10 Kasım 2014 Pazartesi

Çıkarıp birdaha soktu.

Selam arkadaşlar.Ben yonca.20 yaşındayım.Dayım gille aynı mahallede oturuyoruz.İstanbulda yaşıyorum.Sabah dayım gile gittim.Yengemle çay içtik muhabbet ettik derken.Yengem annenle bi işim var benim sen dayınla otur ben bir saate gelirim dedi.Tamam dedim.Mutfakta oyalanırken dayım geldi.Sarıldık şakalaştık felan baktım ki göğüslerime dokunuyo şakayla karışık.Hoşuma gitti dayım da olsa.Üzerime yürüdü ben geriye çekildikçe yaklaştı.Napıyon dayı dedim.Çok güzelsin dedi aklımda hep sen varsın.Karımdan çok seni düşünüyorum dedi.Dayı kendine gel yengem gelir dedim.O anca gelir işi uzundur dedi.Duvara yasladı beni.Öpmeye başladı.Tuhaf oldum dayım tarafından sıkıştırılmama.Göğüslerimi elledi sıktı.Ben kendimi çektikçe rahat dur diye tuttu beni.Elbiselerimi çıkardı.Sevişmek istiyo heralde diye düşündüm.Ama amıma dokundu.Amım sulandı hemen.Sen hiç sikildin mi dedi.Cevap vermedim.Yere yatırıp domalttı beni.Amımı götümü yalamaya başladı.Çok zevk alıyordum aslında.Tecrübe kazanırım diye düşündüm bir yandan da.Sikini amıma sürtmeye başladı.Bakireliğim gidecekti ama dur da demedim dayıma.Başını soktu biraz.Immmh dedim.Yavaş yavaş bebeğim.Yavaş sikicem seni dedi.Çıkarıp birdaha soktu.Bir daha tekrarladı.Sonra tamamını soktu amıma.Kızlığım bozulmuştu ama boşalmıştım.Böyle bir zevk yaşamamıştım.Sikti beni mutfakta.Hızlandı biraz daha.Senden daha çok zevk alıyorum dedi.Karım sensin artık dedi.Belliki daha çook sikecekti beni.Tezgaha domalttı sikti beni.Çok hızlıydı.En sonunda belime boşaldı.Peçeteyle temizledi sonra.Üstümü giydim.Çok zevk verdin bana dedi.Bende çok zevk aldım dedim.İnlemelerinden belliydi aşkım dedi.Karımsın artık benim dedi.Başkasına siktirirsen kendini bu sefer sabaha kadar sikerim seni dedi.Bacaklarım çok yorulmuştu.Sonra yengem geldi.Dayım tv nin başına geçti hemen.Bende telefonla uğraşıyormuş gibi yaptım.O gün öyle geçti ama dayım her fırsatta beni elleyip sikini sürtüyodu.Yanlız kalmamaya çalışıyordum onunla ama beni iki arada bi derede elleyip sıkıştırması zevke boğuyodu amımı.Bilmiyorum birdaha yaşanırmı bu olay.Ama yaşarsam yine anlatcam size.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.