29 Şubat 2012 Çarşamba

Kuzenimin suratına boşaldım sex hikayesi

merhaba ismim gökhan yaşım 18 bu yazıyı sizlere bilecik ten gönderiyorum , biz akrabalarla yıllardır bilecikte oturuyoruz yalnız benim amcam aklı başına geldiğinde ve yaşamaya karar verdiğinde bilecikten ayrılarak istanbul a gitti, şuan istanbulda oturuyor ve benimle yaşıt bir kız çocukları var , oda benim gibi bir evin bir çocuğu , belki benden ay olarak küçük olabilir ama aramızda bir yaş farkı yok ,bir gün evde otururken bu yaz ne yapsam diye düşünüyordum aklıma amcam geldi ve istanbula gitip takılmak istedim, daha önce istanbula gitmemiştim ama güzel bir yer olduğunu çok duymuştum, aslında gezme olayları tam bana göre yani bir yerde tıkılı kalmayı hiç sevmem ve daima gezmek dolaşmak isterim, ertesi gün bizimkilerle konuştuktan sonra yani ailemle , amcama gitmek istediğimi , bu yazı onlarla geçirmek istediğmi söyledim,annem ve babam kaç gün kalacağımı sorduler bende bir kaç ay takılır gelirim dedim onlarda tamam amcanı ara söyle gel derse gidersin dediler, bende hiç vakit kaybetmeden amcamı aradım , önce bir hal hatır sorduktan sonra bu yaz ne yapacaklarını sordum, onlarda tatile falan gideceklerse hiç ayak bağı olmanın anlamı yok diye düşündüm ki tamda düşündüğüm gibi oldu, bu yaz onlar da didime tatil için gideceklerini söylediler,amcam öyle deyince bütün hayallerim suya düşmüştü, sonra hayırdır neden sordun diye sorduğunda bende size gelmeyi düşünüyordum , bir kaç ay takılırım demiştim ama siz tatile gidecekseniz hiç gerek yok dedim , amcam da neden gerek yok yeğenim sende bizimle gelirsin , oranın ne kadar sıkıcı olduğunu inan senden daha iyi biliyorum, gelek istiyorsan bizimle gelebilirsin , emin ol unutmayacağın bir tatil olur dedi, bende bizimkilere bir sorayım tekrar ararım amca ben seni dedim ve telefonu kapattım ,babama durumu aynen anlattım ve izin istedim, tabi birazda para , babam olumlu yaklaştı ve tabi oğlum diyerek harçlığımı verdi,amcamı tekrar aradım ve amca ben geliyorum oraya beni bekleyim dedim, ertesi gün otobüse atladığım gibi istanbula amcamın yanına yola çıktım, yorucu bir yolculuktan sonra istanbula gelmiştim, amcam beni gardan aldı ve ufak bir gezintiden sonra eve götürdü,gerçekten çok güzel bir memleketti , bu arada istanbuldan bu yazımı okuyan olursa yaşadığı yerin kıymetini bilsin , istanbulda yaşayanlar çok canlı çok hareketli bir yerde yaşıyorlar, deniz bir yandan turistler bir yandan insanların kalabalıklığı , yani her günün dolu dolu geçiyor diyebilirim, neyse amcam eve götürdü beni , içeri girdim yengem karşıladı bizi, hoşgeldin falan faslı bittikten sonra bana kalabileceğim bir oda gösterdiler, ve dışarı çıkp biraz dolaşabileceğimi söylediler, fazla uzaklaşma kaybolursun falan demişlerdi ...her neyse ben dışarı çıktım ve dedikleri gibi fazla açılmadan dolaşmaya başladım, öyle kızlar gördüm ki azgınlığımın son noktalarını yaşıyordum , mini etekli mi ararsın, dar kot pantolonlu mu ararsın, yani aklında ne tür bir kız varsa o istanbulda mevcuttu, her yer turist doluydu, heleki turistse baktığın kadın o ayrı bir şey zaten , çok rahatlar çok seksiler,,ben bir kaç saat azdırıcı gezintiden sonra eve döndüm ve odama geçtim , bir süre sonra benim kuzen eve geldi, arkadaşlarla takılmaktan geliyormuş, ismi filiz di ve görmeyeli baya bi büyümüştü ve istanbula a ayak uydurmuştu, onu görür görmez aşık olmuştum , altında kot bir pantolon vardı ve üzerinde siyah bir tişört , kalçaların dolgunluğundan kot pantolon götüne o kadar yapışmıştı ki sanki üzerinde pantolon yoktu, yani o kadar pürüzsüzdü ki sikilmek için bekleyen bir fahişe gibi duruyordu, beni görünce tanıyamadı , daha önce hiç görüşmemiştik , sadece böyle bir kuzenim olduğunu biliyordum ama görmemiştim,yengem bizi tanıştırdı ve etrafı gezdirmesi için filizden rica etti, filizde biraz dinleneyim çıkalım dolaşalım dedi, bende tamamdır ben odamdayım dedim ve odama geçtim, odama geçtim çünkü filizi görünce benim yarak kocaman olmuştu, zaten yeterince azmıştım birde filizi öyle görmek beni deli etmeye yetmişti,bir süre sonra filiz içeri geldi , üzerini değiştirmiş , pembe bir etek giymiş ve üzerinde de beyaz bir bady gitmişti, pembe eteği dizlerinin hizasındaydı ve filizi çok ateşli gösteriyordu, beraber dışarı çıktık , filiz evden çıkarken önümden gidiyordu, bir süre arkadan kalçalarına bakakalmıştım ve bana dönüp baktığını görmemiştim bile, bir süre baktım ve bana baktığını gördüğümde başımı çevirdim ve sanki bakmammış gibi davranmaya başladım,dışarı çıktık ve dolaşmaya başladık, çok güzel bir memleketti ya tekrar tekrar o anlar aklıma geldikçe bi mutluluk yaşıyorum, her neyse yanımda ateş gibi bir kızla bu güzel memleketin tadını çıkartıyordum, bir ara oturmak için bir parkın bankına geçtik, filiz eteğini düzeltti ve banka oturdu eteği dizlerinin üzerine çıkmıştı , hemen yanına oturdum ve çaktırmadan arada bir bacaklarına bakıyordum, filiz baktığımı anlamış olacak ki bana kız arkadaşından bahsedermisin dedi, bende kız arkadaşım yok ama istersen sen erkek arakdaşlarından bahset dedim ve gülümsedim, şöyle bir bakarak erkek arkadaşlarım mı , ne demek ki o dedi ve oda gülümsedi,senin gibi bir kızla tek bir erkek ilgilenmez , eminim birden fazla erkek arkadaşın vardır dedim , gülümsedi ve neden o kadar güzelmiyim dedi, bende sadece güzel değil çokta ilgi çekici birisin dedim, oda burda bütün kızlar böyle dedi , bende yok ne alakası var istanbula indiğimden bu yana bir çok kız gördüm ama seni gördüğümde hepsi aklımdan çıktı dedim,gülümseyerek teşekkür etti ve erkek arakdaşımdan yeni ayrıldım aslında dedi, peki neden ayrıldınız dediğimde anlatmaya başladı,benden yapamayacağın şeyler istedi, amacım onunla sevgili olmaktı ama o haddini aştı, birlikte olmak istedi, bende kabul etmedim o da o zaman ayrılaım dedi , valla benim için sorun değil di , ayrıldık ... sonra bir kaç defa özür dilesede kabul etmedim, amacı belli, hiç gerek yok dedim,dedi.........bende o zaman o çocuk ayıp etmiş gerçekten, onun yerinde olmuş olsam senin varlığın bana yeterdi, fazlasını istemezdim emin ol dedim, ben öyle deyince teşekkür ederek elimi tuttu ve hadi yürüyelim diyerek beni banktan kaldırdı, el ele istanbulun güzel sokaklarında gezmeye başladık, tatil için gelmiştim ama bir kız arkadaş edinmiştim , ve çokta güzel bir kızdı,bir süre el ele gezdikten sonra elimi sıkı sıkı tutarak evden çıkarken dikkatli dikkatli beni izlediğini gördüm dedi, bana öyle dikkatli bakmanın nedeni nedir diye sordu,şimdi çok seksi birisin desem benide eski erkek arkadaşı gibi anlayabilir di, gerçi öyledi ama, yani o iri kalçalara bakmamak aptallık olur du, ve ona da senin iri kalçalarına bakmamak aptallık olur desem elimi bırakır tokatı basar eve giderdi, artık ben eve de gidemezdim ,yengeme söylediğini düşünsenize,her neyse yemeğimizi yedik oturup biraz sohbet ettik ve gece olduğunda uyumak üzere kalktık, odama gittim ve yatağıma yattım, bir kaç saat uyuyamadım çünkü yemekten önce baya bi uyumuştum, bir kaç saat sonra dış kapının açıldığını duydum , ev karanlıktı ışık falan yanmıyordu ama dış kapıdan içeri biri giriyordu, yavaşça yatağımdan kalktım ve kapıyı aralayıp izlemeye başladım, filiz i gördüm , yanında biri vardı , elinden tutmuş odasına doğru gidiyorlardı, filiz olduğunu görünce fazla bakmadım ve odama tekrar girdim, sonra acaba bu kim , neden bu saate gizlice geldi, filizle ne yapacaklar derken aklımda bir sürü soru oluştu,merakıma yenildim ve kalkıp filizin kapısının önüne gittim, içerden sadece nefes sesleri geliyor du , kapıyı aşmaya çalışmadım ama sadece sesleri dinlemek bile bana içerde seviştiklerini anlamama yettti, filiz muhtemelen bir erkek almıştı eve , sesler filizden geliyordu ve çok ince bir ses aahh aahh diye inliyordu, on dakika falan o kapının önünde onları dinledim, sonra benim gitmem gerek ya da ben artık gidiyim diye mi tam anlamamıştım ama o tarz bir ses duydum , hemen odama doğru gitmeye başladım ama odama gidene kadar beni koridorda görebilirlerdi bende mutfaga girdim, eger beni görürlerse onlara su içmek için kalktığımı söyleye bilirdim,beni görmeden mutfagın önünden geçtiler ve filiz yanındaki kişiyi dışarı çıkardı, yanındaki kişi bir erkekti ve muhtemelen filizle sevişmişlerdi ve şimdi de evine gidiyordu, filiz çocugu dışarı çıkarttıktan sonra mutfağın ışıgını yaktım ve elime bir bardak su alıp içmeye başladım , filiz beni görünce önce büyük bir panik oldu, sonra bu saatte ne geziyorsun dedi  ,bende su için kalkmıştım dedim ve az önce ki çocuk kim diye sordum, oda bana hangi çocuk falan dedi, biraz sessizlik oldu , sonra ben odandan çıkarttığın çocuk, hani şu içeride artık ne yapıyoduysanız iniltilerin geldiği çocuk, dedim,oda hiç bişey demeden odasına gitti , bende suyumu içtim ve odama gittim , yarım saat sonra falan odamdan içeri filiz girdi, uyumuyor ve onları düşünüyordum, yanıma geldi ve yatağımın yanına oturdu, az önceki çocuk benim erkek arkadaşımdı dedi, ama daha öncesinde erkek arkadaşından ayrıldığınıda söylemişti, hemen sordum ve hani erkek arakdaşından ayrılmıştın dedim , oda bana bi erkek arkadaşımdan ayrıldım , ama o bu değildi dedi, bende kaç erkek arkadaşın var diye sordum , o da bana üç taneydi ama biri benim diğer ikisini öğrenince onunla ayrıldık dedi, filizi kimseyle paylaşmak istemiyormuş çocuk filizde buna dayanamamış ve ayrılmışlar,sonra filize amcamın bundan haberi varmı diye sordum , oda tabiki yok olsa hiç iyi olmaz dedi, o an düşündüm ki benim amca kızını elin çocuğu sikiyor bense elimi sikiyordum , neden bende biraz faydalanmayayım diye düşündüm ve filize dün bana bir soru sormuştun hani parkma, elimi tutarak ... evde arkadamdan neden baktım , beni neden izledin gibisinden bir soruydu hatırladın mı dedim , flizde evet hatırladım ne oldu diye cevap verdi ,bende başladım anlatmaya;size ilk geldiğimde seni görür görmez aşık oldum sana, yani seni gibi bir kız arkadaşım olmasını çok istedim, o an dışarı çıkarken giydiğin pembe etek beni o kadar tahrik ettiki sana dokunmamak için o an kendimi zor tuttum, kız arkadaşım olmuş olsaydın emin ol seni oracıkta defalarca becerebilirdim dedim, ben böyle deyince filiz salakmı aptal mı ne demişti , sonra hızla odamdan çıktı, çıkmadan önce ben filize , dikkatli ol amcam bu yaptıklarını öğrene bilir ,dedim ve odamdan çıktı...ertesi gün kahvaltıda o geceden dolayı filiz biraz tedirgin di , kahvaltı masasında tedirginliğini anlaya biliyordum, sürekli bana bakıyor ve acaba bişey diyecekmiyim diye beni izliyordu, ben o gün hiç bişey söylemedim ama filize karşı da davranışlarımı değiştirecektim, kahvaltıdan sonra filiz odasına geçti ve bende televizyonun başına oturdum , yengem beni tv nin başında görünce istersen filizin yanına gidebilirsin oğlum , beraber oturun , bilgisayarda takılırsınız falan dedi, bende yok filizi rahatsız etmeyim dedim ama yengem ısrar edince tamam yenge teşekkür ederim dedim ve filizin yanına geçtim, filiz benim odaya girdiğimi görünce biraz telaşlandı , yengem filize gökhan da seninle otrusun burda sıkılmasın diyerek beni filizin yanına bıraktı , filiz de tabi anne dedi ....sonra filizin yanına bir sandalye aldım ve öyle oturmaya başladım , filiz msn de birileriyle konuşuyor du , benim geldiğimi görünce pencereleri aşağı almış tı , ben filize istediğin gibi konuşabilirsin , dün gece gördüklerimden sonra daha ne görebilirim ki dedim ve rahat konuşması için ısrar ettim , oda peki diyerek msn i tekrar açtı, kiminle konuşuyorsun diye sordum oda dünkü erkek arkadaşımla konuşıyorum , senin bizi gördüğünü söyledim dedi, bende ne dedi dedim ,filiz de kimseye söyleyip söylemediğini merak ediyormuş dedi.....sonra konuşmaya devam ettiler, bende yazılanları okuyordum,çocuk bir süre sonra filize çok özledim seni falan yazmaya başladı, dün geceyi hala unutamıyorum , çok güzel bir geceydi diyordu, filiz bana aldırış etmeden yazışmaya devam ediyordu, bende çok memnun kaldım , gerçekten çok güzel bir geceydi yazıyordu, sonra çocuk filizden webcam açmasını istedi, filiz önce olmaz müsait değilim falan dedim, benden çekiniyordu, yoksa açacaktı , sonra ben ben yokmuşum gibi davran , unutma büyük bir sırrınızı biliyorum , onun yanında bu hiç bişey dedim ve gülümsedim, filizde yavaş yavaş tekrar yakınlaşıyorduk, sırrını kimseye söylemeyeceğimi biliyordu çünkü , güvenini kazanmıştım,sonrasında filiz cam açtı ve çocukla sohbet etmeye başladışar, erkek arkadaşı aslında yakışıklı biriydi yalan yok, yani tam filize göre biriydi, bu arada çocuk beni görmüyor filizi yalnız zannediyordu, bir süre sonra çocuk filize göğüslerini açarmısın dedi , filizde hayır olmaz içeride misafir var dedi , ama çocuk ısrar etmeye devam ediyordu, filiz benden çekiniyordu, aslında oda istiyordu ama çekiniyordu, sonra ben filize istersen ben bakmam siz takılın dedim , oda olmaz annem odaya girebilir dedi, sonra ben bişey olmaz ben kapının önündeyim gireceği zaman karşısına çıkarım sende o ara üzerini toparlarsın dedim , önce biraz nazlandı ama sonra çocuğa belli etmeden tamam dedi, ben kapının önüne gittim, yani kapının önü dediğim odanın içindeyim yine ama kapının ordayım, sonra kapnın orada beklemeye başladım ,hep yengemi gözetliyor hemde filizi izliyordum , filiz yavaş yavaş üzerindeki beyaz tişortunu çıkartmaya başlamıştı , sanki dans ediyor ve soyunuyor gibiydi ,bana tam dönük olmadığı için bişey göremiyordum , beş dakika falan onu izledim ama ney bişey göremedim ,sonra birden yengemin bize seslendiğini duydum ve filize haber verdim ,filiz hemen üzerini düzeltti ve msn i kapatıp efendim anne diye yengeme seslendi,yengem komşuya gittiğini birazdan geleceğini söyledi, oda tamam anne diyerek karşılık verdi, sonra yengem dışarı çıktığında tekrar msni açtık ve filiz erkek arkadaşıyla tekrar sohbet etmeye başladı, çocuk kaldığımız yerden devam edelim mi diye sordu , sanrım filiz azmıştı ve benim varlığımdan dolayı çekinmedi ve tamam diyerek üzerindekini tekrar çıkartmaya başladı , bende yan taranfa oturmuş onu izliyordum , filiz arada bir bana göz ucuyla bakıyor ve ne yaptığımı izliyordu, ben ağzım açık onlara bakıyordum , sonra birden sikim acımaya başladı, büyüye bildiği kadar büyümüştü daha da büyüyecekti ama pantolondan dolayı rahat değildi, o yüzden acımaya başladı,sonra filiz sikimle oynadığımı görünce beni izlemeye başladı, sanıırm dikkatini çekmişti, ve bana dudak ucuyla rahat oturabilirsin istersen pantolonunu çıkart dedi , bende tamam ama önce kapıyı kilitleyelim dedim ve dış kapıyı kilitleyip pantolonumu çıkarttım , altımda beyaz külot vardı ve penisim o kadar büyümüştük ki yarısı külottan dışarı çıkmıştı, filiz benim o halimi görünce iyice kendini kaybetti ve camı unutarak beni izlemeye başladı, ben sanki filiz beni izlemiyormuş gibi külotumu düzeltiyordum , sonra bir süre göz göze geldik ve msn e tekrar dönerek erkek arkadaşına annem geliyor kapatmam gerek dedi ve çıktı,sonra beni izlemeye başladı, bende neden bakıyorsun msn ine baksana sen dedmi , oda kapattım seni izlemek istiyorum dedi, iyi o zaman dedm ve karşısına oturdum , onun üzerinde bişey yoktu, göğüsleri açıktaydı benimde altımda sadece beyaz külotum ve külottan taşmış bir sikim vardı, filiz daha önce bir kızla yatmamıştın demi sen dedi ,bende önemlimi senin için dedim , oda yok dedi ve yanıma geldi , penisin büyükmüş diyerek elini bacağımın üzerine koydu, sonra görmek istermisin dedim ve oda evet deyince penisimi çıkartıp filize gösterdim , filiz bir süre baktıktan sonra eline aldı ve aşağı yukarı okşamaya başladı , daha önce eline yarak aldığı her halinden belliydi,filize bakiremisin diye sorduğumda gülümseyerek , yakın bir zamana kadar evet diye cevap verdi ve dudaklarıma yapıştı, bir eli sikimdeydi ve dudaklarımı öpüyordu, bende elimi bacaklarının arasına götürdüm ve amını okşamaya başladım , okşadıkca inletiyor ve azdırıyordum , oda ben onu okşadıkça sikimi daha hızlı okşuyor ve beni azdırıyordu, bir süre o şekilde seviştikten sonra filiz üzerindekileri çıkarttı ve bacaklarını iki kenara atarak kucağıma , sikimin üzerine oturdu, içine almakta hiç zorlanmamıştı ve içine alır almak gözlerini kapatıp hoplamaya başladı, o kadar güzel hopluyorduki saçları sanki rüzgardan sallanır gibi bir sağa bir sola sallanıyordu, saçlarından tuttum ve başını arkaya doğru çektim , boynu açıkta duruyordu , sonra başımı göğüs arasına soktum ve yalamaya başladım , bir süre göğüs arasını yaladıktan sonra ağzıma meme uçlarını alıyor ve emiyordum , çok dik ve dolgun memeleri vardı, tam emmelik yani,ben emdikçe onun iniltileri yükseliyor ve çıldırıyordu , aynı derecede bende çıldırıyordum, kanepede on dakika falan kucağımda hoplattım ve inim inim inlettim , sonra kucağımdan yavaşça kalktı ve bilgisayar masasına hafif egilerek elini tükürükleyip amına sürdü, tükürük amından aşağı doğru akmaya başladı , ben dizlerimin üzerine çöktmü ve başımı kalçasının arasına soktum ve dilimle tükürüklediği yeri dakikalarca yaladım, ben yaladıkça filiz akıyor ve ıslanıyordu, o ıslandıkça da ben daha deli yalıyordum , sonra baş parmağımı amından içeri sokup çıkartmaya başladım ,hızlı hızlı amını parmaklıyor ve amının deliğini yalıyordum ,bir an olsun iniltilerini kesmedi ve inlemeye devam etti, beş dakika falan amını hem parmaklayıp hem yaladıktan sonra ayağa kalktım, eline sikimi verdmi ve amına sokmasını istedim , sikimi eline aldı amının üzerine koydu ve bana hadi itekle ded, yavaş yavaş iteklemeye ve içine girmeye başlamıştım , tamamen sikim filizin içine girdiğinde iki elimle kalçalarını kavradım ve o şekilde filizi sikmeye başladım, elleri masanın üzerinde duruyordu ve sikilmenin tadını çıkarıyordu, sonra ellerini tuttum ve kalçalarının üzerine koydum , elleri kendi kalçalarında duruyor ve kalçasını her iki yana açıyordu, sonra gözüme göt deliği ilişti ve göt deliğinin tükürmeye başladım , bir kaç tükürükten sonra göt deliğide sırılsıklam olmuştu, baş parmağımla göt deliğini okşamaya başladım ,ben okşadıkça o daha çok deli oluyordu, sonra yavaşça baş parmagımı göt deliğinden içeri sokmaya başladım , bir kaç denemede girmedi ama sonra bir kısmını götünden içeri sokmayı başarmıştım, inlemeleri haka kulaklarımda , o kadar tahrik ediyorduki beni boşalmamak için farklı şeyler düşünüyordum , ama ona rağmen fazla dayanamıyordum, filize ben artık boşalıyorum dediğim an filiz titremeye başladı ve ayakta duramıyordu, olduğu yere dizlerinin üzerine çöküverdi ve ellerini masaya koyarak kalkmaya çalışıyordu , bir kaç denemeden sonra kalkamayacağını anladı ve olduğu yere dizlerinin üzerine çökülü vaziyette yığılıp kaldı,ben henüz boşalmamıştım o yüzden hadi filiz kalk lütfen beni böyle bırakma diyordum , sonra filiz başını bana çevirdi ve sikimi ağına alarak emmeye başladı, hem emiyor hemde ağzımın içine boşalma lütfen , boşalacağın zaman dışarı çıkart diyordu, çok değil on saniye kadar ağzına girip çıktıktan sonra sikimi elime aldım ve filizin üzerine boşalmaya başladım , aslında boşalmak istemiyordum ama kendime hakim olmaadım , bir kaç damla başına bir kaç damla da vücuduna sıçratmıştım , bende boşaldıktan sonra kanepeye oturdum ve o yerde ben kanepede dinlenmeye başladık, daha önce böyle bir patlama yaşamamıştım, aslında filizinde yaşadığını sanmıyorum ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.