10 Kasım 2014 Pazartesi

Köyde Düğüne Gittim , Terk Edilmiş Evde Kendimi Siktirdim

Merhaba arkadaşlar.Ben Yaren,20 yaşındayım ve Ankara'da yaşıyorum.Ananem gil ökde oturuyor.İka tane bekar dayım var.Birisi bu yaz evlenecekti.Bunun için köye gittik.Bir hafta köyde kaldık.Hazırlıklar misafirler derken çok yoğun geçti.Gelinimizin de bir tane bekar kardeşi varmış.Adı erol.20li yaşlarda görünüyor ve çok çekici bir insan.Sürekli bakışıyorduk.Beni süzüyordu.Çok hoşuma gidiyodu bana bakması.Ananem gilin arka mahallesinde oturuyolarmış.Köyde oturmasına rağmen çok bakımlı bi insandı.Ev sürekli kalabalık oluyordu.Gelen gidenle doluyordu.Kalabalıktan sıkıldım.Mutfağa su içmeye gittim.Bi kaç kız vardı misafirlerden.Ufak bi muhabbet ettik.İçeri geçtiler.Su içerken erol geldi.Merhaba dedi,güldü.Konuştuk sağdan soldan.Mutfak dardı biraz.İçeri geçmek için yanından geçerken sürtündüm ona mecburen.Arkamı dönerek geçtim önünden.O da çok sıkışıkmış gibi bi hal sergileyerek kalçalarıma sürtündü.Ben hiç arkama bakmadan içeriye bi odaya geçtim ama içim bi tuhaf olmuştu.Heyecandan kalbim öyle bi atıyodu ki anlatamam.O gece uyku tutmadı beni düşünmekten.O anı düşünüyodum sürekli.Kapının önüne çıktım.Çok sessizdi etraf.Merdivende oturdum.Telefonla felan uğraştım.O sırada erol ordan geçiyormuş.Bana seslendi karanlıkta oturma buralar tehlikeli olur dedi.Birazdan geçerim içeri uyku tutmadı dedim.İyi geceler diyip gitti.Bende içeri gidip yattım.Gitmemize üç gün kalmıştı.Aklım hala eroldaydı.Ona sarılmayı öpmeyi çok istiyodum.Daha önce sevişme yaşamıştım ama seks yapmamıştım.Onu görünce heyecan
basıyodu beni.Yine gelenler gidenler oldu derken akşam oldu.Herkes uyudu ama beni yine uyku tutmadı.Merdivene oturdum yine.Erol geldi.Tahmin etmiştim burda olacağını dedi.Benide uyku tutmuyo dedi.Gülüşmeler sohbet derken yürüyelim mi biraz dedi.Ama etraf çok karanlık.Köpekler felan olur dedim.Korkma ben varım bişey olmaz dedi.Yürüyüşe çıktık.Buraya hiç gelmedin galiba dedi.Hayır gelmedim dedim.Gelsen kesin görürdüm seni böylece karanlık da olsa biraz sağı solu görürsün dedi.Yıkık dökük evler çoktu etrafımızda.Bak şurası bizim dedemizin eviymiş zamanında dedi ve bi harabe yeri gösterdi.Ev yanmış ben çok küçükken.Daha eski haline gelememiş malum dedi.Göstereyim mi sana içini ben arada bir geliyorum.Çok hoş bi yer dedi.Merak ettim açıkcası.Oraya doğru gittik.İçeri girdik.Telefonlarımızın flaşını açtık.Gerçektende yanmasına rağmen çok güzel bi evdi.Tarihi gibiydi.Telefonunun flaşını kapattı.Şarzım bitiyor dedi.Bi odada durduk.Konuşurken bana yaklaştı.Biliyo musun çok güzelsin.Senden çok hoşlandım.Çok etkilendim dedi.Çok heyecanlıydım.Sende çok hoşsun dedim.Yanağımı okşadı.Öptü beni.Biri gelir geçer görür bişey olur dedim.Burdan gelen geçen olmaz dedi.Öpüştük.Sarıldım ona.Öpüşürken belimden kalçalırıma doğru indi elleri.Kalçalarımdan kendine doğru çekip penisini sürtüyodu bana.Sürterken ıhh dedikçe iştahlanıyordum.Azdırmıştı beni.Telefonu yere bıraktım.Dışardan az biraz gelen ışık yetiyordu.Boynumu öpmeye başladı.Çok kudurmuştu.Siki kazık gibiydi.Üzerimdekini çıkardı.Sütyenimle kalmıştım.Göğüslerimi yalamaya başladı.Bende onun üzerindekileri çıkardım.Kasları muhteşem duruyodu.Pantolonunun kemerini açtım.İndirdim pantolonunu.Siki boxeri yırtacaktı sanki.Pantolonumu çıkardı benim.Kalçalarımı öyle bi sıkıyodu ki.Kızlığımın bozulmasından korkuyodum ama seks yapmayı çok istiyordum.Al sikimi ağzına dedi.Yala sömür beni dedi.Sikini yalarken zevk suyu geldi ağzıma.Sikinden aşağı akıyordu suyu.Daşşaklarını yaladım sıktım.Daha fazla dayanamadı.Yatırdı beni yere.Toprak vardı ama ikimizinde umurunda
değildi.Amımı yalamaya başladı.Sulandıktan sonra sikini soktu amıma.Kendimi sıkarak çığlık gibi bi ses çıkardım.Şşşşşş sessiz ol geçecek şimdi dedi.Üstümde deli gibi gidip geliyordu içime.Kan akmış ama ertesi gün bi ara oraya uğramıştım o sırada gördüm.Üstünü kapttım.Neyse.Üzerimde beni siktikten sonra kucağına aldı duvara dayadı beni.Sikinin üstünde zıplatarak sikti amımı.Çok zevk alıyordum.Sik beni erol daha sert sik dedim.Duvara domaltıp soktu amıma sikini.Çok hızlı sikiyordu.Sonra sikini çıkarır çıkarmaz ikimizde boşaldık.Biraz oturup dinlendik.Çok yoruldum dedim gülerek.Bende yoruldum ama çok zevk aldım dedi.Bende öyle dedim.Üstümüzü giydik.Beni eve bıraktı.Fırsatın olursa dedi sustu.Bakalım nasıl olacak dedim.Ertesi gün düğün oldu.Geceye kadar sürdü.Onunla bakıştık,oynarken yanyana durduk felan ama o eve gitmeye hiç fırsat olmadı.Ertesi günde eve döndük.Eve geleceğimiz gün bi ara onunla konuştum numaramı verdim.Görüşürüz dedi.Görüşcez dedim.Ankaraya geldik.Yol boyu konuştuk.Telefonlaşıyorduk artık.Hafta sonları ananemi ziyarete gitmeye çabalıyorum ve mutlu şekilde dönüyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.