29 Şubat 2012 Çarşamba

Yengemi inleterek Siktim

slm ben ankaradan alper sizlere üç yıl önce yengemle aramda geçen bi olayı anlatacam askerden yeni gelmiştim dayımın iki çocuğu vardı biri benim yaşlarımda adı orkun aramız iyiydi kuzenden öte arkadaştık beraber takılıyorduk sürekli onlara gidiyordum ve playstatıon oynuyorduk havalar çok sıcak olduğundan yengem evin içinde çok açık giyiniyordu bakmamak istiyordum hem yengem hemde kuzenim arkadaşımın annesiydi ama kendimi alamıyordum çok azdırıyordu beni ağustos ayındaydık o ay akrabalarımızın bir hafta arayla düğünleri vardı yengemle aramız çok iyiydi şakalaşıyor bol bol sohpet ediyorduk düğün günü geldi orkun işe girmişti düğüne gelmeyecekti ben annemi aldım ve düğüne gittim dayılarım ve teyzelerim bi masada oturmuş bizede yer ayırmışlardı sibel yengemin yanına oturdum düğün boyunca çok güzel vakit geçirdik karşılıklı oynadık muhabbet ettik falan düğün bitti eve geldik tam uyuyacak sıra yengem aklıma geldi aramızdaki samimiyete dayanarak kendi kendime hayal kurum 31 çektim ve uyudum o hafta onlara gitmedim işlerim vardı hafta sonu oldu düğüne gittik aynı şekilde akrabaların masasına gittik ve yine yengemin yanına oturdum çok şık giyinmiştim güzelce traş olmuştum ve bol bol parfüm sıkmıştım yengem çok yakışıklı olmuşsun deyip büyük bi beğeniyle bakıyordu bana dayım ve eniştem bi kenara geçmiş siyaset konuşup içiyorlardı muhabbet koyuydu yani bizde yengemle muhabbet edip eğleniyorduk dans müziği çaldı yengemle dansa kaktık yengemin belinden tuttum çok yakınlaşmıştık göğüsleri bedenime deyiyior kokusunu içeme çekiyordum çok tahrik olmuştum sikim kaklmıştı yengem çok iyi fal bakar bi an aklıma geldi ve yengeme hiç falda bakmıyorsun ha yenge dedim oda gelmiyorsun dedi bende bi cesaretle amalı bi şekilde gelecem ama ben kimse yokken gelmek istiyorum dedim ve sikimi hissetmesi için yengeme doğru bastırdım yengem çok şaşırdı hiç bi tepkisi olmadı belini daha sıkı sarmaya başladım cesaretim gittikçe artıyordu sikimi iyice bastırıyordum tepki vermemesi beni cesaretlendirdi dans bitti yerimize oturduk düğün bitti ve salondan çıkarken ben yengemle yürüyordum ve yengeme ne zaman gelim enge dedim fal baktırmaya yengemde biraz yürüdü cvp vermeyecek sandım ve arabaya yaklatık ayrılacakken kısık bi sesle kimseye duyurmamak için çarşamba günü saat ondan sonra gel gülsüm okulda oluyor orkunda 10 da işe gidiyor dedi dayım zaten çalışıyordu kalbim yerinden çıkacak gib oldu çarşambayı iple çekiyorum gözlerime uyku girmiyordu çarşamba gunu geldi çattı güzel bi duş aldım güzelce giyinip dayımların evinin biraz uzağında durdum ve orkunun çıkmasını bekledim orkun evden çıktı ve biraz bekledikten sonra eve geldim zili çaldım kalbim duracaktı sanki yengem kapıyı açtı hoş geldin dedi ve her zamanki gibi çok açık giyinmişti içeri girdiğimde yengemin çok heyecanlı olduğunu farkettim oturma odasına geçtik hiç konuşamıyorduk bile yengem dur ben senin kahveni yapim dedi yengem mutfaga gitti bende arkasından yengem kahveyi pişirirken arkasından sarıldım yengem yapma dedi yengemi kokluyorum arkadanda iyice yaslanıyordum yengem sadece yapma yapma diye inliyordu kısık bi sesle yengemi çevirdim öpüşmeye başladık çok azgındım yengemi parçalayacak gibiydim ayakta sevişiyorduk bi taraftanda birbirimizi soyuyorduk sütyenini çıkardım ve memelerini sıktım uçlarını yaladım dimdikdi uçları gerçekten çok sexi memeleri vardı memelerini yaladıkça yengem inlemeye başladı sandalyeye oturttum kilodunu bi hışımla çıkardım artık yengemin amı gözlerimin önündeydi hayal gibiydi sanki yalamaya başladım amını yengem kuduruyor elleriyle başımı tutmuş inim inim inliyordu ayağa kakltım tekrar kemerimi açtım ve pantolonumu indirdim yengem ellerini boxerıma attı ve indirdi dimdik olmuş yarrağımı eline aldığı gibi yumuldu öle emiyor öle yalıyorki sikimi ağrıtıyordu morartmış sikimi çok büyük bi iştahla yalıyor bi taraftanda inliyordu deli olmuştuk ikimizde yengem hadi artık dedi hemen oraya yatırdım bacaklarını açtım sikimi amına sürtüyordum yengem artık dayanamıyordu hadi artık sik diye inliyordu hadi ne olur diyordu ve yavaş yavaş girdim öle azmıştım ki biraz gidip geldikten sonra zevke geldim ve sikimi çıkartmak istedim ama bırakmadı yengem ve içine patladım bi kaç gidip gelmede yengem büyük bi titreme ve ahlamayla oda boşaldı sikimi içinden hiç çıkarmadan yarım saat öle uzandık nefes nefese gülsüm dörtte geliyordu saat 2.5 a kadar sikiştik sora üzerimi giyindim gidiyorken yengem arkammdan geldi ve kapının arkasında kolumu tuttu kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı dakikalarca öpüştük soraben eve gittim o günden sonra yengemi sürekli sikerim diye düşündüm ama o ilk ve son oldu aksine yengem aryık bana bi yabancı gibi davranıyor anlaşılan çok pişman ama uygun bi zamanda yine sikişeceğiz umudum hala var

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.