29 Şubat 2012 Çarşamba

evli kız kardeşim

slm ben cengiz.bursada oturuyorum.kız kardeşim filiz 25 yaşındaevleneli 1 yıl olmadı.izmirde oturuyorlar 2 ayda bir gelir 3-5 gün kalır giderdi.mayıs ayında yanıma geldi yengesi işe gitmişti ben serbest çalıştığım için ben otagardan gidip aldım .hoş beş sohbet ettik eve kadar ama benim gözüm ilk defa ona farklı gözle bakmıştı çünkü çok seksi olmuştu.sivri topuk ayakkabı desenli bir çorap giymiş rahat bir etek üzeri gömlek altına dantelli bir sütyen giymiş benim sikim kazık gibi olmuş kumaş pantolonu yırtıp çıkacaktı.kardeşim filizde durumu anladı sikimin kalktıgını görmüştü.eve vardık kahvaltı hazırladı karedeşim.oturduk masaya ama benim aklım filizin malzemesindeydi.numaradançatalı yere düşürdüm yere eğildim almak için o muhteşem manzara.eteğini diz üstüne çekmiş siyah çorapların arasında beyaz dantelli külotu görünüyordu .bir müddet seyrettim filiz deli gibi emiyorduabi bulamadınmı çatalı diyordu yok dedim.iyice azmıştım baktıgımı biliyordu bacaklarını biraz daha araladı dayanamadım bacaklarına elimi koydum başladım okşamaya kendini geri çekti abi ne yapıyorsun sen dedi.olmaz dedi odaya gitti ben yanına gidip özür diledim bi anlık zaaf dedim ama çok güzel fizigi oldugunu söyledim eniştenin ne kdadar şanşlı oldugunuda şöylrddim.gözleri doldu .başını göksüme dayadı kocasının isteksiz oldugunu anlattı.içim içimi yiyordu sikmek için .biraz konuştuk.ben dudaklarına yapıştım onunda canı istiyordu karşı koymadı.dudaklarını emiyor elim taş gibi memelrini avuçluyordum sırtüstü yataga uzatııp etekligini beline sıyırdım.bacaklarını öperek amına geldim mis gibi kokuyordu amı külotunu çıkarmadan amcıgını kokladık külotunu çıkarttım amının içine dilimi sokup filizi inletiyordum amımı parçala abi diyordu.benim 20ligi agzına verdim deli gibi emiyordu.abicim sok sikini içime diye yalvarıyordu.alev gibi amına girdim.pompalamaya başladım 25 dak siktim kardeşim 4 defa boşaldı.bende içine boşaldım .ogün beş posta siktim .25 gün kaldı her gün şikiştik.akşam yengesinin yanında masanın altından gizlice sikimi okşayıp beni delirtiyordu karımı bir gece ilcla uyutup yatak odamda yengesinin yanında sabaha kadar siktim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.