29 Şubat 2012 Çarşamba

Sınıftaki sinem

Karşı sınıfta sinem adında bir afet vardı. Etek boyu yakıyordu beni. A slında beni yakan etekten çok o iri kalçalarından dolayı verdiği mükemmel firikiklerdi. Sinem okulun pansiyonunda kalırdı. Pansiyonun arkasında çok kuytu bir boşluk vardı. O ve kız arkadaşları her öğle arası oraya giderlerdi. Bende fırsattan istifade karşı demirliklerin arkasına geçerek onun o müthiş oturuşundaki sırrı seyrederdim. Artık dayanamıyordum o benim olmalıydı. Karne haftası gelmişti. Beraber olduğu arkadaşları birer birer gitmişti. Sadece o ve en iyi olduğu arkadaşı sibel kalmışlardı Bu da tabi bana yaradı artık yanında sadece bir kız vardı onu halletmek kolaydı. kız zaten bana kesikti. Ona benim için defterimi tamamlarsa onu sinemaya götüreceğime söz verdim. O da sinemi orada unutup gitti. Bende onun yanına gittim. Yine o müthiş oturuşuyla karşımdaydı. Beni görmesine karşın hiç eteğini düzeltmek için hiçbir hamlede bulunmadı. Ben iyice azmıştım.Bana ne olduğunu sordu. Ben de sibeli hocanın çağırdığını ona söylememi istediğini söyledim. Oda tamam dedi ve kalkmaya yeltendi. Kolundan çekerek yere otutturdum. Ne yapıyorsun dedi ve kızdı. Bende seni sikiceğim dedim. Önce saçmalama diyerek kalkmak istedi. Ama ben yine çekince korkmaya başladı. Bağırmaya yeltendi. Ağzını tuttum. Hazırlıklıydım cebimdeki çakıyı çıkarıp boğazına dayadım ve bağırırsa onu keseceğimi söyledim ve böylece sustu. Öpmeye başladım. Elimi eteğinin altına soktum külotluçorabını aşağı sıyırdım. Sonra pantolunumu aşağı verdim. aleti çıkardım. İyice korkmuştu. Ağlamaya başladı. Susmasını söyledim ve aletimi ağzına soktum. Kusacak gibi oldu ama yinede zorla yalattım. O sikimi yalarken bende gömleğini açıp memelerini sıkmaya başlamıştım. Orospu gömleğin altından hiç atlet giymezdi.Memeleri kocamandı.Ben sıktıkça o bağırmaya çalışıyordu ama koca sikim ağzında olduğundan bunu başaramıyordu. Kulotunu indirdim.Kazık gibi olan sikimi amının ağzına dayadım ve yalvarmaya başladı.Ne olur yapma diyordu.bakireyim beni bozma.Bende tamam dedim ve sikimi amından alıp götüne koydum.küçücük bir göt deliği vardı.İtmeye başladım.Ben ittikçe o acıdan inliyordu ama bağıramıyordu.sonunda soktum ve artık sokup çıkarmaya başladım ama olacak gibi değildi.amına da girmek istiyordum. Yine sikimi amına dayadım ve yine yalvarmaya başladı.Bende sadece sürteceğimi söyledim ve tamam dedi.Bende fırsat bu fırsat kökledim.ağlamaya başladı ama umursamadım.Amında gidip geliyordum.Bu kez de nolur içime boşalma dedi.Bende tamam dedim ve bütün menilerimi ağzına boşalttım.Onu böyle bir saat boyunca siktim.Sonunda gitmesine izin verdim.Giderken döndü ve yaşlı gözlerle bana acıdı ama güzeldi dedi.Bende ne zaman istersen seni bi güzel sikerim dedim.Güldü ve uzaklaştı.Evet onu hala bi güzel sikiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.