29 Şubat 2012 Çarşamba

Arabada koltuk üstünde deli gibi sikiştik

merhaba ben 16 yaşındayım 3 yıl önce başımdan bir olayı anlatmak istiyorum benden 2 yaşl büyük ablam var ben ozaman lar 13 ablam ise 16sındaydım yani benim şimdiki yaşımdaydı ben çok güzel ve harika bir vücudu var neyse ben 13 yaşındayken orta okulu okuyordum ve genelde okuldaki kızlara hertenefüs hemen dayanırdım sikimi sürterdim ve gece yatağa girincede onları düşünür 31 çekerdim artık öyle azmıştımki tvdeki dizeleri izlerken bile sikim kalkıyordu neyse bir gün okuldan çıkıp eve geldim ablamda benden önce gelmişti annem ise komşulara gitmişti tabi herzamanki gibi üstümü çantamı bir yere fırlattım oda bunu görüp sinir oldu ve kavga etmeye başladık kavga ederken nasıl olduysa ablamın arkasına geçip arkadan kavradım o sırada o domaldığı için sikim tam götüne denk geldi ve kalkmaya başladı çok yumuşaktı daha evvel hiç akşlımdan geçmezdi ablam çırpındıkça benim sikim habire kalkıyor ve ablamın kalçalarının arasından göt deliğine çarpıyordu ablamda etekli olduğu için her çırpınışında eteği yukarı kalkıyordu sonrasında ve sonunda ablama dayanarak boşaldım aradan bir kaçgün daha geçti hem okuldaki kızlara dayamaya devam ediyordum bir yandanda ablamın götünü hayal ediyordum ve yine bir gün aynı şekilde kavga etmeye başladık ve bende yine arkasına geçip dayanmaya başladım ama bu sefer ablamın üstünde etek vardı ama kilotlu çobı yoktu beyaz bacakları dışarı atmıştı ve bu sefer bunu dizlerinin üstüne domalltım bende fermarımı aççıp kalkmış olan sikimi dışarı çıkardım ve dayamaya b aşladım bir yandada kavga ediyormuş gibi devam ediyordum o çırpındıkça eteği yukarı çıkmaya başladı ve artık benim sikim onun kilotunun üstündeydi göt deliğinin sıcaklığını sikimde his ediyordum ve bana bıorak beni demeye başlamıştıki abla bunu sen istedin dedim ve kilotunun arasından götüne bastırmaya başladım ve bi anda ablamın götüne girdim ve çok geçmeden ablamın içine boşaldım ablam hiç birşey demeden altımdan kalktı ve gidip banyo yaptı o konuyu bir daha açmadı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.