29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengemle Yatakta - Yengem Seks Hikayeleri

Merhaba seks hikayeleri ben kaan(takma ad) yakışıklı ve sexi seven bir gencim...18 yaşındayım konuya geleyim yengem off! sexi ve göğüsleri iri kötü kocaman biridir. neyse ben konuya girim.biz mersibde oturuyoruz yengemler adıyamanda oturuyor, amcamın ankarada işi olduğu için yengemi bize bırakacaktı. bizim evde fazla büyük olmadığı için yengemle aynı odada yani çocuk odasında kaldık yengembaktım hemen uyudu bende uzun zamandır onu istediğim için fırsat bu fırsat dedim yengem hemen ranzamın yanında yerde uyyordu. ben geçelere kadar tv izlerim yengem yatarken ben de hemen yengemin yanına sokuldum bana kaan git yatağında yat dedi ben yenge o pozisyonda tv yi göremiyorum nolur bu film bitene kadar uyum dedim kabul etti. fırdat bu fırsat dedim hemen yan duruyormuş gibi sikimi götüne yapıştırdım.çok rahattı elimi eteğinin altında sıcacık götüne götürdüm o da sanki hiç haberi yokmuş gibi davrandı hemen sikimi çıkarp götüne yapıştırdım çok xzevkliydi. önünü bana döndü hemen eteğini soyup sikimi ammına soktu dört beş defa kökledim çok ama çok zevkliydi.. bir ses duydum ve kalkıp yatağıma gittim ama yengeme boşalmıştım bile..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.