstı altımızda kalmıstı mert gotunun delıgını yalıyordu ben cıkardım benımkını agzına verdım oda neydi berna abla öyle guzel yalıyordu kı hepsını gucum geldıgı kadar bastırdım ve bagazına kadar girdi tam kusucaktı cıkardım ve ellerımı cozun dedi ellerını cozduk mert domaltti ve gotune vermeye basladi altında oglum oglumm supersın ınlıyordu bir yandanda benımkını emıyordu öyle güzel emıyordu kı kafasını tuttum ve butun sperm lerımı bogazına bosalttım ondan sonra mert e annenın agzına ver dedım ve ben arkdasına gectım once bacaklarını 2 e ayirdim amına yumuldum aa off off supersın felan dıye sesler cıkarıyordu en sonunda sıkımı amının ustunde gezdırıyordum ahh ahh sok artik ne olur dıyordu ve ters donmesını söyledım mert cekkatın basına oturdu annesı yalarken amına dayadm ve bırden cok hızlı bır sekılde amına gırdım ve ahhhhhhh ahhhhhh ahhhhh ahhhhh diye bagırdı oluyorm lutfen yavas felan bu arada unuttgum birşey mert ın babasi 4 sene once ölmustu ve annesı ozamandir sex yapmıyordu. o yuzden amcıgı daracık ve nokta gibi olmustu hızlı gıt gel gıt gel yaptıktan sonra dayanamadm amına bosaltım ne yaptın sen korunmuyorum ben dedı birşey olmaz askım dedım. ve ondan sonra banyoya gittik mert dısarda kaldi önce ben banyoda sıkıcektım tekrar sonra o gircekti banyoya girdim sampuan landık felan saclarından tuttum eydım agzına verdım ondan sonra domal masını ıstedm domalti ve elımle 20 25 kere cok ızlı bir sekılde gotune saplak attım ve her attıgımdada ahh ahh diye inlıyordu ondan sonra sıkımı aldım bu sefer gotune dayadm yavas yavas sokuyordm ahh ahhh yapma cok acıyor demeye basladi ve birden soktum kalanın birden sırtı kamburlasti fazla gelmıstı cunku bacaklari ayrildi yere dusucekti nerdese ama ondan sonra gid gel git gel bosaltım sonra mert girdi sıktı. ve ondan sonra yatak odasına gittik cırılcıplak ortamıza aldk öptk kokladk o gece cok sıkıstık allah berna abladan rahzi olsun: ve fırsat oldukcada sıkısıyor mert olmadıgı zamanlardada eve gidiyorm sıkıyorm benım kucuk orospum gibi:

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.