10 Kasım 2014 Pazartesi

Kocamla uzun süredir sex yapmadığımdan bir an azdığımı hissettim

Merhabalar, Ben Çiğdem 29 yaşındayım.Üniversite hayatım çok hareketli geçtiğinden, bu hayatın zevkini almadan evlenmeyeceğimi söylüyordum herkeze. Bunu da gerçekleştirdim ve Eskişehir de üniversitemi bitirdikten 2 yıl sonra evlendim.Bekaretimi üniversite yıllarında Fırat isimli bir yakışıklı erkeğe teslim etmiştim.Çocuk çok yakışıklıydı ve bana çok çekici geliyordu.Hiçbir şekilde ona karşı koyamıyordum.Evlendiğim kişiye de mastürbasyon yaparken fazla zorladığımı o yüzden kızlığımın bozulduğunu söyledim. Hiçte üstelemedi bu konuyu. Çünkü severek evlenmiştim kocamla. Herneyse size başımdan geçen ilginç bir sex hikayemi anlatacağım. Biliyorsunuz ki günümüzde hiçkimse çeşme suyu kullanmıyor.Herkez damacana su alıyor.Evde suyun bittiğini fark ettim ve sucuyu arayıp spariş verdim.Su sparişini verdikten sonra da hemen duşa girdim.Duşta güzelce saçlarımı yıkadım öncelikle.Ardından vucüdumu köpükledim.Kocamla uzun süredir sex yapmadığımdan bir an azdığımı hissettim.Yavaş yavaş göğüs uçlarımla oynamaya başlamıştım.Bir süre sonra göğüslerimi sıkıyor yavaş yavaş ellerimi kendi vücudumda gezdirmeye başlamıştım.Elimi amıma götürdüğümde ise amımın resmen yandığını hissettim.Evet çok azmıştım ve canım yarrak istiyordu.Birden amımın traşsız olduğunu fark ettim.Tüyleri gerçekten uzamıştı.Elime jiketi alıp traş etmeye başladım vajinamı.Sonra durulandım ve duştan çıktım.Bornozumla yatak odasına doğru geçtim.İyice kurulandıktan sonra bornozu çıkartıp siyah sütyenimi giyiyordum ki kapı çaldı.Acele ile bornozumu tekrar giyip kapıyı açmaya gititm.Kapıyı açtığımda 1.80 boylarında kolları kaslı esmer tenli yakışıklı bir erkek kapıdaydı ve hanfendi suyunuzu getirdim dedi.Ben çocuğun seksi vücudunu gördükten sonra kendimden geçmiş öylece çocugu süzüyordum.Çocuk hanfendi diye seslenince kendime geldim, pardon buyrun içeri geçin diyerek kapıyı kapattım.Çocuk o kadar seksi duruyordu ki gözlerimi çocuğun gözlerinden alamıyordum.İsmini sordum Necat olduğunu söyledi.Bende ismimin
Çiğdem olduğunu söyleyip memnun olduğumu söyledim.Çocuk kaslı kollarıyla su bidonunu öyle bir kavramıştı ki o bidonun yerinde olmak isterdim diyordum içimden.Suyu bırakıp gideceğini anladığımda oturmazmısın sana bir kahve ikram etsem diye sordum.Oda gözlerimin içine bakıp tabiki neden olmasın dediğinde dünyalar benim olmuştu.Kahven iki dakika içinde hazır dedim ve dolaptan cezveyi almak için eğildiğimde gözleriyle beni süzdüğünü hissettdim Necat'ın.Ben kahveyi karıştırırken gözlerini gözlerimden hiç ayırmamış sürekli anlamlı anlamlı bana bakıyordu.Onun bakışları beni öyle etkiliyordu ki, banyoda yarım kalan zevki onda tamamlıyordum resmen. Bir anda ayağa kaltı ve yanıma geldi.Kulağıma doğru eğilip kahve değil seni istiyorum deyince şok olmuştum.Heyecandan ocaktaki cezveyi devirmiştim ocağın üzerine.Ocağın ateşi bile sönmüştü.Beni kucağına alıp doğru yatak odasına götürdü.Yatağın üzerine bıraktı beni.Şaşkınlıkla olanları izliyordum.Necat soyunmaya başlamıştı ve oyundukça güçlü kasları ve seksi vücudu ortaya çıkıyordu. Üzerindeki kıyafetleri tamamen çıkarttı ve sadece altında boxer kaldı.Yarrağı o kadar büyüktüki boxerına sığmıyordu resmen.20 cm civarında kocaman bir siki vardı.Elime sığmıyordu yarrağı.Üzerini soyunduktan sonra hadi yanıma gelip bornozumu çıkartmamı istedi.Bende hiç düşünmeden çıkarttım bornozumu.İçimde sütyenimden başka hiçbirşey yoktu zaten.Dudaklarını dudaklarımı değdirmeye başlamış deliler gibi öpüyordu beni.Bende saçlarını okşuyor ellerimi vücudunun üzerinde gezdiriyordum onun.Yarrağını elimle kaydırıyordum. Yarrağının kafasını ağzıma aldım sakso çekmeye başladım. O kadar büyüktü ki yarrağı hepsini ağzıma alamıyordum bile.Yaladıkça daha da sertleşiyordu.5-10 dakika kadar sakso çektim.Artık azmıştım ve dayanamıyordum.Necat'ın gözlerine bakıp hadi erkeğim içime gel artık dedim.Bacaklarımı ayırdı ve daha erken dedi.Amımı yalama başlamıştı.Deliler gibi amımı yalıyor, dilini amımın dudaklarında gezdiriyordu.Amımın dudaklarını parmaklarıyla ayırıp dilini içime sokuyordu.Öyle bir sulanmıştım ki amım sırılsıklam olmuştu. Her santimetre karesini yaladı. Sen
artık benimsin diyerek bacaklarımı omzuna aldı. Yalamayı bıraktı ve yarrağını eline aldı.Amımın üzerinde gezdiriyordu yarrağını.Yavaşça kafasını içime soktu ve bir anda itekleyip hepsini sokmuştu içime.Çığlıklarımı komşuların duyduğuna eminim.Ama o kadar azmıştımki beni deliler gibi sikmesini istiyordum. Hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. Uçuruyordu beni resmen. İlk defa böyle birşey yaşıyorum bırakmam seni diyordu bana.Dayanılmaz bir hal almıştı bu hızlıca gidip gelmeler.Yeterrr diye bağırdım ona.Çıkarttı yarrağını içimden.Tekrar soktu.Tekrar çıkarttı.Tekrar soktu. Beni delirtmeye çalışıyordu. Beni kucağına alıp kaldırdı.Yatakta domalttı resmen.Karşı koyamıyordum ona.Tekrar içimdeydi.O kadar hızlı gidip geliyordu ki ahhh uhhh diye inliyordum.Hiç durmuyordu amcığım kızarmıştı. Benim o tazecik amcığıma hiç acımıyor çatır çatır sikiyor gidip geliyordu içimde.Götüme tokat atıyordu memelerimi sıkıp memelerimi tokatlıyordu. En sonunda ohh deyip üzerimden çekildi sikini amcığımdan çıkardığında fark ettimki içime boşalmış.İçime boşalmasına
rağmen o kadar güzel bir sex deneyimi oldu ki, beni ömrüm boyunca hiçkimse bu kadar sert sikmemişti.Boşaldıktan sonra 3-5 dakika kadar yatakta oturup sohbet ettik.Birdaha gelmemi istermisin diye sordu.Bende duruma göre hiç belli olmayacağını söyledim.Birdaha bu kadar sert sikersen kapımdan içeri giremezdin dedim esprisine, ikimizde güldük. Alnıma bir öpücük kondurup yanımdan kalktı ve üzerini giyinmeye başladı.İşe gitmem gerekiyor.Gerçekten çok güzeldi herşey.Görüşmek dileğiyle deyip gitti.Benim için çok ilginç bir sex deneyimiydi.Ondan sonra birkez daha aradım su getirmeleri için fakat başka bir erkek geldi.Birdaha da Necat'a hiçbir şekilde ulaşamadım."mechul"

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.