20 Mayıs 2012 Pazar

Sikilmek hosuma gitti

 Sikilmek hosuma gitti
selam öcelikle size bu hikayenin gercek oldugunu belirtmek isterim kanıtlarıyla mevcuttur gelelim hikayemize....
birgün evde cansıkıntısıyla internette geziirken hurihuri adında bir internet sitesine gözüm takıldı meraktan girdim siteye göz attım site kameralı sohbet amaçlı biyermiş kadınlar kamerada sohbet show falan yapıyorlardı neyse bende merakımdan siteye üye oldum birgün birgün gene sitede sohbet ederken bir adam geldi adam benim show yapmamı istedi bende kabul ettim karşılıklı kamera actık ve ben başladım stiriptiz yapıp soyunnmaya adamda aletini çıkarmış okşuyordu bu arada bende baya ateslenmiş arzularım tavan yapmıstı adamın aleti baya büyük ve kalındı onu içime almak istiyordum soyunurken sonra ben çırıl çıplak kaldım ve bacak aramla oynamaya başladım sonra adam bana oyuncagın varmı oyuncagınla yapsana dedi oyuncak ( pilastik penis ) yoktu ama benim aklıma bir fikir geldi buyuk ve kalın bir deodorant şişesi vardı yatak odamda hemen onu alıp geldim ve onu agzımda yalamaya başladım ve yavasca amıma sokup çıkartmya başladım iyice azmıştım ve adamın aletini gördükce deodorant şişesini daha hızlı içime sokup cıkartmaya başladım artık dayanamıyordum boşalmak üzereydim ama adam bana şişeyi arkamada sokmamı istedi alamam diye düşünüyordum fakat amımda iyice ıslanan şişeyi yavas yavas arka deligime sokmaya başladım biraz acıyodu ama zevkte alıyordum ve biraz zamaan gectikten sonra acım bitmiş ama zevkim dayanılmaz hale gelmişti ve arrkama o koca deodorant şişesini sokup cıkartıyordum cok güzel zevk veriyordu artık dayanamıyordum ve bu ateşli halimde daha fazla beklemeip adamda dayanamadı ve kamerada karsılıklı boşaldık artık o internet sitesinden hic cıkmıyorum ve hep zevkin doruklarında yaşıyorum bu hikayem tamamen gercektir isteyenler beni orda bulabilir ...hurihuri deyim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.